Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se olis kyllä mahtavaa! Pystytkö raportoimaan tänne sitten, pääsikö hän näyttämään kuvan Bojanille tai jos se ei onnistunut siellä?

Sitten tiedettäisiin, että kuvaa ei ole vielä näytetty tai annettu, niin jos jollakin olisi palstoilta mahdollisuus toimittaa se printattuna keikan yhteydessä fanituomisena!

Itse en ole menossa keikoille muualla Suomessa asuvana, mutta mukana ideassa!

Erittäin iso veikkaus, että kuva saisi positiivisen vastaanoton, jos kerta sitä oliko Tukholmassa annettua fanin piirrosta soviteltiin KJn rinnalle ja kuva päätyi synttärionnitteluunkin
Joo, toki kerron. Mutta on vielä vähän auki, onko hän menossa, kun asuu useamman tunnin matkan päässä Lontoosta, ja tosiaan Bojanin kohtaamisesta voi tulla melkoinen oikosulku, vaikka olisi mitä plänejä. :)
 
vierailija
Jossu, jos olet täällä niin halusin vain sanoa, että näin Tumpussa uuden piirroksesi Taisto Kukkasesta ja se oli ihana 🥰 Olisi mahtia jos näitä saisi vaikka Lovelandiin talteen, jos se tuntuu hyvältä. 🥰

Mangollekin tiedoksi, että meillä on trolli-invaasioita varten tosiaan vaihtoehtoinen saitti, jossa osa on toisinaan pakoillut. Sinne on viety mm.lyhytficcejä.

www.loveland.fi
Kiitos 🩷 Ja kyllä mä voin laittaa ainakin osan mun piirustuksista talteen Lovelandiin, kunhan vain muistan/jaksan ☺

- Jossu
 
vierailija
Itkin taas Bojerea. Laitoin googleen, miksi fanfiction itkettää. No, siihen en saanut vastausta, mutta yksi tulos oli blogikirjoitus aiheesta räkäitkun tarve. Että joskus vaan tarvitsee katsoa joku itkuleffa, jotta saa "kuonat" pois. Ehkä tämä on jotain tällaista. Vaikka tuntuu kyllä siltä, että olisin itse rakastunut (onnettomasti). Toisaalta tämän itkun laukaisi nyt ao3 kuvat, jossa Bojere hempeilee kunnolla.
Kai sitä itsekin haluaisi.
 
vierailija
Itkin taas Bojerea. Laitoin googleen, miksi fanfiction itkettää. No, siihen en saanut vastausta, mutta yksi tulos oli blogikirjoitus aiheesta räkäitkun tarve. Että joskus vaan tarvitsee katsoa joku itkuleffa, jotta saa "kuonat" pois. Ehkä tämä on jotain tällaista. Vaikka tuntuu kyllä siltä, että olisin itse rakastunut (onnettomasti). Toisaalta tämän itkun laukaisi nyt ao3 kuvat, jossa Bojere hempeilee kunnolla.
Kai sitä itsekin haluaisi.
Itse olen ihminen joka itkee tosi paljon, ajoittain jopa useita kertoja päivässä, vaikka ei olisi mitään pielessäkään, mutta shippiä olen itkenyt koko aikana ihan vain muutaman kerran. Ehkä johtuu siitä, että en itse oikein samaistu "onnettoman rakkauden" käsitteesen varsinkaan sielunkumppanuudessa. Minusta sellainen rakkaus on onnellista, omankin kokemuksen mukaan, vaikka se ei johtaisikaan tiettyyn päämäärään.
 
vierailija
Itkin taas Bojerea. Laitoin googleen, miksi fanfiction itkettää. No, siihen en saanut vastausta, mutta yksi tulos oli blogikirjoitus aiheesta räkäitkun tarve. Että joskus vaan tarvitsee katsoa joku itkuleffa, jotta saa "kuonat" pois. Ehkä tämä on jotain tällaista. Vaikka tuntuu kyllä siltä, että olisin itse rakastunut (onnettomasti). Toisaalta tämän itkun laukaisi nyt ao3 kuvat, jossa Bojere hempeilee kunnolla.
Kai sitä itsekin haluaisi.
❤

Itseänikin kiinnostaisi tuo omien tunteiden käsittelyn ja fanfiction suhde. 😊 Joku väikkäritutkija voisi napata siitä kiinni? 😄 Tässä saagassa riittäisi tutkittavaa useammastakin näkökulmasta.
 
vierailija
Haastattelusta: Eli Jure sanoi sloveniaksi Je res, ja Bojan alkoi nauraa ja kysyi, did you say Jere's?
Minä ymmärsin tämän niin, että Jure sanoi "yeah, it is" mutta Bojan kuuli sen joko "je res" (sloveeniksi "se on totta") tai "Jere's". Eli on tulkintakysymys, oliko tämä nyt Jere-brainrotia vai ei. Jotain hirveän hauskaa siinä joka tapauksessa heidän mielestään oli, ja se viittaa minusta ehkä... tiettyyn suuntaan, tiedätte kyllä.
 
