Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vauvalla sanottua: "Mä oon muuten katsellut sitä Jerc-haastattelua, ja enkä väitä olevani mikään kehonkielen asiantuntija, mutta siinä kun Boitsu sen Jercin sanoo, niin ei hän sitä vahingossa tuo ilmi, haluaa kertoa, että tällainen lempinimikin on ja kääntyy hymyillen ja avoimesti haastattelijaa kohti. Miettii siinä jo kysymyksen kuullessaan mitä aikoo sanoa ja haluaa tuoda nimenomaan Kärtsän siihen."
 
vierailija
Saitinrakentaja kyseli muistaakseni eilen mielipiteitä kirjautumispakkoon liittyen. Anonyymiys on mulle tuonut paljon vapautta kirjoittamiseen täällä, ja iso osa viesteistä olisi jäänyt kirjoittamatta, jos ne rekkautuisi nimimerkillä kirjoitetuksi. Voihan sekin olla tottumuskysymys osittain, mutta monia juttuja en olisi jakanut kirjautuneena. Täältä myös ääni mahdollisimman vähille osastoille, ettei keskustelu turhaan eriydy ja hajaudu ja sitä kautta harvene. Ainoastaan muut shipit osiolle ois multa ääni, ja ehkä käytännön osioille kuten tietotoimisto, palaute tai muuta vastaavaa.

Arvostan paljon sun työtä ja vaivaa! Keep going!
 
vierailija
Vauvalla sanottua: "Mä oon muuten katsellut sitä Jerc-haastattelua, ja enkä väitä olevani mikään kehonkielen asiantuntija, mutta siinä kun Boitsu sen Jercin sanoo, niin ei hän sitä vahingossa tuo ilmi, haluaa kertoa, että tällainen lempinimikin on ja kääntyy hymyillen ja avoimesti haastattelijaa kohti. Miettii siinä jo kysymyksen kuullessaan mitä aikoo sanoa ja haluaa tuoda nimenomaan Kärtsän siihen."
Jälkilaivasta huutelen täältä huomioita. Tuossa haastattelussa mulla jäi mieleen yksi toinen kohta, joka oli ehkä yksi "isoimmista" shippihavainnoista Bn puolelta yksin ollessa eli ilman Kn läsnöoloa videoissa.

Haastattelijan sanoessa, että "Appartently you were announced as the love story of this Eurovision, which is..." B keskeyttää sanoen väliin "Really?". Tässä mulle huomioinarvoista ei oo niinkään Bn puheet, vaan nuo ilmeet sen jälkeen, Huh!

Boitsu näyttää musta aivan siltä promkingiltä, jonka löytöä tai saalista kehutaan. Tai vähintään on minusta todella mielissään kommentista, nyökkäilee useampaan kertaan peräkkäin. Ja sit lopuksi sieltä tulee ennen sitä rajakysymystä leveä K-hymy. 16:23-16:24

En osaa selittää, mutta musta tässä on jotain samaa, kuin siinä kaulapusukävelyn aikoihin (ja slovenialainen media) käytäväkävelyssä, jossa oli jotenkin pollea ilme, että juuri hän on siinä.

Jos olisi pahoillaan tai koko ajatusta vastaan, niin ei varmaan näyttäisi noin ylpeältä kommentista, jonka mun silmään otti kehuna<3 Tuon nyökyttelyn jälkeen näyttää melkein, kun hän olisi kehun tai herkun saanut koiranpentu! En tiiä, oisko se noin ilostuttavaa kuulla, että heidät oli nähty rakkaustarinana sellaiselle, jolla ei ole ollut tunteita mukana? Ehkä Bojanille tuli nähty olo haastattelussa, jos itsekin on kokenut sen isoksi rakkaustarinaksi:)

En tiedä onko toisella palstalla ollut tästä jutusta puhetta. Yleisesti ottaen olin yllättynyt niinkuin muutkin, että B ei vaikuttanut mitenkään kääntyvän pois Kärtsä-kysymyksistä, vaan päinvastoin vastaili aika anteliaasti.

Ja loppukommenttina, olihan se rakkaustarina joka tapauksessa! <3 Vaikkei siitä tulisi johonkin suuntaan etenevää suhdetta, niin onhan se rakkaustarina joka tapauksessa, joko heidän tunteiden tasolla tai ainakin meidän mielissä!

