Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää on aika random kysymys jälkikäteen, mutta oliko sille muuta selitystä kuin matkalaukun unohdus, miksi B myöhästyi lennolta Lontoon prepartyjen jälkeen? Mietin vaan vielä normaalia paksummilla shippilaseilla, voiko illanvietto Kn kanssa esim hotellibaarissa tms istuskellen olla sen verran venynyt, että siitä seuraa unohtelua? Ne prepartythan oli jo kolmannet (viimeiset ennen viisuja missä olivat), ja siinä vaiheessa oli jo boyfriend bussivideo tehty yms.
 
vierailija
Joo ei ole kyllä kuumistelua juurikaan tuossa, enemmän angstia. Mä en voi suositella sitä itse, en ole tykännyt, mutta selvästi se joihinkin iskee.
Mulle tää on ehdottomasti paras lukemani BoJere ficci. Juuri sopiva suhde angstia, kuumistelua ja nyyhkyä ja juoni ei ainakaan vielä ole lässähtänyt, niinkuin monessa pidemmässä ficissä on loppua kohden käynyt.

Mut se on totta, että jos kaipaa sellaista angstitonta kuumaa, niin tosta sitä löytyy vasta viimeisimmästä luvusta. 😄 Muutenkin taitaa olla erityisesti kaltaisteni Annaliisojen mieleen, koska vastavuoroista B:n kuolausta on vähemmän. Ehkä sitäkin vasta nyt ficin loppuosassa.
 
vierailija
Mietin vielä tuota omaa itkemistäni. (Anteeksi, kun jauhan täällä omiani, mutta oikeasti hämmennyin reaktiotani.)

Sanoin siitä onnettomasta rakkaudesta. Bojeren kohdalla kyse ei olekaan (mielestäni) onnettomasta rakkaudesta, mutta ehkä itse jotenkin ( _todella_ absurdisti!!) koen tämän itselleni jotenkin onnettomaksi. En osaa selittää. En ole rakastunut Bojaniin enkä Jereen, mutta ajatukseen heistä yhdessä ja haluaisin että he olisivat yhdessä. En kuitenkaan haluaisi olla missään triplasuhteessa heidän kanssaan 😅

Ehkä se on sitä, että vältän nyyhkyleffoja, itken helposti onnellisissakin leffoissa, mutta se tunne kuitenkin tarvitsee jonkun purkautumiskeinon.

Edelleen ihmettelen sitä Indiana Jonesia, kun en meinannut saada sitä itkua lainkaan poikki 😅 Jotenkin se tunne, että uusi Indiana, se musiikki ja kaikki saivat aikaan liikutuksen.

Lupaan, etten jauha enempää tästä 😅

Mua harmittaa, kun tosi moni muualta Euroopasta pitää Käärijää vitsinä "tänä vuonna Suomi lähettää taas vitsin, Kroatia kanssa" jne. Ei se ollut vitsi.

Tällä viikolla The Bojan ja kaikki Joksut tulee Suomeen 🤩🤩🤩

Ihana The Bojan 🥰
 
vierailija
Mietin vielä tuota omaa itkemistäni. (Anteeksi, kun jauhan täällä omiani, mutta oikeasti hämmennyin reaktiotani.)

Sanoin siitä onnettomasta rakkaudesta. Bojeren kohdalla kyse ei olekaan (mielestäni) onnettomasta rakkaudesta, mutta ehkä itse jotenkin ( _todella_ absurdisti!!) koen tämän itselleni jotenkin onnettomaksi. En osaa selittää. En ole rakastunut Bojaniin enkä Jereen, mutta ajatukseen heistä yhdessä ja haluaisin että he olisivat yhdessä. En kuitenkaan haluaisi olla missään triplasuhteessa heidän kanssaan

Ehkä se on sitä, että vältän nyyhkyleffoja, itken helposti onnellisissakin leffoissa, mutta se tunne kuitenkin tarvitsee jonkun purkautumiskeinon.

Edelleen ihmettelen sitä Indiana Jonesia, kun en meinannut saada sitä itkua lainkaan poikki Jotenkin se tunne, että uusi Indiana, se musiikki ja kaikki saivat aikaan liikutuksen.

Lupaan, etten jauha enempää tästä

Mua harmittaa, kun tosi moni muualta Euroopasta pitää Käärijää vitsinä "tänä vuonna Suomi lähettää taas vitsin, Kroatia kanssa" jne. Ei se ollut vitsi.

