Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ymmärrän, että meitä on joka lähtöön ja ollaan erilaisia ihmisiä. Jokainen voi silti hetken miettiä, miltä tuntuisi tilanne jossa kumppanisi käytännössä yhdessä yössä on Suomen puhutuin asia.

- Olisitko valmis näyttämään omat kasvosi lehdissä ja puhua omalla suulla?
- Olisitko valmis vastaanottamaan mahdollisissa somekanavissa ikävää puhetta sinusta?
- Olisitko valmis avaamaan yksityiselämäsi ja menettämään ehkä oman yksityisyyden samalla?
- Olisitko valmis lukemaan lehdestä kuinka omilla kasvoilla puidaan mahdollisia suhteen onnellisia että suhteen huonoja hetkiä? Esimerkiksi jos tulisi pettämistä tai ero.
- Olisitko valmis että et ehkä koskaan voisi tulla yksityiseksi täysin jos suhde päättyy?

Itse olen ujohko ihminen etten voisi kuvitella olevani missään tollasessa mukana. Kaikki ei ole mutta on niin monta syytä miksi asia ei ole julkinen vaikka kuinka haluttaisi muita kuulla.
Tätä olen itsekin miettinyt. Ei olisi helppo tilanne henkilölle, joka ei halua olla esillä. Toisaalta kyseinen henkilö on omalla tavallaan paljonkin esillä.
 
vierailija
Hyvin monet tietää, että kumppani on. Usein kun K on ollut keskustelun aiheena milloin missäkin, on joku maininnut K n seurustelun jossain sivulauseessa. Eivätkä nämä henkilöt edes ole olleet mitään varsinaisia faneja. Tietysti on sitten virallisempaa, jos K ihan itse ilmoittaa suhteesta.
Siis mihin viittaat tässä? Joihinkin julkkisten haastatteluihinko? Missä näitä pääsee lukemaan? Jos puhut jostain juoruists netissä ei ne kyllä kerro mitään. Suomalaiset on tosi paljon levitelleet netissä niitä samoja juttuja englanniksi kuin mitä täälläkin on ollut kuten esim se raskaus syynä taukoon mitä täälläkin mielestäni puhuttiin aiemmin
 
vierailija
Antti Tuisku julkaisi yhdessä siskonsa kanssa huippuvuosina Instagramissa kuvia ja videoita enemmän, mutta rajoitti/lopetti hetkellisesti kun siskoa alettiin tunnistamaan ja tultiin esim. yöelämässä puhumaan. Sisko ei kuitenkaan silleen mitenkään halunnut olla "julkkis" ja julkisuudessa.
 
vierailija
Ymmärrän, että meitä on joka lähtöön ja ollaan erilaisia ihmisiä. Jokainen voi silti hetken miettiä, miltä tuntuisi tilanne jossa kumppanisi käytännössä yhdessä yössä on Suomen puhutuin asia.

- Olisitko valmis näyttämään omat kasvosi lehdissä ja puhua omalla suulla?
- Olisitko valmis vastaanottamaan mahdollisissa somekanavissa ikävää puhetta sinusta?
- Olisitko valmis avaamaan yksityiselämäsi ja menettämään ehkä oman yksityisyyden samalla?
- Olisitko valmis lukemaan lehdestä kuinka omilla kasvoilla puidaan mahdollisia suhteen onnellisia että suhteen huonoja hetkiä? Esimerkiksi jos tulisi pettämistä tai ero.
- Olisitko valmis että et ehkä koskaan voisi tulla yksityiseksi täysin jos suhde päättyy?

Itse olen ujohko ihminen etten voisi kuvitella olevani missään tollasessa mukana. Kaikki ei ole mutta on niin monta syytä miksi asia ei ole julkinen vaikka kuinka haluttaisi muita kuulla.
Henkilö on tuonut itseään esiin. Erässä tilanteessa tullut olo, että haluaisi esiin. Ei ole ujon oloinen ollenkaan
 
vierailija
Bojankin minusta käyttäytyy erikoisesti Jereen liittyen. Ensin oltiin niin varovaisia. Nyt on välillä ihan niin avoin että vähän hämmentää varsinkin kun vertaa aiempaan. Välillä sitä miettii onko tuo sittenkin jotain kiertuemainontaa. Mutta vaikea uskoa siihenkään oikeasti
Mun mielestä se, että molemmat ovat päätyneet ystävyysvyöhykkeelle on edelleenkin se nykyistä käytöstä parhaiten selittävä asia. Toivoisin kovasti, että nykyinen avoimuus kertoisi jostain muusta, mutta K ei ole edes sinkku tällä hetkellä. Vaikea kuvitella että hän tekisi yhtäkkiä nyt jotain niin radikaalia, että päivittäisi suhdekuvioitaan. Mikään ei viittaa siihen, K on flirttaillut B n suuntaan kohta vuoden päivät samaan malliin.
 
