Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä myös koin viimeöiset kommentit niin, että täällä on trollailtu ja yritetty pilata toistenkin fiilis, Joksujen Lontoon konsertti ei onnistunut (ei edes haluttu Joksuja sinne) Kirjoitettu lyhyt kommentti tosin voidaan tulkita väärinkin. Mulla näemmä yliannostusta trollailusta ja siitä, että tunnelma yritetään pilata, sitä on ollut kuitenkin paljon.
Samoin minä koin ne yrityksenä pilata toisten fiilistä ja mollata Bojania. Eri asia olisi ollut, jos keikassa yleisesti arvioiden olisi ollut jotain pielessä, mutta siinä missä täällä kerrottiin Bojanin olevan ihan kipsissä, yrittävän liikaa ja laulavan huonommin kuin koskaan, muualla vain kehuttiin ja hehkutettiin keikkaa. Tiedä häntä - ehkä ne parhaat ja tarkkakorvaisimmat kriitikot olivat sitten kaikki täällä eilen. 😏
 
vierailija
Samoin minä koin ne yrityksenä pilata toisten fiilistä ja mollata Bojania. Eri asia olisi ollut, jos keikassa yleisesti arvioiden olisi ollut jotain pielessä, mutta siinä missä täällä kerrottiin Bojanin olevan ihan kipsissä, yrittävän liikaa ja laulavan huonommin kuin koskaan, muualla vain kehuttiin ja hehkutettiin keikkaa. Tiedä häntä - ehkä ne parhaat ja tarkkakorvaisimmat kriitikot olivat sitten kaikki täällä eilen.
Ymmärrän täysin, ajattelen samoin.
 
vierailija
En katsonut eilistä liveä, mutta minulla on esim. Kultsa 1:stä tallenteiden perusteella aika erilainen kuva kuin monella, vaikka en ainoa olekaan. En ymmärrä sen tarkoituksenmukaisuutta, että eriävät mielipiteet leimataan trollaamiseksi ja mollaamiseksi.

Se jos sinä et näe jossain livessä tai tallenteella jotain, ei tarkoita, ettei se voisi siellä olla. Eikä tietysti tarkoita, että se automaattisesti on siellä, mutta näkemyksiä on erilaisia.
 
vierailija
En katsonut eilistä liveä, mutta minulla on esim. Kultsa 1:stä tallenteiden perusteella aika erilainen kuva kuin monella, vaikka en ainoa olekaan. En ymmärrä sen tarkoituksenmukaisuutta, että eriävät mielipiteet leimataan trollaamiseksi ja mollaamiseksi.

Se jos sinä et näe jossain livessä tai tallenteella jotain, ei tarkoita, ettei se voisi siellä olla. Eikä tietysti tarkoita, että se automaattisesti on siellä, mutta näkemyksiä on erilaisia.
En ymmärrä miten just eilinen keskustelu on leimattu trollaamiseksi, kun täällä tai vauvalla on usein livejen jälkeen heitetty, että näyttipä B väsyneeltä, lauloi epävireisesti, ääni oli painoksissa ynnä muuta samaa kuin eilen, jota mä en ole niissä striimeissä nähnyt, mutta ei ole tullut mieleenkään että kyse olisi trollaamisesta vaan siitä että jotkut vaan nähneet ja tulkinneet sen silloin eri tavalla. 🤷
 
vierailija
Minusta useinkin on aamulla ollut vauvalla hirveä vääntö että mitä kauheita juttuja ja trollauksia jne on täällä tai yöketjuissa ollut ja sitten kun menen itse lukemaan niin ei ole mitään kummoista. Onko se sitten yöaika että se saa joillekin kaiken vaikuttamaan kauheammalta. Ei tosin selitä sitten sitä jos vauvalla negatiiviset huomiot ei saa samanlaista reaktiota aikaiseksi.
 
vierailija
Minusta useinkin on aamulla ollut vauvalla hirveä vääntö että mitä kauheita juttuja ja trollauksia jne on täällä tai yöketjuissa ollut ja sitten kun menen itse lukemaan niin ei ole mitään kummoista. Onko se sitten yöaika että se saa joillekin kaiken vaikuttamaan kauheammalta. Ei tosin selitä sitten sitä jos vauvalla negatiiviset huomiot ei saa samanlaista reaktiota aikaiseksi.
Joo, aika useinhan Vauvalla on jotain "Puutarhassa on ihan hirveää sekoilua" ja ko. keskustelun sisältö täällä ei ollenkaan vastaa kuvailua. Tosin muutaman kerran ollut mielestäni myös toisinpäin.
 
vierailija
Minusta useinkin on aamulla ollut vauvalla hirveä vääntö että mitä kauheita juttuja ja trollauksia jne on täällä tai yöketjuissa ollut ja sitten kun menen itse lukemaan niin ei ole mitään kummoista. Onko se sitten yöaika että se saa joillekin kaiken vaikuttamaan kauheammalta. Ei tosin selitä sitten sitä jos vauvalla negatiiviset huomiot ei saa samanlaista reaktiota aikaiseksi.
Olisko se vain sitä, että keneen kritisointi kohdistuu. Välillä kohauttelen vaan olkapäitäni, kun ei sillä kertaa Bojaniin. Vaikuttaa eri lailla eri ihmisiin? Ja rakastan Kärppyäkin kyllä, silloinkin kirpaisee...
 

Yhteistyössä