Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eiku joo, eipä toi ookaan tuore, tuo on viime vuodelta. Hain Googlen kuvahaulla. Sori, mun moka! Tossa toi yks tyyppi näytti kai jotenkin samalta kuin siinä stoorissa. Unohtakaa siis!

-se joka laitoi linkin
 
vierailija
vierailija
No trollasi tuo äskeinen, joka sanoi B:n olleen tällä viikolla nykissä jossain konsertissa, kun ei ole
Siis minä olen juuri se äskeinen, enkä trollannut, vaan tulkitsin kuvan väärin, kuten jo totesin, koska oletin sen olevan tuore. En väittänyt B:n olleen konsertissa, vaan veikkasin että kuva voisi olla konsertista, josta Sadien veli laittoi stooria.
 
vierailija
No siis sinä väität B:n olevan Usassa ilman parempaa tietoa, mitä muuta toi on?
Siis ei oo todellista! Minähän nimenomaan en väitä. Ihan itse tein faktantarkistuksen kuvalle, näin sen vaivan että tein käänteisen kuvahaun Googlella ja ilmoitin tuloksen täällä, että väärä hälytys ja unohtakaa koko juttu, niin eikä mitä, kun jonkun pitää jäädä jauhamaan asiaa. Voi luoja mitä porukkaa täällä on...
 
vierailija
Siis ei oo todellista! Minähän nimenomaan en väitä. Ihan itse tein faktantarkistuksen kuvalle, näin sen vaivan että tein käänteisen kuvahaun Googlella ja ilmoitin tuloksen täällä, että väärä hälytys ja unohtakaa koko juttu, niin eikä mitä, kun jonkun pitää jäädä jauhamaan asiaa. Voi luoja mitä porukkaa täällä on...
S pakotukselta kuulosti minulle, mutta hyvä jos ei sitten
 
vierailija
Noissa keikka pätkissä joka ikinen eturivissä puhelimet ylhäällä kuvaamassa. Mitä eroa siinä on kuvaako itselleen vai livettää? Eiköhän se K toivonut ettei kuvattaisi ollenkaan, vaan nautittaisiin keikasta silloin Bölessä. Ei se striimaamista ole kieltänyt.
 

Yhteistyössä