Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä en tältä paatilta poistu vaikka ruosteisella ja palavalla rautakangella uhkailtaisiin. We love together! Jäisin muuten heiluttelemaan tänne omaa rakkauden taikasauvaani mutta täytyy jo pistää nukkumaan ja puhelimestakin loppuu pian akku. Hyvää yötä, kauniita unia ja meidän mussukoiden kuvia!
Mistä ihmeestä saat motivaation enää? Kun oikein mitään rakennuspuita ei oo.
 
vierailija
Tai yksi selitys on se, että Jerppa on vähän liian kiltti ja toinen vain tunkee mukaan joka paikkaan... Voisi kysyä, miksi noin kova valvonta on tarpeen, mutta ehkä riittää tästä aiheesta.
Minä myös ihmettelen tätä kuviota. Alkaa oikeasti vaikuttaa jo jonkin sortin valvonnalta, miksi piti bäkkärille tulla, eikö keikan katsominen katsomossa riittäisi ja antaa ystäville aikaa keskenään.
 
vierailija
Ei todellakaan tarvitse pysäytellä. Minusta tämä on jo epäkohteliasta K lta kuljettaa rouvaa joka paikassa. Yksi selitys on se, että Bojan ei ole enää sen merkittävämpi kärtsälle kuin kuka tahansa kaveri. Tai kumminkaan puolin eivät ole. Tapahtuikohan tällä reissulla jotain yllättävää?
Tätä mäkin oon miettiny että jotain tapahtui kun B oli niin innoissaan ennen suomeen tuloa... Jotenkin jäi vaan oudot fiilikset
 
vierailija
Tätä mäkin oon miettiny että jotain tapahtui kun B oli niin innoissaan ennen suomeen tuloa... Jotenkin jäi vaan oudot fiilikset
Ja nyt on pakko todistella Saksassa, miten 400 hengen keikalla on elämänsä vedossa ja niin mahtavaa. Ei sillä, voivat oikeasti nauttiakin pienen paikan intiimistä tunnelmasta, mutta mitä toi muu on, ihme riekkumista nahkanyöripaidassa :p
 
vierailija
Tätä mäkin oon miettiny että jotain tapahtui kun B oli niin innoissaan ennen suomeen tuloa... Jotenkin jäi vaan oudot fiilikset
Oudot nimenomaan. Kun muistaa sen my broskin ja fire and waterin ja vertaa niitä siihen, mikä fiilis tästä jäi. Ja tuo NM n jatkuva läsnäolo oli poikkeuksellista. Vaikka olihan hän siellä NT lläkin, mutta oliko valvonta nyt tiukempaa.
 
vierailija
Ainoa, mikä kuuluu selvästi, on teidän ihmeellinen obsessionne yksityishenkilöön, jonka tekemiset, näkymiset ja olemiset eivät millään lailla liity tämän ketjun aiheeseen tai ole millään lailla asiallisia edes keskusteluntynkinä.
Siis nyt ihan oikeasti. Onko sulla äänet päällä kun katsot sitä videota? Eihän tuota nyt voi olla kuulematta jos on korvat päässä. Ja mä en siis ole kertaakaan aikaisemmin täällä mitään kirjoittanut tuosta henkilöstä, että ei ole mikään obsessio ollut mulla.
 
vierailija
Siis nyt ihan oikeasti. Onko sulla äänet päällä kun katsot sitä videota? Eihän tuota nyt voi olla kuulematta jos on korvat päässä. Ja mä en siis ole kertaakaan aikaisemmin täällä mitään kirjoittanut tuosta henkilöstä, että ei ole mikään obsessio ollut mulla.
Toistan: mikä ihmeen obsessio sulla tai kaikilla muilla kyttääjillä on nähdä tämä ihminen kaikkialla? Miksi kiinnität häneen huomiota? Miksi murehdit hänen olemassaoloaan ja elämäänsä ja asioita?
 
vierailija
Siis nyt ihan oikeasti. Onko sulla äänet päällä kun katsot sitä videota? Eihän tuota nyt voi olla kuulematta jos on korvat päässä. Ja mä en siis ole kertaakaan aikaisemmin täällä mitään kirjoittanut tuosta henkilöstä, että ei ole mikään obsessio ollut mulla.
No eihän sitä kuule kun vaan sitkeästi tunkee sormia korviin ja silmät kiinni joka kerta kun joku asia muistuttaa todellisesta elämästä tän pinkin poikarakkaushattarahötön sijaan.

Tunnustan että itsekin olen tehnyt samaa mutta eiköhän tämä nyt ollut tässä.
 
vierailija
Siis nyt ihan oikeasti. Onko sulla äänet päällä kun katsot sitä videota? Eihän tuota nyt voi olla kuulematta jos on korvat päässä. Ja mä en siis ole kertaakaan aikaisemmin täällä mitään kirjoittanut tuosta henkilöstä, että ei ole mikään obsessio ollut mulla.
Kävin kuuntelemassa, ja pakko on sanoa, että ei siihen kyllä kukaan normaali kiinnittäisi mitään huomiota. Olin kuunnellut äänet päällä jo monta kertaa havaitsematta koko henkilöä.
eri
 
vierailija
Kävin kuuntelemassa, ja pakko on sanoa, että ei siihen kyllä kukaan normaali kiinnittäisi mitään huomiota. Olin kuunnellut äänet päällä jo monta kertaa havaitsematta koko henkilöä.
eri
Varmaan jotain alkavaa kuulo-ongelmaa teillä. Yleensä myöhemmässä iässä alkaa kuulla huonommin korkeammat äänialat, kuten naisihmisten kikatukset.
 

Yhteistyössä