Tällä viikolla The Bojan ja kaikki Joksut tulee Suomeen

Ihana The Bojan
Minusta nämä pohdinnat ovat mielenkiintoisia ja kuulisin mielellään pohjamudatkin niistä. Mikä tää Indiana-viittaus olikaan tässä? (Jos haluat itse palata aiheeseen, ei minun takiani tarvitse)
Itsellänikin tullut resonointia omaan elämään tästä keissistä, niin näitä lukee aina mielellään.
 
vierailija
Tää on aika random kysymys jälkikäteen, mutta oliko sille muuta selitystä kuin matkalaukun unohdus, miksi B myöhästyi lennolta Lontoon prepartyjen jälkeen? Mietin vaan vielä normaalia paksummilla shippilaseilla, voiko illanvietto Kn kanssa esim hotellibaarissa tms istuskellen olla sen verran venynyt, että siitä seuraa unohtelua? Ne prepartythan oli jo kolmannet (viimeiset ennen viisuja missä olivat), ja siinä vaiheessa oli jo boyfriend bussivideo tehty yms.
Tästä unohduskeissistä en osaa sanoa mitään.
Oliko K&B:stä Lontoosta mitään yhteistä materiaalia? Itse en kykene sijoittamaan mitään videoiden tapahtumia sinne.
 
vierailija
Tästä unohduskeissistä en osaa sanoa mitään.
Oliko K&B:stä Lontoosta mitään yhteistä materiaalia? Itse en kykene sijoittamaan mitään videoiden tapahtumia sinne.
Musta ne Lontoon prepartyt oli jotenkin tosi hektiset, eikä vähiten sen takia, että artistit rynnisti sinne suoraan edellisestä. En muista että sieltä olisi mitään ihmeellisempää yhteismateriaaliakaan tarjoiltu, mahtoiko oikein millekään sometukselle olla aikaa. Se venuekin oli jotenkin tosi kämäinen ja vaikutti muutenkiin järjestelyiltään ehdottomasti sekavimmalta prepartylta. Että en ihmettele jos siinä hässäkässä joltain jotain unohtuikin. 😄
 
vierailija
Eilisillan keskusteluun liittyen, minulla jotenkin iso osa prnotekstistä tökkii tosi paljon tällä hetkellä. Isossa osassa tuntuu olevan lähinnä copypasteilmauksia niille fyysisille toiminnoille. Kiinnostaa lähinnä se, että mitä he ajattelevat ja tuntevat jne. Esim. se yksi viimeaikainen ruoskintaficci oli vähän hämmentävä tässä suhteessa, kun siinä se itse paneminen oli lähinnä jotain “Onko sulla kortsuja?” ja sitten se vain tapahtui ja siihen liittyi ehkä kahden virkkeen edestä mitään fiiliksiä tai halun kuvausta.

On myös ehdoton plussa, jos seksissä on jotain edes vähän epätavallista, tyyliin tilanne tai mielentila. Ettei aina olisi vain aivan saman toistoa. Toki on tosi taitavia kirjoittajia, jotka kirjoittavat kiinnostavasti ja aina on jotain vähän uutta.
 
vierailija
Eilisillan keskusteluun liittyen, minulla jotenkin iso osa prnotekstistä tökkii tosi paljon tällä hetkellä. Isossa osassa tuntuu olevan lähinnä copypasteilmauksia niille fyysisille toiminnoille. Kiinnostaa lähinnä se, että mitä he ajattelevat ja tuntevat jne. Esim. se yksi viimeaikainen ruoskintaficci oli vähän hämmentävä tässä suhteessa, kun siinä se itse paneminen oli lähinnä jotain “Onko sulla kortsuja?” ja sitten se vain tapahtui ja siihen liittyi ehkä kahden virkkeen edestä mitään fiiliksiä tai halun kuvausta.

On myös ehdoton plussa, jos seksissä on jotain edes vähän epätavallista, tyyliin tilanne tai mielentila. Ettei aina olisi vain aivan saman toistoa. Toki on tosi taitavia kirjoittajia, jotka kirjoittavat kiinnostavasti ja aina on jotain vähän uutta.
Mun eli MangoSpritzin jutuissa ei (muistaakseni!) ole prnoa, yhdessä ehkä vähän. Olen tehnyt aiemmat kesällä, yhden nyt helmikuussa. Mietin dreijaukselle jatkoa.
Lähinnä, että jos et ole lukenut, kun noi mun on aika vanhoja. Yks on ihan tosi outo, se vaan tuli päästä sormiin ja näytölle.

