Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oliskin ollut sellaista draamaa. 😄 Mikke tais unessa olla Elastisen veli, mutta ketään muita saagaan liittyviä henkilöitä ei valitettavasti esiintynyt. Sori siitä. Seukkasin siis Elan kanssa, hän oli muuten aivan ihana kumppani, mutta oli unohtanut kertoa mulle että joudun jonkun totuuskomission eteen ilman valmistautumista. 😂 Vieläkin hikoiluttaa.

Ela on kyl ihan viimeinen julkkis josta voisin ikinä valvemaailmassa kiinnostua. Sigmund täällä olis sulle taas hommia. 😂
Aika paha! Olen harmitellut, kun en näe ikinä unia K:sta tai B:stä mut en kyllä näe unissa näitä liitännäishenkilöitäkään, joten ehkä kuitenkin ihan ok näin.

Ja aika ahdistava tuommoinen totuuskomissio. 😬 Siitä tuli mieleen, että viime viikolla oli töissä puhetta joulukalentereista. Työkaverit puhui kalentereistaan, ja mulla hakkasi koko ajan päässä ajatus: "Mullapa on Käärijän ja Häärijän OnlyFans-joulukalenteri". Luojan kiitos en kuitenkaan möläyttänyt sitä ääneen. Olisi siinä kollegoiden tee-ja suklaakalenterit kyllä jääneet keskustelussa taka-alalle. 🤣

Ja jep, tupenrapinat olisi tulleet!
 
vierailija
Aika paha! Olen harmitellut, kun en näe ikinä unia K:sta tai B:stä mut en kyllä näe unissa näitä liitännäishenkilöitäkään, joten ehkä kuitenkin ihan ok näin.

Ja aika ahdistava tuommoinen totuuskomissio. 😬 Siitä tuli mieleen, että viime viikolla oli töissä puhetta joulukalentereista. Työkaverit puhui kalentereistaan, ja mulla hakkasi koko ajan päässä ajatus: "Mullapa on Käärijän ja Häärijän OnlyFans-joulukalenteri". Luojan kiitos en kuitenkaan möläyttänyt sitä ääneen. Olisi siinä kollegoiden tee-ja suklaakalenterit kyllä jääneet keskustelussa taka-alalle. 🤣

Ja jep, tupenrapinat olisi tulleet!
Heh, muutaman kerran on kyllä pitänyt purra kieltään, kun puhe on kääntynyt joulukalentereihin 😅 Voin jo kuvitella sen muutoksen tunnelmassa, kun muut ensin kertoilee että minä sain konvehdin, minulla oli nätti kuva jne, ja itse sitten paukauttaisi että minullapas oli Kärtsän ja Härtsän persikat 😂
 
vierailija
Ihana Bijan
Lippu oli harteilla, kun esitteli Barve Oceanan näin: ”This next song is for everyone who feels like they need to run away to a place where they feel safe. And treated the way they should be.” 🥺

 
vierailija
Heh, muutaman kerran on kyllä pitänyt purra kieltään, kun puhe on kääntynyt joulukalentereihin 😅 Voin jo kuvitella sen muutoksen tunnelmassa, kun muut ensin kertoilee että minä sain konvehdin, minulla oli nätti kuva jne, ja itse sitten paukauttaisi että minullapas oli Kärtsän ja Härtsän persikat 😂
Kullä! Mutta olispa työkaverit vaikuttuneita, kun näkisivät ne persikat. 😏

Toisaalta sen jälkeen olisi ikuisesti leimattu työpaikan pervo-Pirjoksi 🙈
 
vierailija
Lippu oli harteilla, kun esitteli Barve Oceanan näin: ”This next song is for everyone who feels like they need to run away to a place where they feel safe. And treated the way they should be.”

Aww, tämä oli tosi koskettava, vielä kun minun luokseni on tulossa joulua viettämään Bojanin ikäinen ystävä, joka on aikeissa muuttaa pois kotimaastaan LGBT-asenteiden takia (vaikka ko. maa onkin tukevasti länttä ja tokikaan täällä missä minä asun ei ole ainakaan paremmat LGBT-asenteet, mutta kuitenkin).

- Joymuffin
 
vierailija
Lippu oli harteilla, kun esitteli Barve Oceanan näin: ”This next song is for everyone who feels like they need to run away to a place where they feel safe. And treated the way they should be.”

❤❤❤
 
vierailija
mitä luulette, onko ensi vuonna vapaammilla vesillä (Lontoossa yms) tiedossa jotain enemmänkin ns. kaapista tuloa? Siis mä en edes tiedä onko hän kaapissa tm mutta tuli nyt mieleen.
 
vierailija
Lippu oli harteilla, kun esitteli Barve Oceanan näin: ”This next song is for everyone who feels like they need to run away to a place where they feel safe. And treated the way they should be.”

B on ihana kun pelleilee, mutta tämä rohkeus ottaa kantaa vakavampiinkin asioihin on todella tärkeää, etenkin monille nuorille, joita asia koskettaa henkilökohtaisella tasolla. Syvä arvostus!
 
vierailija
mitä luulette, onko ensi vuonna vapaammilla vesillä (Lontoossa yms) tiedossa jotain enemmänkin ns. kaapista tuloa? Siis mä en edes tiedä onko hän kaapissa tm mutta tuli nyt mieleen.
Olen miettinyt tätä paljon. Kyllä se varmaan tosi paljon helpottaisi tilannetta ja kun tuntuu, että koko bändi on mennyt ylipäätään paljon rohkeampaan (autenttisella tavalla) suuntaan. Ja lienee tosi helpottavaa, kun faneilta on niin vahva tuki.
 
vierailija
Lippu oli harteilla, kun esitteli Barve Oceanan näin: ”This next song is for everyone who feels like they need to run away to a place where they feel safe. And treated the way they should be.”

Lippu tiukasti harteilla tuon spiikkauksen kera, tämän voisi ymmärtää myös ihan omakohtaiseksi kannanotoksi Bojanilta 🤔 Oli niin tai näin... rohkeaa 👍
 

Yhteistyössä