Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on ainakin yksi ylimääräinen permantolippu, ehkä kaksikin, jos toinenkin kaveri peruu. Itse ajattelin mennä katsomoon. En vaan tiedä miten myydä noita.
Minä voisin olla varovaisen kiinnostunut ostamaan permantolipun, pitää vähän vielä katsoa tilannetta. Olen käynyt nautaetkoilla mikäli se herättää jonkin sortin luottamusta, ja voisin kertoa pilipalisähköpostiosoitteeni ja siellä voisi sopia lippuasiasta tarkemmin. Mutta en ole vielä satasella päätöstäni tehnyt, tiedän varmaan paremmin lähipäivinä!
 
vierailija

Ei tässä Kultsan bäkkärillä mitään ihmeen rakastunutta meininkiä ole. B kävelee muualle kun K pähkäilee typerää Häärijän roinamahaa.
No ei :( Ja harmi, jos eivät näytä K:n saapumisessa Boitsun tervehtimistä. Mutta ilmeisesti ei :( No, en ihmettele, sitäkin taas ruodittaisiin niin maan perusteellisesti joka paikassa. Kyllä noi katseet heidän välillään on silti minusta jotain niin rakastavaa, etten kestä 😭😍
 
vierailija
Ei joo enää. Mutta mielestäni oli kyllä ennen. Aika moni on kyllä sitä mieltä, että se on nyt B ja D joitten välillä sitä romantiikkaa on, ihan turha siitä on raivota. Mä uskon kyllä, että K oli Bn "first choice", muttei kai hänkään jaksa loputtomiin odottaa.
Sähän voit olla suunnannäyttäjä ja perustaa sen oman ketjun uudelle shipille, mutta älä jää tänne vänkäämään.
 
vierailija
Minä voisin olla varovaisen kiinnostunut ostamaan permantolipun, pitää vähän vielä katsoa tilannetta. Olen käynyt nautaetkoilla mikäli se herättää jonkin sortin luottamusta, ja voisin kertoa pilipalisähköpostiosoitteeni ja siellä voisi sopia lippuasiasta tarkemmin. Mutta en ole vielä satasella päätöstäni tehnyt, tiedän varmaan paremmin lähipäivinä!
Palataan asiaan. Olisi kiva saada se myydyksi näin 'tuttujen' kesken.
 
vierailija
No ei Ja harmi, jos eivät näytä K:n saapumisessa Boitsun tervehtimistä. Mutta ilmeisesti ei No, en ihmettele, sitäkin taas ruodittaisiin niin maan perusteellisesti joka paikassa. Kyllä noi katseet heidän välillään on silti minusta jotain niin rakastavaa, etten kestä
Siellähän on NM enkä mä näe kyllä yhtään mitään erityisen rakastavaa. Olen ihan hämmästynyt miten vähän näkyy mitään tunteita.
 

Yhteistyössä