(https://www.youtube.com/watch?v=KQM3resn1fk)
 
vierailija
Jälkilaivasta huutelen täältä huomioita. Tuossa haastattelussa mulla jäi mieleen yksi toinen kohta, joka oli ehkä yksi "isoimmista" shippihavainnoista Bn puolelta yksin ollessa eli ilman Kn läsnöoloa videoissa.

Haastattelijan sanoessa, että "Appartently you were announced as the love story of this Eurovision, which is..." B keskeyttää sanoen väliin "Really?". Tässä mulle huomioinarvoista ei oo niinkään Bn puheet, vaan nuo ilmeet sen jälkeen, Huh!

Boitsu näyttää musta aivan siltä promkingiltä, jonka löytöä tai saalista kehutaan. Tai vähintään on minusta todella mielissään kommentista, nyökkäilee useampaan kertaan peräkkäin. Ja sit lopuksi sieltä tulee ennen sitä rajakysymystä leveä K-hymy. 16:23-16:24

En osaa selittää, mutta musta tässä on jotain samaa, kuin siinä kaulapusukävelyn aikoihin (ja slovenialainen media) käytäväkävelyssä, jossa oli jotenkin pollea ilme, että juuri hän on siinä.

Jos olisi pahoillaan tai koko ajatusta vastaan, niin ei varmaan näyttäisi noin ylpeältä kommentista, jonka mun silmään otti kehuna<3 Tuon nyökyttelyn jälkeen näyttää melkein, kun hän olisi kehun tai herkun saanut koiranpentu! En tiiä, oisko se noin ilostuttavaa kuulla, että heidät oli nähty rakkaustarinana sellaiselle, jolla ei ole ollut tunteita mukana? Ehkä Bojanille tuli nähty olo haastattelussa, jos itsekin on kokenut sen isoksi rakkaustarinaksi

En tiedä onko toisella palstalla ollut tästä jutusta puhetta. Yleisesti ottaen olin yllättynyt niinkuin muutkin, että B ei vaikuttanut mitenkään kääntyvän pois Kärtsä-kysymyksistä, vaan päinvastoin vastaili aika anteliaasti.

Ja loppukommenttina, olihan se rakkaustarina joka tapauksessa! <3 Vaikkei siitä tulisi johonkin suuntaan etenevää suhdetta, niin onhan se rakkaustarina joka tapauksessa, joko heidän tunteiden tasolla tai ainakin meidän mielissä!

(https://www.youtube.com/watch?v=KQM3resn1fk)
Oho, mä näin nyt ton kohdan ekaa kertaa, siis jossa nyökyttelee tolle lovestory-kommentille🥰😅. Juu ei tunnu haittaavan sitten yhtään, päinvastoin🤭. Eihän tolla tavalla reagoi jos ei pitäisi asiaa hyvänä ja olisi itse samaa mieltä.
 
vierailija
Tuntuu että tähän poikien harvoin näkemiseen on ehkä liittynyt ehtimis- ja jaksamishommien lisäksi myös kehtaamishommia. Esim. kaukosuhteessa voi sanoa toiselle, että nyt on kyllä liian ikävä, niin lennän ensi viikolla pariksi päiväksi luokseksi kun on vain pakko nähdä. Kaveripohjalta ei välttämättä ilkeä tehdä ihan samaa. Kehtaamisasiat vaikuttavat kuitenkin yleisesti ottaen olevan muuttumassa, niin toivottavasti se heijastuisi tähänkin.
 
vierailija
Oho, mä näin nyt ton kohdan ekaa kertaa, siis jossa nyökyttelee tolle lovestory-kommentille. Juu ei tunnu haittaavan sitten yhtään, päinvastoin. Eihän tolla tavalla reagoi jos ei pitäisi asiaa hyvänä ja olisi itse samaa mieltä.
Joo näyttää kyllä, että B olisi aika otettu tästä kommentista:D:D varmaan ensimmäinen kerta haastatteluissa kun on näin suoraan annettu "kredittiä" heidän ihanista väleistään romanttisessa mielessä, niin ei ihme, että hymyilyttää. Kesällä oli toisin ihastuskysymyksissä, niin mitähän on muuttunut?
 
