vierailija
Eiköhän ne laula Loreenin kanssa toistensa biisin.Eikö se Johnnykaan nyt saanut ees omaa biisiään laulaa, vaan Lortsun lollotuksia vaan...
Eiköhän ne laula Loreenin kanssa toistensa biisin.Eikö se Johnnykaan nyt saanut ees omaa biisiään laulaa, vaan Lortsun lollotuksia vaan...
Pitää olla paikallinen liittymä joten tuskin pystyvätTajusin just että Joksutkinhan pystyy äänestään Raivenia kun ovat siellä Saksassa
Eiköhän niillä ole joku prepaid hankittuna äänestämistä varten.Pitää olla paikallinen liittymä joten tuskin pystyvät
Laitoitko sieltä alhaalta vote anyway sitten tulee viesti puhelimeen, joka lähetetään viestissä valmiiksi se numero minulla meni näinJostain syystä sovelluksen kautta äänestäminen ei onnistu, toivottavasti tekstiviestiäänet meni perille..
Sanos muuta En hirveen usein ole äänestänyt viisuissa enkä Slovenian edustajia ehkä kertaakaan. Viime vuonna viisujen aikaan en ollut herännyt vielä Boj-- siis Joksujen ihanuuteen20€ meni Boj- siis Raivenille. Sinne vaan listan jatkoksi asioihin, joita en olisi uskonut reilu vuosi sitten koskaan tekeväni 🫠
Kyllä!Oliko äänestys 173005 nroon 09 sisältöinen viesti? Kiireessä selaam lähetystä taaksepäin
Joo!Oliko äänestys 173005 nroon 09 sisältöinen viesti? Kiireessä selaam lähetystä taaksepäin
Tuohon numeroon minun äänet meni sovelluksen kautta juuOliko äänestys 173005 nroon 09 sisältöinen viesti? Kiireessä selaam lähetystä taaksepäin
Tämä! Eikö riitä, että kuullaan Juhuhu finaalissa Johnny kyllä veti hyvin paitsi lopussa, joka meni vähän pipariksiEikö se Johnnykaan nyt saanut ees omaa biisiään laulaa, vaan Lortsun lollotuksia vaan...
Minua kans harmittaa, etten pöhkönä ollut vielä viisujen aikaan Joksuherännyt! Onneksi pian sitten sen jälkeen löysin heidän ihanuuden pariinSanos muuta En hirveen usein ole äänestänyt viisuissa enkä Slovenian edustajia ehkä kertaakaan. Viime vuonna viisujen aikaan en ollut herännyt vielä Boj-- siis Joksujen ihanuuteen
Tunnustan myös että en äänestänyt Sloveniaa viime vuonna, muutama päivä finaalin jälkeen jo kadutti rankasti koko asia kun olin herännyt Joksujen musiikkiin ja yleiseen ihanuuteen. No, nyt korjasin tämän virheen! Raiven finaaliin!!Sanos muuta En hirveen usein ole äänestänyt viisuissa enkä Slovenian edustajia ehkä kertaakaan. Viime vuonna viisujen aikaan en ollut herännyt vielä Boj-- siis Joksujen ihanuuteen
Viime vuosi oli tosiaan poikkeuksellinen Suomi-Slovenia -rakkaustarina Ehkä tänäkin vuonna saadaan pienimuotoisesti sama toistumaan!Katsoin viime vuonna vasta kesäl/syksyllä semien äänestystaulukon ja sen paljonko pisteitä tms Slovenialle oli tullut Suomesta (semi vai finaali, en muista)! Muistelen, että erittäin poikkeuksellisen paljon, ts muuten slovenialle isoja pisteitä lähinnä naapuri balkan mailta! Jospa tänäkin vuonna nautojen äänestysryntäyksen vuoksi! Vielä yks ääni lähtee mulla äsken annettujen lisäks