Mun jutuissa kyllä vaan ehkä kahdessa Bojere on Bojere, muut on alternative universumissa. Dreijausjutusta tykkään itse kovasti.

M

Mango
 
vierailija
Minusta nämä pohdinnat ovat mielenkiintoisia ja kuulisin mielellään pohjamudatkin niistä. Mikä tää Indiana-viittaus olikaan tässä? (Jos haluat itse palata aiheeseen, ei minun takiani tarvitse)
Itsellänikin tullut resonointia omaan elämään tästä keissistä, niin näitä lukee aina mielellään.
Pari sivua sitten kerroin, miten viime kesänä itkin jopa Indiana Jones vitosen lopussa, kun mietin että itken kovin herkästi. Ei sen suurempaa merkitystä 😊 Kun tosiaan eilen katselin fanpiccejä ja itkin, siis itkin ääneen 🙈 (olin onneksi yksin kotona). Ihmettelin että mitä helkkaria itken. Joku tässä casessa laukaisee minussa jotain.

Mango
 
vierailija
Eilisillan keskusteluun liittyen, minulla jotenkin iso osa prnotekstistä tökkii tosi paljon tällä hetkellä. Isossa osassa tuntuu olevan lähinnä copypasteilmauksia niille fyysisille toiminnoille. Kiinnostaa lähinnä se, että mitä he ajattelevat ja tuntevat jne. Esim. se yksi viimeaikainen ruoskintaficci oli vähän hämmentävä tässä suhteessa, kun siinä se itse paneminen oli lähinnä jotain “Onko sulla kortsuja?” ja sitten se vain tapahtui ja siihen liittyi ehkä kahden virkkeen edestä mitään fiiliksiä tai halun kuvausta.

On myös ehdoton plussa, jos seksissä on jotain edes vähän epätavallista, tyyliin tilanne tai mielentila. Ettei aina olisi vain aivan saman toistoa. Toki on tosi taitavia kirjoittajia, jotka kirjoittavat kiinnostavasti ja aina on jotain vähän uutta.
Tämä on minusta kyllä hämmentävää, että prnoa näistä todellisista henkilöistä ylipäänsä kirjoitetaan ja niitä halutaan lukea. Vaikea näitä ficcijuttuja on tässä ketjussa kokonaan sivuuttaa, vaikka yritänkin, jos joku nyt taas kehottaa sivuuttamaan.
 
vierailija
Tämä on minusta kyllä hämmentävää, että prnoa näistä todellisista henkilöistä ylipäänsä kirjoitetaan ja niitä halutaan lukea. Vaikea näitä ficcijuttuja on tässä ketjussa kokonaan sivuuttaa, vaikka yritänkin, jos joku nyt taas kehottaa sivuuttamaan.
Miksi se on hämmentävää? Kun kohtaa tällaisen solmun mielessään, se on hyvä lähtökohta sille, että sitä lähtee purkamaan.
 
vierailija
Tämä on minusta kyllä hämmentävää, että prnoa näistä todellisista henkilöistä ylipäänsä kirjoitetaan ja niitä halutaan lukea. Vaikea näitä ficcijuttuja on tässä ketjussa kokonaan sivuuttaa, vaikka yritänkin, jos joku nyt taas kehottaa sivuuttamaan.

Jos täällä on linkki johonkin ficciin, eihän se sitä tarkoita, että se pitää avata ja lukea. Sen pystyy sivuuttamaan todella näppärästi.
 
vierailija
Olen miettinyt paljon viime aikoina, että jos joku leppoisa haastattelija olisi viime aikoina kysynyt suoraan Bojanilta, onko ihastunut Kärtsään, mitähän hän olisi vastannut. :) Mitä mieltä olette?
 
