Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tänään alkoi tulla tajuntaan, että kohta ne on täällä. Ja kaikki se mikä keikkaan liittyy, oon liian vanha, mitä mun mukaan tuleva kaveri meinaa, kun on ihan ulkopuolinen kaikesta tästä, mitä mä laitan päälle, moneltako se keikka nyt oikeasti alkaa, EW, kärtsä ..
Ihan samoista asioista minulla on paniikki päällä, sillä erotuksella, että tuun vielä yksin
 
vierailija
Huh, mitä kirjoittelua taas. Eikö tosiaan ole mahdollista kunnioittaa sitä K:n monesti julkituomaa periaatetta, että haluaa pitää yksityiselämänsä pois julkisuudesta? Siihen hänellä on hyvät perustelut ja täysi oikeus.

Hänen linnan juhlissa antamansa vastaus MTV:lle oli varsin selväsanainen: "Yksinhän minä edustan Käärijää. Se on minun naama ja kaikki muut vierelläni olevat ihmiset haluan pitää visusti poissa mediasta".
 
vierailija
Ajauduin katsomaan viime viisujen pistetaulukkoa, ja Suomi oli antanut yleisöäänissä Slovenialle 7p, olin jo unohtanu tän:D ainoastaan Kroatia ja Serbia antoivat enemmän pisteitä Slovenialle. Eli käytännössähän me ollaan naapurimaita tälläkin perusteella!
 
vierailija
Ajauduin katsomaan viime viisujen pistetaulukkoa, ja Suomi oli antanut yleisöäänissä Slovenialle 7p, olin jo unohtanu tän ainoastaan Kroatia ja Serbia antoivat enemmän pisteitä Slovenialle. Eli käytännössähän me ollaan naapurimaita tälläkin perusteella!
Jes, hyvä me! 🥳 Itsekin annoin yhden äänen. Nyt kun ajattelen, niin olisi kai sitä voinut useammankin kerran äänestää, kun tykkäsin heistä jo silloin. Edelleenkin pidän myös Carpe Diemistä vaikka monet muut kappaleet heiltä on vielä enemmän omaan makuuni.
 
vierailija
Ehken kyllä minäkään julkisuuden henkilönä toisi kumppania mihinkään linnanjuhliin tai rikkoisi jotain Emma Gaalan etikettiä istumajärjestyksen suhteen. Mutta sitä en ihan ymmärrä miksi kumppania ei myönnetä jos kerran niin tiivis on kuin jotkut väittää. Mutta eipä se toki minun asiani ole. Tuo flirtti vähän kummeksuttaa jos on ihan vahvasti suhteessa jonkun kanssa. Joltain muulta sitä pidettäisiin ihan hirveänä käytöksenä epäilen jos suhde kerran on olemassa ja kyllähän sen muut siinä tietäisi jos kerran mukana tiiviisti kulkee kuten näissä ryhmissä väitetään. Ja joojoo rooli. Silti. Yleensä ihmiset on tosi herkkiä tällaisille asioille ja kusipään leiman saa herkästi. Kuten nyt vaikka useammalle julkisuudessa olevalle miehelle on käynyt. Nykypäivänä erityisen herkkiä asioita.

Minun on vaikea suhteeseen uskoa kun katsoo tuota käytöstä ja siten miten ympärillä olevat ihmiset ei selkeästi reagoi koko asiaan mitenkään.
 
vierailija
Kiitos!

Tää kohta oli aika osuva siinä:
"because it would be just like you to put in something you think is sneaky but everyone else just sees right through"

Mulla tuli tästä mieleen huhhahgay-reaktio:

Kummasti se nauratti varmaan eniten Klla kaikista keikkaklipeistä ja yleisön heitoista, joita oon nähnyt

"Kyllä te ootte fiksuja, kyllä teidän pitäisi keksiä biisien nimet. En tiiä miksi naurattaa, mutta naurattaa silti."