vierailija
Miksi ihmisten on niin kovin vaikea kunnioittaa Jeren päätöstä? Jos Jere alkaisi seurustelemaan Bojanin kanssa mutta ei haluaisi puhua suhteesta, niin revittäisikö Jere silloinkin kappaleiksi ja haukuttaisi vai annettaisiko heille aikaa. Olisiko eri asia jos kyseessä on kaksi miestä?
 
vierailija
Toi on täyttä puppua, että hyvin monet tietää, ei tiedä Suomessakaan kaikki, ulkomailla vielä vähemmän, eikä varmasti tuo esiin jatkossakaan
Kaikki tosi fanit kyllä tietää niin Suomessa kuin ulkomailla. Monet kerrat nähnyt kommentteja tumpussa, twitterissä ja tiktokissa. Esim . tiktokissa joku kysyi onko K:lla gf ja siihen tuli monta vastausta että on.
 
vierailija
Mistä me oikeasti tiedetään ettei ole sinkku. Oikeasti?

En jaksa enää oikein uskoa B ja K kuvioon mutten oikein tuohon kumppaniinkaan vakavana suhteena. Kyllä sinä rakkaan tärkeän ihmisen olemassaolon jotenkin myöntäisit tai et ainakaan kieltäisi. Jotkut salakuvat ei oikeasti ole mikään todiste
 
vierailija
Miksi ihmisten on niin kovin vaikea kunnioittaa Jeren päätöstä? Jos Jere alkaisi seurustelemaan Bojanin kanssa mutta ei haluaisi puhua suhteesta, niin revittäisikö Jere silloinkin kappaleiksi ja haukuttaisi vai annettaisiko heille aikaa. Olisiko eri asia jos kyseessä on kaksi miestä?
Ketä.täälkä nyt haukutaan ja revitään kappaleiksi? Ei minusta ketään. Ei kannata liioitella
 
vierailija
Siis mihin viittaat tässä? Joihinkin julkkisten haastatteluihinko? Missä näitä pääsee lukemaan? Jos puhut jostain juoruists netissä ei ne kyllä kerro mitään. Suomalaiset on tosi paljon levitelleet netissä niitä samoja juttuja englanniksi kuin mitä täälläkin on ollut kuten esim se raskaus syynä taukoon mitä täälläkin mielestäni puhuttiin aiemmin
Oho, olinpa epämääräinen. Tarkoitin ihan omaa elämänpiiriäni. Työkavereita, ystäviä, naapuria. Olen monta kertaa kuullut saman käärijähän seurustelee -kommentin jossain sivulauseessa. Tosin hekin ovat saaneet tietonsa varmaan jostain juoruista, mistäs muualta.
 
vierailija
Mun mielestä se, että molemmat ovat päätyneet ystävyysvyöhykkeelle on edelleenkin se nykyistä käytöstä parhaiten selittävä asia. Toivoisin kovasti, että nykyinen avoimuus kertoisi jostain muusta, mutta K ei ole edes sinkku tällä hetkellä. Vaikea kuvitella että hän tekisi yhtäkkiä nyt jotain niin radikaalia, että päivittäisi suhdekuvioitaan. Mikään ei viittaa siihen, K on flirttaillut B n suuntaan kohta vuoden päivät samaan malliin.
Toisaalta onko K oikeasti ollut kovinkaan avoin? Minusta oikeastaan ei. B on ollut enemmän
 
vierailija
Oho, olinpa epämääräinen. Tarkoitin ihan omaa elämänpiiriäni. Työkavereita, ystäviä, naapuria. Olen monta kertaa kuullut saman käärijähän seurustelee -kommentin jossain sivulauseessa. Tosin hekin ovat saaneet tietonsa varmaan jostain juoruista, mistäs muualta.
Omat tutut yms on oletaneet olevan homo ja seurustelevan. "sen jonkun Kenin näköisen tyypin kanssa". Oli lähellä etten alkanut nauraa kun oli keskustelu aiheesta. Ei taida siis ihan julkista tietoa taida olla tyttis.
 

Yhteistyössä