Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voitaisinko ihanaa ihanamman shippijoulun jälkeen yrittää tulla toimeen keskenämme ja kirjoittaa kunnioittavasti niin toisistamme kuin saagan henkilöistä. Välillä kirjoitetaan enemmän Kärtsästä ja välillä Joksuista, ja Joksut tarjoavat usein enemmän materiaalia kun heitä on viisi, ja siksi heistä kirjoitetaan joskus ehkä enemmän. Emme tiedä Bojanin syvimpiä haluja, toiveita ja prioriteetteja, vaikka hän olisikin jotain puhunut niistä haastiksissa, eikä niitä voi päätellä Insta-kuvista. Usein ihminen itsekään ei varmuudella niitä koko ajan tiedä. Tästä asiallisesti mainitseminen ei ole ankeutusta.

Ja shippikään ei mene pilalle siitä, jos joku haluaa kuvitella, että Bojan ja Jan panevat (tuskin täällä kukaan siihen oikeasti uskoo?), siinä missä kenenkään avioliittokaan ei mene pilalle siitä, jos fantasioi itse panevansa jonkun Joksun kanssa. Ymmärrän, että tämä aihe vaivaisi, jos siitä jauhettaisiin jatkuvasti, mutta näin ei näillä näkymin ole todellakaan käymässä.
 
vierailija
Joku ihan oiieasti kirjoitti noin Vauvalla eilen. Eli että se on K:n meriitti ja ansiota, että B tykkää hänestä. Siis nosti sen noin päin esiin.
Ainahan siellä on kommentteja, että "kuka nyt ei Ksta tykkäisi" / "kuka nyt ei Bstä tykkäisi" tms. Ei kai niissä mitään pahaa ole? Jos B tykkää Ksta, se todennäköisesti johtuu Ksta ja sama toisinpäin. Vai menikö multa ohi joku homma nyt?
 
vierailija
Voitaisinko ihanaa ihanamman shippijoulun jälkeen yrittää tulla toimeen keskenämme ja kirjoittaa kunnioittavasti niin toisistamme kuin saagan henkilöistä. Välillä kirjoitetaan enemmän Kärtsästä ja välillä Joksuista, ja Joksut tarjoavat usein enemmän materiaalia kun heitä on viisi, ja siksi heistä kirjoitetaan joskus ehkä enemmän. Emme tiedä Bojanin syvimpiä haluja, toiveita ja prioriteetteja, vaikka hän olisikin jotain puhunut niistä haastiksissa, eikä niitä voi päätellä Insta-kuvista. Usein ihminen itsekään ei varmuudella niitä koko ajan tiedä. Tästä asiallisesti mainitseminen ei ole ankeutusta.

Ja shippikään ei mene pilalle siitä, jos joku haluaa kuvitella, että Bojan ja Jan panevat (tuskin täällä kukaan siihen oikeasti uskoo?), siinä missä kenenkään avioliittokaan ei mene pilalle siitä, jos fantasioi itse panevansa jonkun Joksun kanssa. Ymmärrän, että tämä aihe vaivaisi, jos siitä jauhettaisiin jatkuvasti, mutta näin ei näillä näkymin ole todellakaan käymässä.
Paneminen sanana kuulostaa aina jotenkin rumalta Varsinkin kun pannaan enempiä ajattelematta sinne sun tänne, ketä milloinkin. Pitikö nuo panemiset nyt tänne taas tuoda.
 
vierailija
Nope. Terkuin koko päivän kummassakin roikkunut.
Tarkoitin tätä:
”Bojan on melkoinen flirttikone, flirttaa sinne ja tänne, naisille ja miehille (varsinkin), mutta totta on se, että silloin Kärtsä on huudeilla, ei niitä silmiä riitä oikein muille. Se huomio on 110 % hänessä. Ja sen huomaa ihan heidän yhteisistä lavaklipeistäänkään, sielläkin Boitsu seuraa koko ajan missä K menee ja mitä tekee.



Mä en ainakaan ole onnistunut näkemään kovin montaa videoklippiä tai kuvaa jossa he olisivat molemmat ja Boitsun huomio EI jollain tavalla olisi Kärtsässä. Melkoinen meriitti saada tollaisen flirttimaisterin huomio noin kokonaan🥰
 
vierailija
Tarkoitin tätä:
”Bojan on melkoinen flirttikone, flirttaa sinne ja tänne, naisille ja miehille (varsinkin), mutta totta on se, että silloin Kärtsä on huudeilla, ei niitä silmiä riitä oikein muille. Se huomio on 110 % hänessä. Ja sen huomaa ihan heidän yhteisistä lavaklipeistäänkään, sielläkin Boitsu seuraa koko ajan missä K menee ja mitä tekee.