Tuota jälkimmäistä en kyllä reaktion perusteella usko, taitaa itse tietää biisin parit viittaukset ja oikeen hyvin, miksi se hällä naurattaa <3
Minä väittäisin ettei se ajatus voinut ihan uusi olla koska ei reqgoinut yhtään niin. Tuli jopa olo, että kappaleeseen liittyy jotain jota ei ole kerrottu ja se nauratti plus laittoi kehumaan yleisöä fiksuudesta
 
vierailija
Ehkä K ois halunnut viedä linnanjuhliin Boitsun 🤡
Ymmärrän että julkisuuteen ei tuoda henkilöä joka ei ole julkisuudenhenkilö, mutta sen perusteella miten K puhuu niin hän on vapaa. Keikoille puhuu sinkkuna olemisesta ja ehkä lähin myöntäminen oli linnanjuhlissa ettei kommentoi asiaa?
Tavallaan ymmärrän kyllä senkin koska kyllä se seiskaan yms päätyisi kuka on K:n kumppani (nytkin on ilmeisesti huhuja).
Ei välttämättä loppuisi siihen utelut jos K sanoisi että on kumppani muttei tuo julkisuuteen. On ehkä liian pinnalla nyt K ja kaikkia kiinnostaa hänen asiat.
 
vierailija
Jes, hyvä me! 🥳 Itsekin annoin yhden äänen. Nyt kun ajattelen, niin olisi kai sitä voinut useammankin kerran äänestää, kun tykkäsin heistä jo silloin. Edelleenkin pidän myös Carpe Diemistä vaikka monet muut kappaleet heiltä on vielä enemmän omaan makuuni.
Minäkin annoin useamman äänen, ja ilmeisesti moni muu äänesti myös ensimmäistä kertaa viisuissa ikinä. Carpe diem on mahtava kappale, esitys upea, ja lisäksi ääni kiitoksena kaikesta tästä! Tämän vuoden Veronika on musta biisinä ja videona mielenkiintoinen ja erottuva, eikä viisumassaa. Sen huomioiden ja tämän kaiken odottamattoman, hauskan ja älyttömän kunniaksi taidan laittaa tänäkin vuonna muutaman äänen jälleen:D naapurisuhteiden ylläpitoa, u know.
 
vierailija
Huh, mitä kirjoittelua taas. Eikö tosiaan ole mahdollista kunnioittaa sitä K:n monesti julkituomaa periaatetta, että haluaa pitää yksityiselämänsä pois julkisuudesta? Siihen hänellä on hyvät perustelut ja täysi oikeus.

Hänen linnan juhlissa antamansa vastaus MTV:lle oli varsin selväsanainen: "Yksinhän minä edustan Käärijää. Se on minun naama ja kaikki muut vierelläni olevat ihmiset haluan pitää visusti poissa mediasta".
Kyllä kai nyt tähän tapaan ihmisestä saa keskustella. Vähän ärsyttää tuollaiset K n lausunnotkin, kun ne 'muut ihmiset' kuitenkin hyvin näkyvästi kulkee mukana. Kyllä K n täytyy se ymmärtää, että kuvatuksi tulee, jos on kaikkialla mukana.
 
vierailija
Ehkä K ois halunnut viedä linnanjuhliin Boitsun
Ymmärrän että julkisuuteen ei tuoda henkilöä joka ei ole julkisuudenhenkilö, mutta sen perusteella miten K puhuu niin hän on vapaa. Keikoille puhuu sinkkuna olemisesta ja ehkä lähin myöntäminen oli linnanjuhlissa ettei kommentoi asiaa?
Tavallaan ymmärrän kyllä senkin koska kyllä se seiskaan yms päätyisi kuka on K:n kumppani (nytkin on ilmeisesti huhuja).
Ei välttämättä loppuisi siihen utelut jos K sanoisi että on kumppani muttei tuo julkisuuteen. On ehkä liian pinnalla nyt K ja kaikkia kiinnostaa hänen asiat.
Hän sanoi ettei tiedä onko tyttö- tai poikaystävää. Se olisi ollutkin normaalia jos olisi sanonut ettei kommentoi.

