Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alan oleen sitä mieltä et Jan on unohtanut talvitakin kotiin

Näin on varmaankin käynyt, sillä todennäköisesti hän on tullut vähintäänkin akateemisen vartin myöhässä, ja pakkaaminenkin on ollut vähän sitä sun tätä. Talvitakkia ei ole löytynyt, ja on ollut pakko lähteä, kun Kris pommittaa koko ajan WA-viesteillä ja kyselee, mikä siellä taas maksaa.....
 
vierailija
, Mä tuolloin yöllä kirjoitin ensin vielä että lastin kyytiinsä, sitten hekottelin sille hetken ja mietin että parasta muotoilla asia jotenkin toisin. Mutta olis pitänyt arvata että palsta ei petä siltikään.
Joo tämä ja sisarpalsta ovat ”pilanneet” aika monen sanan merkityksen lopullisesti. Esimerkiksi vasemmasta kädestä ja yksityishenkilöstä tulee heti tietyt vahvat assosiaatiot.
 
vierailija
Good morning. I was just about to ask you guys if it's even possible to board Flixbus with so much luggage when I saw the latest JO update. I feel so bad for them...
Yeah... :/ It's been a huge mess for sure. I also wondered about the Flixbus luggage thing when I heard it as they tend to have a lot of restrictions on luggage size etc, and while in the Balkans they don't care much, Germans are known for their love of rules. :p Oh well.

At least one Finnish person is already in the queue at the Hague, hopefully the boys' current travel plans hold up.
 
vierailija
Päivää tännekin. Laitoin vauvalle listoja jos kiinnostaa.
Vai olin minä taas uniin päässyt. No unennäkijä oli aika oikeassa. Hiukset mulla on melko lailla samanlaiset kuin Mikellä, mutta naamakarvoja ei ole. Aika pitkä olen, joten en oo sanonut palstalla että olisin lyhyt.
Mutta nyt salille ja hyvät päivät kaikille.
LG
 
vierailija
Tämä lumikaaos tuli Jokereille kalliiksi, toivottavasti heillä on hyvät vakuutukset. Saapa nähdä ehtivätkö Stuttgartin lennolle, hieman kyrpiintyneen näköistä porukkaa taksissa. 😅
 
vierailija
Aiemmin nostin oraakkelikortin, jonka mukaan K & B eivät näkisi ennen maaliskuun keikkoja, mutta siihen tuli muualta tarkentavaa "tietoa", minkä takia tulkitsin asian olevan kiikunkaakun. (Toki tulkintaan voi vaikuttaa myös oma uskomukseni, että tapaaminen luultavasti tulisi.) En yleensä kysy samoja asioita uudestaan, mutta eilen illalla nostin samaan kysymykseen vastauksena Wild-kortin, joka sanoo "May you express all that you are" ja kuvaus jatkuu vielä "May you cast off constraints and inhibition." mikä kuulostaa kyllä paljon Boitsun viimeaikaiselta käytökseltä, mutta en tiedä vastaako se kysymykseen. Tai no, tokihan tuosta voisi lukea epäsuoran vastauksen, mistä tuo käytös johtuu, mutta se taisi kyllä alkaa ennen kuin nostin sen ei-kortin. :)

-energiamamma
 

Yhteistyössä