Mä en ainakaan ole onnistunut näkemään kovin montaa videoklippiä tai kuvaa jossa he olisivat molemmat ja Boitsun huomio EI jollain tavalla olisi Kärtsässä. Melkoinen meriitti saada tollaisen flirttimaisterin huomio noin kokonaan
Ei tossa ole mielestäni mitään pahaa.
 
vierailija
Paneminen sanana kuulostaa aina jotenkin rumalta Varsinkin kun pannaan enempiä ajattelematta sinne sun tänne, ketä milloinkin. Pitikö nuo panemiset nyt tänne taas tuoda.
Paneminen on sana, mitä hyvin monet aikuiset ihmiset käyttävät seksin harrastamisesta, oli kumppanina sitten joku randomi tai oma puoliso. Seksi on normaali osa elämää ja monilla ihmisillä on seksifantasioita, jotka eivät liity siihen, mitä oikeasti haluaisi. Esim. minusta on kuumaa joskus kuvitella, että Bojan ja Jance olisivat sängyssä, vaikka en oikeasti tällaista toivo. Toivon että Bojan olisi oikeasti Jeren kanssa, mutta minun ajatukseni eivät asiaan kuitenkaan millään lailla vaikuta. Samalla lailla Bojan voi itse toivoa näin ja silti hänellä voi olla muunlaisia fantasioita myös.
 
vierailija
Voitaisinko ihanaa ihanamman shippijoulun jälkeen yrittää tulla toimeen keskenämme ja kirjoittaa kunnioittavasti niin toisistamme kuin saagan henkilöistä. Välillä kirjoitetaan enemmän Kärtsästä ja välillä Joksuista, ja Joksut tarjoavat usein enemmän materiaalia kun heitä on viisi, ja siksi heistä kirjoitetaan joskus ehkä enemmän. Emme tiedä Bojanin syvimpiä haluja, toiveita ja prioriteetteja, vaikka hän olisikin jotain puhunut niistä haastiksissa, eikä niitä voi päätellä Insta-kuvista. Usein ihminen itsekään ei varmuudella niitä koko ajan tiedä. Tästä asiallisesti mainitseminen ei ole ankeutusta.

Ja shippikään ei mene pilalle siitä, jos joku haluaa kuvitella, että Bojan ja Jan panevat (tuskin täällä kukaan siihen oikeasti uskoo?), siinä missä kenenkään avioliittokaan ei mene pilalle siitä, jos fantasioi itse panevansa jonkun Joksun kanssa. Ymmärrän, että tämä aihe vaivaisi, jos siitä jauhettaisiin jatkuvasti, mutta näin ei näillä näkymin ole todellakaan käymässä.
Mä henkilökohtaisesti toivoisin, että tämä ketju pysyy B&K shipille omistettuna paikkana, varsinkin kun noita muita shippejä esim. Bokris hierotaan nyt naamaan ihan huolella muilla alustoilla. En hajoa, jos joku asian mainitsee, mutta toivoisin, että se keskustelu pysyy edes täällä minimissä, kun tää ei tietääkseni ole multishippi ketju.
 
vierailija
Mä henkilökohtaisesti toivoisin, että tämä ketju pysyy B&K shipille omistettuna paikkana, varsinkin kun noita muita shippejä esim. Bokris hierotaan nyt naamaan ihan huolella muilla alustoilla. En hajoa, jos joku asian mainitsee, mutta toivoisin, että se keskustelu pysyy edes täällä minimissä, kun tää ei tietääkseni ole multishippi ketju.
Joo samoin.
 
vierailija
Siksi en itse täällä kauhean kotoisaksi aina oloani tunne, koska tuntuu että täällä kaikki K:hon liittyvä vaan sivuutetaan, ellei se ole tiukasti B:hen liittyvää, välillä sekään ei riitä.