Tuo suhde Bojaniinkin on jotenkin erikoinen kun on jotenkin raa'an avoin kun ovat lähekkäin hetkittäin ihan siten, että melkein sattuu katsoa. Toisaalta alleviivaa yksityisyyttään ja on tärkeää olla sinkku ja toisinaan taas näyttää ihan muulta mutta ihan muualle kuin tähän huhuttiin naisystävän päin. Ehkä olen vain liian vanha ymmärtämään. 🤷
 
vierailija
Ymmärrän, että meitä on joka lähtöön ja ollaan erilaisia ihmisiä. Jokainen voi silti hetken miettiä, miltä tuntuisi tilanne jossa kumppanisi käytännössä yhdessä yössä on Suomen puhutuin asia.

- Olisitko valmis näyttämään omat kasvosi lehdissä ja puhua omalla suulla?
- Olisitko valmis vastaanottamaan mahdollisissa somekanavissa ikävää puhetta sinusta?
- Olisitko valmis avaamaan yksityiselämäsi ja menettämään ehkä oman yksityisyyden samalla?
- Olisitko valmis lukemaan lehdestä kuinka omilla kasvoilla puidaan mahdollisia suhteen onnellisia että suhteen huonoja hetkiä? Esimerkiksi jos tulisi pettämistä tai ero.
- Olisitko valmis että et ehkä koskaan voisi tulla yksityiseksi täysin jos suhde päättyy?

Itse olen ujohko ihminen etten voisi kuvitella olevani missään tollasessa mukana. Kaikki ei ole mutta on niin monta syytä miksi asia ei ole julkinen vaikka kuinka haluttaisi muita kuulla.
 
vierailija
Minäkin annoin useamman äänen, ja ilmeisesti moni muu äänesti myös ensimmäistä kertaa viisuissa ikinä. Carpe diem on mahtava kappale, esitys upea, ja lisäksi ääni kiitoksena kaikesta tästä! Tämän vuoden Veronika on musta biisinä ja videona mielenkiintoinen ja erottuva, eikä viisumassaa. Sen huomioiden ja tämän kaiken odottamattoman, hauskan ja älyttömän kunniaksi taidan laittaa tänäkin vuonna muutaman äänen jälleen naapurisuhteiden ylläpitoa, u know.
Ihan samaa mieltä, Veronika on vahva ja mielenkiintoinen biisi. Siinä on ihana melodia, eli vaikka on taiteellinen, niin ei jää vain siihen vaan on myös kaunis. Minäkin aion ehdottomasti äänestää sitä. Tänä vuonna laitan varmaan useamman äänen, kuin vaan sen yhden.
 
vierailija
Ehkä K ois halunnut viedä linnanjuhliin Boitsun
Ymmärrän että julkisuuteen ei tuoda henkilöä joka ei ole julkisuudenhenkilö, mutta sen perusteella miten K puhuu niin hän on vapaa. Keikoille puhuu sinkkuna olemisesta ja ehkä lähin myöntäminen oli linnanjuhlissa ettei kommentoi asiaa?
Tavallaan ymmärrän kyllä senkin koska kyllä se seiskaan yms päätyisi kuka on K:n kumppani (nytkin on ilmeisesti huhuja).
Ei välttämättä loppuisi siihen utelut jos K sanoisi että on kumppani muttei tuo julkisuuteen. On ehkä liian pinnalla nyt K ja kaikkia kiinnostaa hänen asiat.
Hyvin monet tietää, että kumppani on. Usein kun K on ollut keskustelun aiheena milloin missäkin, on joku maininnut K n seurustelun jossain sivulauseessa. Eivätkä nämä henkilöt edes ole olleet mitään varsinaisia faneja. Tietysti on sitten virallisempaa, jos K ihan itse ilmoittaa suhteesta.
 
vierailija
Bojankin minusta käyttäytyy erikoisesti Jereen liittyen. Ensin oltiin niin varovaisia. Nyt on välillä ihan niin avoin että vähän hämmentää varsinkin kun vertaa aiempaan. Välillä sitä miettii onko tuo sittenkin jotain kiertuemainontaa. Mutta vaikea uskoa siihenkään oikeasti
 

Yhteistyössä