vierailija
Miksi se on hämmentävää? Kun kohtaa tällaisen solmun mielessään, se on hyvä lähtökohta sille, että sitä lähtee purkamaan.
Olen törmännyt keskustelupalstoilla (mm. vauvalla) mielipiteisiin, joissa ollaan kovasti shippaamista tai oikeastaan jos rivien välistä luen, niin lähinnä vastustetaan K:n ja B:n parittamista/heidän välisiä seksikohtauksia. Joskus ollaan haukuttu lyttyyn koko AO3. Nämä mielipiteet saavat monesti paljon peukkuja, joten kyllä näitä ficcejä tuntuu vastustavan moni. Olen joskus yrittänyt saada aiheesta hedelmällistä keskustelua aikaiseksi, mutta se ei ole koskaan onnistunut. Vastaukset ovat aina tyyliä: on sairasta parittaa kahta ystävää, K on varattu jne. Kaipaisin vastauksia siihen, että miksi he kokevat asiat näin.
 
vierailija
Jos täällä on linkki johonkin ficciin, eihän se sitä tarkoita, että se pitää avata ja lukea. Sen pystyy sivuuttamaan todella näppärästi.
Tästähän ei ollut mun kommentissa kyse vaan siitä, että tässä ketjussa oli tieto tällaisten ficcien olemassaolosta ja vähän pohdintaa niiden sisällöstä. Josta tiedosta päädyin moralisoimaan niiden olemassaoloa, koska niissä seikkailevat oikeat ihmiset. Ei ollut ollenkaan kyse siitä, etten osaa olla avaamatta linkkejä varsinaisiin teksteihin.
T. Moraali-Marketta
 
vierailija
Tästähän ei ollut mun kommentissa kyse vaan siitä, että tässä ketjussa oli tieto tällaisten ficcien olemassaolosta ja vähän pohdintaa niiden sisällöstä. Josta tiedosta päädyin moralisoimaan niiden olemassaoloa, koska niissä seikkailevat oikeat ihmiset. Ei ollut ollenkaan kyse siitä, etten osaa olla avaamatta linkkejä varsinaisiin teksteihin.
T. Moraali-Marketta
Voit jättää kanssa ne moralisoinnit pois shippipalstalta, kiitos.
 
vierailija
B: Soon we will leave, soon we will leave. I am so happy, so happy, so happy.

Kris: Bojan, shut up. I can't listen to you anymore.

B: But I am so happy, so happy.

Kris: Go and call Jere. If that would calm you down a bit.

B: Good idea. I call immediately.

Nace: Kris, now you didn't think all the way through. He calls Jere and the whole evening is just Jere talk.

Kris: Oh, this is going to be a heavy tour. Whose idea it was to start it in Helsinki?

B: It was my idea. I wanted to meet Jere as soon as possible. Three more days and then we will meet again.

Kris and Nace: Bojan, crow up. You are just like a teenage girl.

B: I am, I am. A babygirl. His own babygirl.

Kris: I'm dying. You are an idiot.

B: Maybe, maybe not.
 
vierailija
Olen törmännyt keskustelupalstoilla (mm. vauvalla) mielipiteisiin, joissa ollaan kovasti shippaamista tai oikeastaan jos rivien välistä luen, niin lähinnä vastustetaan K:n ja B:n parittamista/heidän välisiä seksikohtauksia. Joskus ollaan haukuttu lyttyyn koko AO3. Nämä mielipiteet saavat monesti paljon peukkuja, joten kyllä näitä ficcejä tuntuu vastustavan moni. Olen joskus yrittänyt saada aiheesta hedelmällistä keskustelua aikaiseksi, mutta se ei ole koskaan onnistunut. Vastaukset ovat aina tyyliä: on sairasta parittaa kahta ystävää, K on varattu jne. Kaipaisin vastauksia siihen, että miksi he kokevat asiat näin.
En vastusta oikeita todellisuudessa tapahtuvia seksikohtauksia K n ja B n välillä. Ne olisivat suorastaan suotavia. Minusta ei tunnu oikealta, että heitä käytetään materiaalina fanien omissa julkisissa fantasioissa, joissa heidät laitetaan ties mihin tilanteisiin. En osaa sitä ainakaan toistaiseksi perustella sen kummemmin kuin vähän samoilla perusteilla kuin miksi oikeiden ihmisten seksielämää ei ole asiallista pohtia julkisesti. Vaikka tässä onkin kyse keksityistä tarinoista. Mielenkiintoinen aihe kyllä pohdittavaksi, miksi tässäkin ketjussa kommentoijien mielipiteet ovat niin vastakkaisia tämän aihepiirin suhteen. Jos yritän omalta kohdaltakin miettiä syitä, en pääse sen pidemmälle kuin yleinen henkilön yksityisyyden kunnioittaminen ja sen kaltaiset syyt.
 

Yhteistyössä