Vauvalla on niitä inhottavia kaikkitietäviä, jotka näpäyttää heti, jos kysyt tai kommentoit heidän mielestään tyhmästi. Osoitetaan omaa paremmuutta sillä, että ilkeillään sellaisille, jotka eivät ihan kaikkea aikaansa tämän fandomin kanssa käytä. Olen sinne joskus jotain kommentoinut, ja heti on joku besserwisser etusormi pystyssä opastamassa, miten asiat oikeasti ovat. Samanlaista pätevyydenkorostamista olen huomannut muidenkin kommentteihin.
 
vierailija
Vauvalla on niitä inhottavia kaikkitietäviä, jotka näpäyttää heti, jos kysyt tai kommentoit heidän mielestään tyhmästi. Osoitetaan omaa paremmuutta sillä, että ilkeillään sellaisille, jotka eivät ihan kaikkea aikaansa tämän fandomin kanssa käytä. Olen sinne joskus jotain kommentoinut, ja heti on joku besserwisser etusormi pystyssä opastamassa, miten asiat oikeasti ovat. Samanlaista pätevyydenkorostamista olen huomannut muidenkin kommentteihin.
Tai sitten yrität vaan kylvää eripuraa ja kävit juuri Vauvalla kertomassa, kuinka täällä ollaan inhottavia. 👌
 
vierailija
Tarkoitin tätä:
”Bojan on melkoinen flirttikone, flirttaa sinne ja tänne, naisille ja miehille (varsinkin), mutta totta on se, että silloin Kärtsä on huudeilla, ei niitä silmiä riitä oikein muille. Se huomio on 110 % hänessä. Ja sen huomaa ihan heidän yhteisistä lavaklipeistäänkään, sielläkin Boitsu seuraa koko ajan missä K menee ja mitä tekee.



Mä en ainakaan ole onnistunut näkemään kovin montaa videoklippiä tai kuvaa jossa he olisivat molemmat ja Boitsun huomio EI jollain tavalla olisi Kärtsässä. Melkoinen meriitti saada tollaisen flirttimaisterin huomio noin kokonaan
Hauskasti sanottu, letkeä kielenkäyttö kertoo siitä miten viimeinen virke on vitsi.
 
vierailija
Vauvalla on niitä inhottavia kaikkitietäviä, jotka näpäyttää heti, jos kysyt tai kommentoit heidän mielestään tyhmästi. Osoitetaan omaa paremmuutta sillä, että ilkeillään sellaisille, jotka eivät ihan kaikkea aikaansa tämän fandomin kanssa käytä. Olen sinne joskus jotain kommentoinut, ja heti on joku besserwisser etusormi pystyssä opastamassa, miten asiat oikeasti ovat. Samanlaista pätevyydenkorostamista olen huomannut muidenkin kommentteihin.
Juuri näin. Alapeukutetaan jos joku kysyy esim eilen kysyin mikä on SloMo, kukaan ei viitsi vastata jne.
 
vierailija
Tarkoitin tätä:
”Bojan on melkoinen flirttikone, flirttaa sinne ja tänne, naisille ja miehille (varsinkin), mutta totta on se, että silloin Kärtsä on huudeilla, ei niitä silmiä riitä oikein muille. Se huomio on 110 % hänessä. Ja sen huomaa ihan heidän yhteisistä lavaklipeistäänkään, sielläkin Boitsu seuraa koko ajan missä K menee ja mitä tekee.



Mä en ainakaan ole onnistunut näkemään kovin montaa videoklippiä tai kuvaa jossa he olisivat molemmat ja Boitsun huomio EI jollain tavalla olisi Kärtsässä. Melkoinen meriitti saada tollaisen flirttimaisterin huomio noin kokonaan
Toihan viittaa vaan siihen, että K:ssa on B:n mielestä jotain niin erityistä, että vaikka yleensä flirttailee vähän joka puolelle, niin K:n läsnäollessa huomio on kokonaan hänessä. Ennemminkin kirjoittaja ihastelee sitä, että K on onnistunut saamaan B:n huomion noin sataprosenttisesti, joka on "melkoinen meriitti" koska muiden kanssa sitä ei ole nähty käyvän.
 
vierailija
Mä henkilökohtaisesti toivoisin, että tämä ketju pysyy B&K shipille omistettuna paikkana, varsinkin kun noita muita shippejä esim. Bokris hierotaan nyt naamaan ihan huolella muilla alustoilla. En hajoa, jos joku asian mainitsee, mutta toivoisin, että se keskustelu pysyy edes täällä minimissä, kun tää ei tietääkseni ole multishippi ketju.
Tämä. Tiivistit ajatukseni hyvin, ihan samoill linjoillla.
 
vierailija
Tai sitten yrität vaan kylvää eripuraa ja kävit juuri Vauvalla kertomassa, kuinka täällä ollaan inhottavia.
Joo sama tyyppi näyttää nyt seilaavan näiden kahden ketjun välillä valittamassa, että toisessa vastataan hälle ikävästi. Ei siinä, ettenkö olisi itsekin joskus huomannut tuota joidenkin näpäyttävää vastaustyyliä molemmilla puolilla.
 

Yhteistyössä