vierailija
vierailija
Minä ymmärsin tämän niin, että Jure sanoi "yeah, it is" mutta Bojan kuuli sen joko "je res" (sloveeniksi "se on totta") tai "Jere's". Eli on tulkintakysymys, oliko tämä nyt Jere-brainrotia vai ei. Jotain hirveän hauskaa siinä joka tapauksessa heidän mielestään oli, ja se viittaa minusta ehkä... tiettyyn suuntaan, tiedätte kyllä.
Joo, kunnon kikattelut seurasi ainakin tätä...väärinymmärrystä 😁
 
vierailija
Pidin todella paljon JoSubsin haastattelusta. Haastattelija puhui selkeästi, antoi tilaa Joksujen puheelle mutta johdatteli myös aiheeseen, jos/kun oli tarvetta. Oli hienoa, että hänellä oli jokaiselle kysymyksiä. Aika paljon muut melkeinpä pakottavat B:n vastaamaan yhteisiin kysymyksiin, Jure kohautteli olkiaan, Nace hihitteli ja Jan oli omissa maailmoissaan, mutta yllättävän hyvin haastattelija sai revittyä myös heiltä kommentteja. Krisin puuttuminen näkyi siinä, että B:n oli vastattava melkein aina, jos kysymys ei ollut suoraan suunnattu kenellekään. Tosi hyvin haastattelija jaksoi myös odottaa Janin ajatusten kasaantumista puheen tasolle, itse olisin ehkä jo keskeyttänyt, kun sanat tulivat niin hitaasti ulos.

Parasta kysymyksissä oli, ettei niissä kyselty lempiväriä tai suosikkiruokaa vaan oikeasti JO:n uudesta biisistä, tulevasta levystä ja sen kuulumisista, yhteistöistä Damonin ja sen toisen artistin kanssa (en muista nimeä), Lontoon oleskelusta ja hiukan sivuttiin tulevaa kiertuettakin, vaikka toki olisi voinut olla enemmänkin. Olin tosi tyytyväinen siihen, että amatööri saa irti niin paljon enemmän kuin "ammattilainen" radiossa ja keskittyi nimenomaan siihen Joksujen työpuoleen eikä pelkästään näihin lempiasioihin.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Joo, kunnon kikattelut seurasi ainakin tätä...väärinymmärrystä
Ja eiks Bojan vielä facepalmannut itelleen siinä. Olis aika vahva reaktio kaikilta pelkästään siihen että luuli Juren puhuvan sloveenia, kun se itse merkitys (yeah it is, je res =se on totta) on kumminkin liki sama asia eri sanoin, eli siinä se hauskuus ei ainakaan piillyt.
 
vierailija
Pidin todella paljon JoSubsin haastattelusta. Haastattelija puhui selkeästi, antoi tilaa Joksujen puheelle mutta johdatteli myös aiheeseen, jos/kun oli tarvetta. Oli hienoa, että hänellä oli jokaiselle kysymyksiä. Aika paljon muut melkeinpä pakottavat B:n vastaamaan yhteisiin kysymyksiin, Jure kohautteli olkiaan, Nace hihitteli ja Jan oli omissa maailmoissaan, mutta yllättävän hyvin haastattelija sai revittyä myös heiltä kommentteja. Krisin puuttuminen näkyi siinä, että B:n oli vastattava melkein aina, jos kysymys ei ollut suoraan suunnattu kenellekään. Tosi hyvin haastattelija jaksoi myös odottaa Janin ajatusten kasaantumista puheen tasolle, itse olisin ehkä jo keskeyttänyt, kun sanat tulivat niin hitaasti ulos.

Parasta kysymyksissä oli, ettei niissä kyselty lempiväriä tai suosikkiruokaa vaan oikeasti JO:n uudesta biisistä, tulevasta levystä ja sen kuulumisista, yhteistöistä Damonin ja sen toisen artistin kanssa (en muista nimeä), Lontoon oleskelusta ja hiukan sivuttiin tulevaa kiertuettakin, vaikka toki olisi voinut olla enemmänkin. Olin tosi tyytyväinen siihen, että amatööri saa irti niin paljon enemmän kuin "ammattilainen" radiossa ja keskittyi nimenomaan siihen Joksujen työpuoleen eikä pelkästään näihin lempiasioihin.
Jan on sellanen joka tarvitsee aikaa ja kärsivällisyyttä jotta saa asiansa omalla tavallaan sanottua siksi olikin tosi hyvä että haastattelija ja muut joksut antoivat hänelle oman aikansa ja rauhan vastata niin ettei hänelle tullut painetta että pitäisi nopeasti saada jotakin vastattua
 

Yhteistyössä