vierailija
Tuntuu että tähän poikien harvoin näkemiseen on ehkä liittynyt ehtimis- ja jaksamishommien lisäksi myös kehtaamishommia. Esim. kaukosuhteessa voi sanoa toiselle, että nyt on kyllä liian ikävä, niin lennän ensi viikolla pariksi päiväksi luokseksi kun on vain pakko nähdä. Kaveripohjalta ei välttämättä ilkeä tehdä ihan samaa. Kehtaamisasiat vaikuttavat kuitenkin yleisesti ottaen olevan muuttumassa, niin toivottavasti se heijastuisi tähänkin.
Mihin suuntaan kehtaamishommia tarkoitat, toisia kohtaan vai muita? Käy järkeen kyllä nyt kun kirjoitit sen! Voihan olla myös kehtaamista julkisuutta kohtaan lisänä. En yleensä kirjoita tästä eikä nytkään enempää, mutta musta kehtaamisasia saattaa olla myös Kn elämässä läsnäolevaa henkilöä kohtaan, joko Ksta itsestään lähtevää miellyttämistä tai sieltä toisesta suunnasta. Aihe suljettu mun osalta. Tää tuli mieleen Thaimaan matkasta lukiessa vauvalta. Toivottavasti pääsisi käymään Sloveniassa itsekseen pian!<3
 
vierailija
Joo näyttää kyllä, että B olisi aika otettu tästä kommentista varmaan ensimmäinen kerta haastatteluissa kun on näin suoraan annettu "kredittiä" heidän ihanista väleistään romanttisessa mielessä, niin ei ihme, että hymyilyttää. Kesällä oli toisin ihastuskysymyksissä, niin mitähän on muuttunut?
joo kesällå tommoinen kysymys olisi kyllä niin brotherzonetettu tai käännetty johonkin ihan muuhun. Jännä. En tiedä mikä on muuttunut, B:n mielessä joku ainakin. Jännä nähdä myös että sit kun joskus taas näkevät, miltä yhdessäolo vaikuttaa🤔
 
vierailija
Kyllä tuo koko haastattelu on jotenkin todella hämmentävä. Että menee vain mukaan kaikkeen ihan eri lailla kuin koskaan aiemmin. Siis jos joku sanoisi, että minulla oli kiva rakkaustarina jonkun kanssa, eikä olisi oikeasti mitään romanttista, niin tokihan sanoisin sen ääneen. :) Minulla on mm. kaksi kaveria, jotka uskovat minun seurustelleen ihmisen kanssa, joka oli vain ystäväni ja he eivät suostu uskomaan minua, niin ikävältähän se tuntuu, mutta todellakin yritin heitä korjata monesti. Saati sitten, jos erehdys tapahtuisi julkisuudessa.
 
vierailija
Mihin suuntaan kehtaamishommia tarkoitat, toisia kohtaan vai muita? Käy järkeen kyllä nyt kun kirjoitit sen! Voihan olla myös kehtaamista julkisuutta kohtaan lisänä. En yleensä kirjoita tästä eikä nytkään enempää, mutta musta kehtaamisasia saattaa olla myös Kn elämässä läsnäolevaa henkilöä kohtaan, joko Ksta itsestään lähtevää miellyttämistä tai sieltä toisesta suunnasta. Aihe suljettu mun osalta. Tää tuli mieleen Thaimaan matkasta lukiessa vauvalta. Toivottavasti pääsisi käymään Sloveniassa itsekseen pian!<3
Liittyen siihen, mitä julkisuudessa kirjoitellaan ja mitä henkilö itse ajattelee. Toki voi olla muitakin kehtaamattomuuskohteita, mutta uskon että tämä tekijä on ilman niitäkin ollut relevantti ainakin aiemmin ja ehkä siksi on tavattu vain "ammatillisista" syistä.
 
vierailija
Tyttö- tai poikaystävää -haastattelusta vielä, olkoot se sitten ihan vain oletusten rikkomista, tuen osoittamista muille tai tunnustelua ja kokeilua, miltä tuntuu sanoa sellaista yleisesti ääneen.

Olin ehkä vähän jopa yllättynyt, miten "casuaalisti" Kärtsy sen sanoi. Voisin jostain syystä helposti kuvitella, että hällä ois ollu erilainen reaktio esim. viime keväänä viisujen tienoilla, jos ois vastaavan kommentin päätynyt sanomaan. Joko hiritystä, jotain nolostelua, tai sitten ei niin "owning way". Sori enkun kieli tähän aikaan yöstä:D

Nyt tuosta minulle se näytti, että heittää sen tosi arkisesti ääneen, niinkuin se kuuluisi ollakin, mikä on mahtavaa. Mietin myös, että onko tämä tunnustelua sanoa ääneen, myös oman tilan ottamista ja äänen sanomista myös ihan sanojen kautta siitä, mikä itselle tuntuu todelta. Tyttöystävä, poikaystävä tai mikä vaan. Niinhän hän sanoi, viittasi se mihin tahansa.
Jälkilaivassa myös tähän sekä edelliseen viestiin brotherzonauksen puuttumisesta kommentoin. Kun tai vähintään vahvasti jos tää haastattelu kuvaa Boitsun suhtautumisen muuttumista asiaan ja brotherzonauksen tai muun kieltämisen tai hämmentymisen puuttumiseen, niin on Kärtsy myös muuttunut avoimemmaksi haastatteluissa.

