Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • EnsimmĂ€inen viesti
vierailija
Oliskin ollut sellaista draamaa. 😄 Mikke tais unessa olla Elastisen veli, mutta ketÀÀn muita saagaan liittyviĂ€ henkilöitĂ€ ei valitettavasti esiintynyt. Sori siitĂ€. Seukkasin siis Elan kanssa, hĂ€n oli muuten aivan ihana kumppani, mutta oli unohtanut kertoa mulle ettĂ€ joudun jonkun totuuskomission eteen ilman valmistautumista. 😂 VielĂ€kin hikoiluttaa.

Ela on kyl ihan viimeinen julkkis josta voisin ikinĂ€ valvemaailmassa kiinnostua. Sigmund tÀÀllĂ€ olis sulle taas hommia. 😂
Aika paha! Olen harmitellut, kun en nÀe ikinÀ unia K:sta tai B:stÀ mut en kyllÀ nÀe unissa nÀitÀ liitÀnnÀishenkilöitÀkÀÀn, joten ehkÀ kuitenkin ihan ok nÀin.

Ja aika ahdistava tuommoinen totuuskomissio. 😬 SiitĂ€ tuli mieleen, ettĂ€ viime viikolla oli töissĂ€ puhetta joulukalentereista. Työkaverit puhui kalentereistaan, ja mulla hakkasi koko ajan pÀÀssĂ€ ajatus: "Mullapa on KÀÀrijĂ€n ja HÀÀrijĂ€n OnlyFans-joulukalenteri". Luojan kiitos en kuitenkaan mölĂ€yttĂ€nyt sitĂ€ ÀÀneen. Olisi siinĂ€ kollegoiden tee-ja suklaakalenterit kyllĂ€ jÀÀneet keskustelussa taka-alalle. đŸ€Ł

Ja jep, tupenrapinat olisi tulleet!

vierailija
Aika paha! Olen harmitellut, kun en nÀe ikinÀ unia K:sta tai B:stÀ mut en kyllÀ nÀe unissa nÀitÀ liitÀnnÀishenkilöitÀkÀÀn, joten ehkÀ kuitenkin ihan ok nÀin.

Ja aika ahdistava tuommoinen totuuskomissio. 😬 SiitĂ€ tuli mieleen, ettĂ€ viime viikolla oli töissĂ€ puhetta joulukalentereista. Työkaverit puhui kalentereistaan, ja mulla hakkasi koko ajan pÀÀssĂ€ ajatus: "Mullapa on KÀÀrijĂ€n ja HÀÀrijĂ€n OnlyFans-joulukalenteri". Luojan kiitos en kuitenkaan mölĂ€yttĂ€nyt sitĂ€ ÀÀneen. Olisi siinĂ€ kollegoiden tee-ja suklaakalenterit kyllĂ€ jÀÀneet keskustelussa taka-alalle. đŸ€Ł

Ja jep, tupenrapinat olisi tulleet!
Heh, muutaman kerran on kyllĂ€ pitĂ€nyt purra kieltÀÀn, kun puhe on kÀÀntynyt joulukalentereihin 😅 Voin jo kuvitella sen muutoksen tunnelmassa, kun muut ensin kertoilee ettĂ€ minĂ€ sain konvehdin, minulla oli nĂ€tti kuva jne, ja itse sitten paukauttaisi ettĂ€ minullapas oli KĂ€rtsĂ€n ja HĂ€rtsĂ€n persikat 😂

vierailija
Ihana Bijan
Lippu oli harteilla, kun esitteli Barve Oceanan nĂ€in: ”This next song is for everyone who feels like they need to run away to a place where they feel safe. And treated the way they should be.” đŸ„ș

vierailija
Heh, muutaman kerran on kyllĂ€ pitĂ€nyt purra kieltÀÀn, kun puhe on kÀÀntynyt joulukalentereihin 😅 Voin jo kuvitella sen muutoksen tunnelmassa, kun muut ensin kertoilee ettĂ€ minĂ€ sain konvehdin, minulla oli nĂ€tti kuva jne, ja itse sitten paukauttaisi ettĂ€ minullapas oli KĂ€rtsĂ€n ja HĂ€rtsĂ€n persikat 😂
KullĂ€! Mutta olispa työkaverit vaikuttuneita, kun nĂ€kisivĂ€t ne persikat. 😏

Toisaalta sen jĂ€lkeen olisi ikuisesti leimattu työpaikan pervo-Pirjoksi 🙈

vierailija
Lippu oli harteilla, kun esitteli Barve Oceanan nĂ€in: ”This next song is for everyone who feels like they need to run away to a place where they feel safe. And treated the way they should be.”

Aww, tÀmÀ oli tosi koskettava, vielÀ kun minun luokseni on tulossa joulua viettÀmÀÀn Bojanin ikÀinen ystÀvÀ, joka on aikeissa muuttaa pois kotimaastaan LGBT-asenteiden takia (vaikka ko. maa onkin tukevasti lÀnttÀ ja tokikaan tÀÀllÀ missÀ minÀ asun ei ole ainakaan paremmat LGBT-asenteet, mutta kuitenkin).

- Joymuffin

vierailija
Lippu oli harteilla, kun esitteli Barve Oceanan nĂ€in: ”This next song is for everyone who feels like they need to run away to a place where they feel safe. And treated the way they should be.”

❀❀❀

vierailija
mitÀ luulette, onko ensi vuonna vapaammilla vesillÀ (Lontoossa yms) tiedossa jotain enemmÀnkin ns. kaapista tuloa? Siis mÀ en edes tiedÀ onko hÀn kaapissa tm mutta tuli nyt mieleen.

vierailija

B on ihana kun pelleilee, mutta tÀmÀ rohkeus ottaa kantaa vakavampiinkin asioihin on todella tÀrkeÀÀ, etenkin monille nuorille, joita asia koskettaa henkilökohtaisella tasolla. SyvÀ arvostus!

vierailija
mitÀ luulette, onko ensi vuonna vapaammilla vesillÀ (Lontoossa yms) tiedossa jotain enemmÀnkin ns. kaapista tuloa? Siis mÀ en edes tiedÀ onko hÀn kaapissa tm mutta tuli nyt mieleen.
Jos hÀn itse kokee tarvetta siihen ja se hÀntÀ ylipÀÀnsÀ koskee, niin voisi kuvitella, ettÀ Lontoo olisi yksi helpoimpia paikkoja tehdÀ niin.

vierailija
Olen miettinyt tÀtÀ paljon. KyllÀ se varmaan tosi paljon helpottaisi tilannetta ja kun tuntuu, ettÀ koko bÀndi on mennyt ylipÀÀtÀÀn paljon rohkeampaan (autenttisella tavalla) suuntaan. Ja lienee tosi helpottavaa, kun faneilta on niin vahva tuki.

vierailija

Lippu tiukasti harteilla tuon spiikkauksen kera, tĂ€mĂ€n voisi ymmĂ€rtÀÀ myös ihan omakohtaiseksi kannanotoksi Bojanilta đŸ€” Oli niin tai nĂ€in... rohkeaa 👍

YhteistyössÀ