Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuo on tosi hyvä ficci, mutta minusta enemmän angsti- kuin kuumistelupainotteinen. Riippuu tietysti siitäkin, mitä kuumistelu kenellekin tarkoittaa. Mutta suositukset tuolle ficille joka tapauksessa!
Joo ei ole kyllä kuumistelua juurikaan tuossa, enemmän angstia. Mä en voi suositella sitä itse, en ole tykännyt, mutta selvästi se joihinkin iskee.
 
vierailija
Ääh, turhauttaa kyllä taas ficin kanssa. Se kun kirjoittaminen on terveyssyistä tosi hidasta ei tarkoita vain, että lopputulos valmistuu hitaammin, vaan on huomattavasti vähemmän nautinnollista kirjoittaa. Esim. tänään olen istunut koneella efektiivisesti koko päivän ja kirjoittanut ficciä aina kun se on ollut fyysisesti mahdollista, ja kasaan on tullut 200 sanaa. Useina päivinä nykyään olen tarpeeksi hyvässä kunnossa kirjoittamaan vain silloin kun paradoksaalisesti olen jo puoliksi unten mailla, tähän aikaan päivästä. Ja olen tottunut työskentelemään tipoittain, mutta ei siinä ole hirveästi kirjoittamisen iloa. Voi verrata, kuinka hauskaa lukijana olisi lukea jotain ficciä 200-500 sanaa päivässä, sekin ehkä useassa pätkässä.

- Joymuffin
 
vierailija
Aaa, Bojan on LIIAN söpö paikka paikoin tossa haastattelussa! 😭😭😭 Esim kun selittää Proti Tokusta. Onhan se aika poikanen siinäkin, mutta liian suloinen!
En vaan tahdo löytää sitä väitettyä jere’s kohtaa.
 
vierailija
Olisko kellään linkata/kertoa nimeä bojere ficille, jossa kuumistelua runsaasti?
Kuumisteluficeistä yksi oma suosikkini on tämä jo vanhempi muinaiseen Tavastia ykkösen jälkeiseen yöhön sijoittuva ficci.
 
vierailija
Jere's taisi olla suunnilleen kohdassa 21:40. Ilmeisesti useampi (?) slovenialainen fani on sitä mieltä, että Bojan sanoo je res, ei Jere's... Lausuminen on hiukan erilaista ja joo, kyllä se kieltämättä minustakin vähän siltä vaikuttaa. Tämä taitaa jäädä ikuiseksi mysteeriksi.
 
vierailija
Aaa, Bojan on LIIAN söpö paikka paikoin tossa haastattelussa! Esim kun selittää Proti Tokusta. Onhan se aika poikanen siinäkin, mutta liian suloinen!
En vaan tahdo löytää sitä väitettyä jere’s kohtaa.

Noin 21:26 eteenpäin 😊
 
vierailija
Jere's taisi olla suunnilleen kohdassa 21:40. Ilmeisesti useampi (?) slovenialainen fani on sitä mieltä, että Bojan sanoo je res, ei Jere's... Lausuminen on hiukan erilaista ja joo, kyllä se kieltämättä minustakin vähän siltä vaikuttaa. Tämä taitaa jäädä ikuiseksi mysteeriksi.
Mä taas näin tumpussa just slovenialaisen nimenomaan uskovan päinvastoin 😂
 
vierailija
Just a reminder for everyone to catch up on their sleep this week and clean the apartments and all that, because once JO lands in Suomi, and as long as K is with them (if he really joins them), we will be in constant mayhem and no sleep. 😂
 
vierailija
Voisin suositella tätä: tilhin stripparificci Private Landing. Erinomainen.
Tässä juhannusficissä on ainakin kuumistelua, jos et vielä ole tätä lukenut:
 
vierailija
Pidin todella paljon JoSubsin haastattelusta. Haastattelija puhui selkeästi, antoi tilaa Joksujen puheelle mutta johdatteli myös aiheeseen, jos/kun oli tarvetta. Oli hienoa, että hänellä oli jokaiselle kysymyksiä. Aika paljon muut melkeinpä pakottavat B:n vastaamaan yhteisiin kysymyksiin, Jure kohautteli olkiaan, Nace hihitteli ja Jan oli omissa maailmoissaan, mutta yllättävän hyvin haastattelija sai revittyä myös heiltä kommentteja. Krisin puuttuminen näkyi siinä, että B:n oli vastattava melkein aina, jos kysymys ei ollut suoraan suunnattu kenellekään. Tosi hyvin haastattelija jaksoi myös odottaa Janin ajatusten kasaantumista puheen tasolle, itse olisin ehkä jo keskeyttänyt, kun sanat tulivat niin hitaasti ulos.

Parasta kysymyksissä oli, ettei niissä kyselty lempiväriä tai suosikkiruokaa vaan oikeasti JO:n uudesta biisistä, tulevasta levystä ja sen kuulumisista, yhteistöistä Damonin ja sen toisen artistin kanssa (en muista nimeä), Lontoon oleskelusta ja hiukan sivuttiin tulevaa kiertuettakin, vaikka toki olisi voinut olla enemmänkin. Olin tosi tyytyväinen siihen, että amatööri saa irti niin paljon enemmän kuin "ammattilainen" radiossa ja keskittyi nimenomaan siihen Joksujen työpuoleen eikä pelkästään näihin lempiasioihin.
👍
 

Yhteistyössä