Minulla se poikaystävähaastattelu vei ajatukset viime kevään "open-minded" ja "only women here" (gay-lehdelle) vastauksiin. Niissä molemmissahan tietyllä tavalla Käärijä vastasi tilanteen, oletusten tai normien mukaisesti tai sen mukaan, mitä voisi luulla, että kysyjä arvelee tai luulee hänestä. Open-minded kommentti jo vähän myöhemmin viisujen jälkeen ehkä mietteiden avarruttua hieman, maksetun keikan ilmeisesti sateenkaarevassa ympäristössä. Tuo "only women here" vastauksena kysymykseen onko K gay, ja kuten vauvalla on todettu, siihen helpoin vastaus on hetero-oletuksen mukainen, jos ei halua paljon huomiota vetää itseensä ja kiinnittää median huomiota ko aiheeseen, varsinkin ennen viisuja mediamyllyn keskellä. Valitettavasti vielä tällä hetkellä näin.

Siksi yllätyin, että ei mennyt kysymyksen sisältämän olettaman mukaan, mikä olisi ollut helpointa ja varmaan sitä, mitä kaikki ja mekin arvelimme. Vaan näki erikseen vaivaa mainitakseen ensimmäistä kertaa jonkin muun mahdollisuuden, koski se sitten myös häntä tai vain yleisesti.

Olishan hänellä ollut varmasti lukemattomia tilanteita mainita neutraali vaihtoehto tai useampi sukupuoli monissa haastatteluissa, tai sujauttaa keskusteluun jotain vastaavaa. Esim. se valheenpaljastushaastattelu yhtenä, jossa tuli naiset esille. Oliko viisujen jälkeinen haastattelu youtubessa, jossa parin (miehen) haastattelemana mainitsee, että K-hahmolla ei ole kumppania mainitsematta sukupuolta. Muuten en ole vastaavia huomannut.

Lisäksi se "mitä tahansa" tyttö- ja poikaystävämainintojen jälkeen oli musta hieno lisäys.
 
vierailija
Kyllä tuo koko haastattelu on jotenkin todella hämmentävä. Että menee vain mukaan kaikkeen ihan eri lailla kuin koskaan aiemmin. Siis jos joku sanoisi, että minulla oli kiva rakkaustarina jonkun kanssa, eikä olisi oikeasti mitään romanttista, niin tokihan sanoisin sen ääneen. Minulla on mm. kaksi kaveria, jotka uskovat minun seurustelleen ihmisen kanssa, joka oli vain ystäväni ja he eivät suostu uskomaan minua, niin ikävältähän se tuntuu, mutta todellakin yritin heitä korjata monesti. Saati sitten, jos erehdys tapahtuisi julkisuudessa.

Jossain vaiheessa tuli jopa mieleen, että ollaanko siellä vastailemassa ihan selvin päin. Niin avointa ja myös eleillä paljastavaa vastailu ja koko esiintyminen oli. Jos ei nyt ihan humalassa niin ainakin pienessä pöllyssä.
 
vierailija
Jossain vaiheessa tuli jopa mieleen, että ollaanko siellä vastailemassa ihan selvin päin. Niin avointa ja myös eleillä paljastavaa vastailu ja koko esiintyminen oli. Jos ei nyt ihan humalassa niin ainakin pienessä pöllyssä.
Hei mulla tuli mieleen siitä Kärtsän married+are you linnan haastattelusta, että oliko siinä jo boolia alla enemmän kuin muissa haastatteluissa, niin are youtkin virtasi vapaammin? En osaa sanoa Kn booliasteesta, kertokaa te:D
 
vierailija
Ao:sta päivityksiä! Käärijä piirrettynä punasissa stringeissä ja siinä nahkaremmihärpäkkeessä, en tiedä mikä se oikea nimi on, leash? https://archiveofourown.org/works/52118317

