Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä selittää sun raivoamisen goottirockareille?
En mä heille raivoa, mua vaan myös yleisesti ottaen ärsyttää tuollainen lokerointi, että tullaan ylhäältä päin lokeroimaan, että koska minä tiedän yhden merkityksen veriselle sydämelle, niin levitän sitä, jolloin muut tulkinnat jäävät vähemmälle hapelle.
Mulle ei sinskaan selitä miksi joku fani teki tuon puseron vaikka sen symboliikka selitettäisiinkin. Itselleni verinen sydän ei missään nimessä liity kristinuskoon, se on sama kuin väittäisi lahjojen liittyvän joulupukkiin.
Eli symboliikka ei ole selitys sille, miksi fani teki sen puseron, joten symboliikan selitys tuli väärään paikkaan, muka vastauksena kysymykseen.
 
vierailija
En mä heille raivoa, mua vaan myös yleisesti ottaen ärsyttää tuollainen lokerointi, että tullaan ylhäältä päin lokeroimaan, että koska minä tiedän yhden merkityksen veriselle sydämelle, niin levitän sitä, jolloin muut tulkinnat jäävät vähemmälle hapelle.
Mulle ei sinskaan selitä miksi joku fani teki tuon puseron vaikka sen symboliikka selitettäisiinkin. Itselleni verinen sydän ei missään nimessä liity kristinuskoon, se on sama kuin väittäisi lahjojen liittyvän joulupukkiin.
Eli symboliikka ei ole selitys sille, miksi fani teki sen puseron, joten symboliikan selitys tuli väärään paikkaan, muka vastauksena kysymykseen.
Ongelma on siinä että et itse ymmärrä symboliikkaa. Siihen lisänä että luet ja ymmärrät väärin, ja alat oman väärinymmärryksesi tähden samantien haukkua muita. Harmittaa että hyökkäät aina muiden kimppuun, sellainen ei kuulu fandomiin. Keskustelu päättyy ainakin omalta osaltani tähän, koska olet toivoton tapaus ja tämän fandomin kiusaaja. Hyvää yötä.
 
vierailija
Symboliikan selitys on täysin toinen aihe, kuin kysymys siitä, miksi fani teki paidan. Hänelle verisellä sydämellä on voinut olla IHAN JOKU MUU tausta, selitys ja symboliikka. On todella ärsyttävää tulla tunkemaan omia selityksiään, kun ainoa, joka siihen pystyy vastaamaan on se tekijä.
Siis paljon mahdollista, että takana on tuo symbolismi paidalle, mutta minusta se olisi tosi tylsää. Toivoisin, että paidalla olisi tekijälle jokin omakohtaisempi tarina, kuin kirjasta ulkoa opeteltavissa oleva.
 
vierailija
Ongelma on siinä että et itse ymmärrä symboliikkaa. Siihen lisänä että luet ja ymmärrät väärin, ja alat oman väärinymmärryksesi tähden samantien haukkua muita. Harmittaa että hyökkäät aina muiden kimppuun, sellainen ei kuulu fandomiin. Keskustelu päättyy ainakin omalta osaltani tähän, koska olet toivoton tapaus ja tämän fandomin kiusaaja. Hyvää yötä.
”En ymmärrä symboliikkaa”, pikemminkin sanoisin, etten ole niin kaavoihin kangistunut, että näkisin asiat sen kautta. Mitä mielenkiintoista siinä on? Todella mielikuvituksetonta. Paljon rikkaampaa on ajatella, että ei voi tietää, mitä revitty verinen sydän paidan tekijälle merkitsee, kuin ulkoluku kirjoista, että sä luulet, että se merkitsee sitä tai tätä.
En mä sitä voi tietää. Etkä säkään.
 
vierailija
Ongelma on siinä että et itse ymmärrä symboliikkaa. Siihen lisänä että luet ja ymmärrät väärin, ja alat oman väärinymmärryksesi tähden samantien haukkua muita. Harmittaa että hyökkäät aina muiden kimppuun, sellainen ei kuulu fandomiin. Keskustelu päättyy ainakin omalta osaltani tähän, koska olet toivoton tapaus ja tämän fandomin kiusaaja. Hyvää yötä.
Täällä kylläkin HYÖKÄTTIIN MINUN KIMPPUUNI. Viesti, jossa jo hyvin alkuvaiheessa hyökättiin mun kimppuuni:

”Tiedämme kuka ei osaa lukea symboliikkaa, joten parempi vaan ohitella tuo paitahaukkuja.”
Tässä vaiheessa paitaa arvostelevia oli ainakin kaksi, en vain minä, eikä ”historioitsija” ollut vielä postannut. Että ei ehkä kannata käydä mun kimppuuni, ellette halua väitellä.
 
vierailija
Ongelma on siinä että et itse ymmärrä symboliikkaa. Siihen lisänä että luet ja ymmärrät väärin, ja alat oman väärinymmärryksesi tähden samantien haukkua muita. Harmittaa että hyökkäät aina muiden kimppuun, sellainen ei kuulu fandomiin. Keskustelu päättyy ainakin omalta osaltani tähän, koska olet toivoton tapaus ja tämän fandomin kiusaaja. Hyvää yötä.
Taisit olla ihan itse toi minun kimppuuni hyökännyt. Sinä olet kiusaaja, joka et kestä täällä mitään kritiikkiä, vaan olet heti kiukuttelemassa ja nimittelemässä ja käymässä kiinni kirjoittajiin, oikeutuksenasi ”paha mieli”, kun näit kritiikkiä yhtään mistään.
 
vierailija
Jotenkin haikeaa kun kiertue on ohi, mutta toisaalta uusien biisien äänitys ja sitten se uusi levy syksyllä on varmasti odotuksen arvoista. Ja onhan kesäfestarit vasta tulossa!👍🌻 Ekan kerran on muuten aiheeseen liittyvä mainos tällä palstalla, saksalainen nettikauppa mainostaa sähkökitaroita!😂 Algoritmit kohdillaan! En tiedä näkyykö kaikille.
 
vierailija
J: Hi honey, last gig before the studio. Does it get easier?

B: Hardly. You know these guys, it's not going to be easy.

J: That is exactly why I asked. I know all of you, but especially you. Is that particular song already ready? The one for which we wrote the words together in my room in Vantaa and which will also be on my record.

B: It will be so much fun. We each have a song with the same lyrics. What did Allu said about our lyrics?

J: Did not like. He said perkele. And you know, what that mean. We had a big fight, but I got my way through. What about boys?

B: They don't know yet. I can't wait to hear what they say.

J: Don't give up on the name at least. Last night in Liverpool - Viimeinen yö Liverpoolissa. What was that in slovenian?

B: Sinoči v Liverpoolu.

J: Yes, I love that. And you too.
Nostetaanpa tätä❤ Seuraavaksi sitten uusia albumeita, tulevia keikkoja ja mahdollista yhteisbiisiä odottelemaan 😜
 

Yhteistyössä