Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täään ei näemmä saa ollenkaan vastattua LadySLOlle englanniksi. Mutta taiteilijoiden täytyy olla herkkiä. Millä rockpiireissä on etenkin aikoinaan ollut usein karut seuraukset, kun artistit eivät ole osanneet käsitellä herkkyyttään. (En tarkoita vihjata mitään JO:sta todellakaan, onneksi tuo on muutenkin enemmän menneiden aikojen traagista menoa.)
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Mulla kans tyhjä olo eilisen jälkeen. Tänään uudestaan. En osaa edes sanoa, mistä olo johtuu, joksut oli tosi hyviä. Tuleekohan eiliset uudet kappaleet taas tänään, ne kuulosti kyllä hyviltä. En ole vielä katsonut sanojen käännöksiä, ajattelin, että tulee liian tunteellinen olo, jos ne vielä lisään tähän nykyiseen oloon.
Joo, ei varmaan kannata jos on sellainen fiilis. Itse aloitin keikkaseurannan eilen toisen uuden biisin sanoista ja hajosin siihen niin täysin, etten ole päässyt siitä pidemmälle (muuten kuin sen toisen biisin sanoihin), en ole uskaltanut vielä kuunnella. :p T. AASI
 
vierailija
That's how I see B as well - speaking in general, not just last night. As a matter of fact, I think all the JO boys are more sensitive than an average 25 year old. At the JoSubs interview, that heartfelt message at the end, they were all so touched by it, even Jan, you can see he knew right at the beginning that's going to be a warm message and he puts on this face and tries so hard to show nothing.

I love this sensitivity about them and I hope they are able to keep it for a long time.
❤
That's how I see B as well - speaking in general, not just last night. As a matter of fact, I think all the JO boys are more sensitive than an average 25 year old. At the JoSubs interview, that heartfelt message at the end, they were all so touched by it, even Jan, you can see he knew right at the beginning that's going to be a warm message and he puts on this face and tries so hard to show nothing.

I love this sensitivity about them and I hope they are able to keep it for a long time.
❤💙💚
 
vierailija
Minä istuin penkeillä ja näin onnellisen ja rennon Bojanin. Kiinnitin ihan huomiota sen vuoksi, kun ajattelin sitä paniikkihäiriö asiaa, ja odotin jännittyneempää Boitsua lavalle. Ihmettelin tyttärelle myöhemmin näitä palstan kommentteja, ja hän oli nähnyt myös energisen ja rennon B:n. Näin me nähdään asioita eri tavalla.
Näin myös sen todella rennon ja iloisen B:n, erityisen energinen oli lavalla, liikkui ja hyppeli laidasta laitaan. Hymy todella näkyi katsomoon asti.

Mä rakastan näitä teidän analyysejä, nyt voidaan kyllä miettiä, mitkä ovat katsojasta lähtöisin...

Mulla oli ystävä mukana, joka ei tunne Jo:ta, mutta joka tämän myötä rakastui heidän musiikkiin. Hänen mielestään he olivat todella itsevarmoja, rentoja ja hauskoja. Ja tämä tulee ihmiseltä, joka käy paljon keikoilla, ja pystyi heti sanomaan mielipiteensä verrattuna mihin tahansa keikkaan.
 
vierailija
Joo, ei varmaan kannata jos on sellainen fiilis. Itse aloitin keikkaseurannan eilen toisen uuden biisin sanoista ja hajosin siihen niin täysin, etten ole päässyt siitä pidemmälle (muuten kuin sen toisen biisin sanoihin), en ole uskaltanut vielä kuunnella. T. AASI
Aww, mä hajosin keikalla pariin kertaan. Etenkin sen ekan uuden biisin tunnelma ja vastaanotto. 😭
 
vierailija
Ihan keikan loppuvaiheessa Bojan tuli Krisin puoleiseen osaan lavaa ja vilkutti iloisesti kohti E-katsomoa. Ei minulle, vaikka minäkin siellä olin vaan oletettavasti Kärtsälle, joka istui kavereidensa kanssa siellä yläosassa katsomoa. Toki saattoi vilkuttaa Kn äidillekin, joka jammaili ihan permannon taaimmassa osassa yhdessä Miken ja Ronyn ym. todennäköisesti Kn ja Mn kaveriporukan kanssa. Ehkä kuitenkin Klle. Hymy ylsi korvasta korvaan.
 
vierailija
Michael Monroe Facessa tänään:

Hi all, please be aware that tonight’s acoustic show has been moved from Kulturhuset to the Clarion Hotel. Showtime is at 7pm.

Vois MM fanit ihmetellä, kun menisivät Kultsalle 😁
No on siitä varmasti paljon ollut infoa jo aiemmin, nyt viime muistutus.
 

Yhteistyössä