Tykkäsin tästä alternate universe ficistä, jossa Jokereille ehdotetaan miljonäärisuvun pojan Käärijän henkivartijoiksi ryhtymistä. Huumoria riitti ja myös kivasti kirjoitettu https://archiveofourown.org/works/51866617/chapters/131141719 Ilmeisesti uusi luku perjantaisin, eli ehkä jatkuu vielä tänään.
 
vierailija
Jossain vaiheessa tuli jopa mieleen, että ollaanko siellä vastailemassa ihan selvin päin. Niin avointa ja myös eleillä paljastavaa vastailu ja koko esiintyminen oli. Jos ei nyt ihan humalassa niin ainakin pienessä pöllyssä.
Tuo haastattelijan oli muuten sama kuin yhdessä viime kevään hämmentävässä jokeri-haastattelussa. Silloin ajattelin, että haastattelija on heteronormin sisällä nais-kysymysten vuoksi, mutta ehkä normit on vaan laajempia ja ei voinut tai kehdannut median puolesta heittää vastaavia juttuja kuin nyt KB yhteyden myötä.

Hymeksin tämän haastattelun ja tuon loppuosan kysymyksen myötä, että onko Bojanilla ja Janilla ollut ikävänhelpotusta keskenään:p tai en tiedä miten muuten nuo ilmeet tulkitsee, ehkä vaan, että esim heillä on saattanut olla ikävä muitakin kuin naisia? He ainakin vaihatavat katseita ja muut Jokerit virnistelevät isosti taustalla. Tuo Nacen hämärä käsiliike on kyllä kans aika...
Mutta nyt tarkennettuna sehän voi naurattaa Nace Jan kombolla ihan muusta syystä, who knows:p

https://www.youtube.com/watch?v=r9K05lRfPns 3:50 alkaa
 
vierailija
Saitinrakentaja kyseli muistaakseni eilen mielipiteitä kirjautumispakkoon liittyen. Anonyymiys on mulle tuonut paljon vapautta kirjoittamiseen täällä, ja iso osa viesteistä olisi jäänyt kirjoittamatta, jos ne rekkautuisi nimimerkillä kirjoitetuksi. Voihan sekin olla tottumuskysymys osittain, mutta monia juttuja en olisi jakanut kirjautuneena. Täältä myös ääni mahdollisimman vähille osastoille, ettei keskustelu turhaan eriydy ja hajaudu ja sitä kautta harvene. Ainoastaan muut shipit osiolle ois multa ääni, ja ehkä käytännön osioille kuten tietotoimisto, palaute tai muuta vastaavaa.

Arvostan paljon sun työtä ja vaivaa! Keep going!
Olen samaa mieltä kanssasi. Toivon ettei tulevaan saittiin ole kirjautumispakkoa. Kirjautumisessa/nimimerkin käytössä on myös hyviä puolia, mutta entisenä nimimerkin käyttäjänä haluan sanoa, että nimimerkistä tuli lopulta rasite ja painolasti. On paljon helpompaa olla anonyymina.
 
vierailija
Olen samaa mieltä kanssasi. Toivon ettei tulevaan saittiin ole kirjautumispakkoa. Kirjautumisessa/nimimerkin käytössä on myös hyviä puolia, mutta entisenä nimimerkin käyttäjänä haluan sanoa, että nimimerkistä tuli lopulta rasite ja painolasti. On paljon helpompaa olla anonyymina.
Minä myös oon kokenut, että tämä anonyymiys jättää enemmän tilaa kertoa monenlaisia asioita ja sitä kautta synnyttää keskustelua monista aiheista.
 
vierailija
Mä oon kans nyt ihan häkeltynyt kaikesta, kun oon tänään ensin katsellut vauvalle linkattuja videoita poikien ensi kohtaamisista ja niitä niiden katseita jo silloin, nyt katsonut taas tuota uutta haastattelua ja lukenut teidän pohdintoja siihen liittyen, ja myös miettinyt, että toinen osapuoli juuri itse nosti haastattelussa esiin poikaystävävaihtoehdon. Ja kaiken lisäksi the taulu jo ennusti kaiken lähes 100 vuotta sitten 😅

On jopa vähän epäuskoinen olo kaikesta ja mietityttää kyllä myös niiden elämän muut kuviot ja se miten ne sopii tähän yhtälöön. En halua myöskään niistä puhua enempää, mutta kun eihän tää tavallaan nyt ole pelkkää shippaamista vaan noi noiden puheet ym on oikeasti tapahtuneet.

Mitähän tästä vielä tuleekaan?
 

Yhteistyössä