Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
EI voi olla totta tuo Nacen Hojan -paita!! Nyt nimittäin tapahtui oma hieman taikauskoinen hetkeni tässä saagassa...

Olin tuloissa hieman häpeillen tunnustamaan, että tippasin Khaarijaa OF:ssä pienehköllä summalla (mutta kuitenkin yli minimin 5$!!) ja kirjoitin viestiini (yv. siis), että olisi kiva nähdä myös Bojan joulukalenterissa, mutta koska se tuskin on mahdollista, niin voisiko saada edes Hojanin. 😅 Jostain syystä kirjoitin englanniksi, vaikka nimimerkkini on suomeksi ja öh... vieläpä Nautadomiin jollain lailla viittaava. Saa nähdä tuleeko mitään vastausta.

Alun perin mulla oli tästä toiminnastani hieman likainen olo ja nolotti, mutta nyt yhtäkkiä hymyilyttää ja tämä(kin) höpsö juttu tuntuu peräti universumin johdatukselta! On tämä yhtä hulluutta... Miten sinne Niuvaan pääsee? 😍🤣💙💚
Eiköhän nuo ole kaikki päivät kuvanneet jo etukäteen.
 
vierailija
EI voi olla totta tuo Nacen Hojan -paita!! Nyt nimittäin tapahtui oma hieman taikauskoinen hetkeni tässä saagassa...

Olin tuloissa hieman häpeillen tunnustamaan, että tippasin Khaarijaa OF:ssä pienehköllä summalla (mutta kuitenkin yli minimin 5$!!) ja kirjoitin viestiini (yv. siis), että olisi kiva nähdä myös Bojan joulukalenterissa, mutta koska se tuskin on mahdollista, niin voisiko saada edes Hojanin. 😅 Jostain syystä kirjoitin englanniksi, vaikka nimimerkkini on suomeksi ja öh... vieläpä Nautadomiin jollain lailla viittaava. Saa nähdä tuleeko mitään vastausta.

Alun perin mulla oli tästä toiminnastani hieman likainen olo ja nolotti, mutta nyt yhtäkkiä hymyilyttää ja tämä(kin) höpsö juttu tuntuu peräti universumin johdatukselta! On tämä yhtä hulluutta... Miten sinne Niuvaan pääsee? 😍🤣💙💚
👍😀
 
vierailija
Vähän OT tarinointia, mutta meidän auto hajos kun oltiin lähdössä Münchenistä ajelemaan kotiin päin Kärtsän keikan jälkeen. Monen mutkan kautta päästiin autofirman korjaamolle (saksalainen auto) ja sanoivat, että juu saatte meiltä laina-auton, mutta se pitää palauttaa sitten liikkeeseen ma-pe kello 18 mennessä. Eli toisen meistä olisi pitänyt ajaa viis tuntia suuntaansa arkipäivänä palauttamaan auto. Köröteltiin sitten kotiin ilman takalasia, onneks ei satanut. Sunnuntaisin varsinkaan ei kannata hajottaa mitään, koska aivan kaikki on kiinni.
 
vierailija
Toivottavasti löytyy turvallinen kuski. Saa nimittäin helkkarin arvokkaan lastin vietäväkseen
Hyvää huomenta! Lueskelen illan ja yön viestejä vielä puoliunessa, kun unihiekat lensivät silmistä: ”saa nimittäin helkkarin arvokkaan lastin nieltäväkseen”??!!! Olin jo lähdössä juoksemaan Müncheniin, mutta toisella lukemisella viesti näyttikin hieman erilaiselta. Joulu olisi tosiaan ollut, jessus sentään.
 
vierailija
Hyvää huomenta! Lueskelen illan ja yön viestejä vielä puoliunessa, kun unihiekat lensivät silmistä: ”saa nimittäin helkkarin arvokkaan lastin nieltäväkseen”??!!! Olin jo lähdössä juoksemaan Müncheniin, mutta toisella lukemisella viesti näyttikin hieman erilaiselta. Joulu olisi tosiaan ollut, jessus sentään.
Tunnustan lukeneeni samalla lailla väärin 🙈 Huomenta vaan 😇
 
vierailija
Tämän piti tulla jo aiemmin, mutta ollut kaikkea hösellystä. Stripparificin salaiset “poistetut kohtaukset” joita ei koskaan edes kirjoitettu, yksinoikeudella vain Puutarhassa, eli ideoita joita pyörittelin, mutta en koskaan sisällyttänyt tarinaan (jotkut niistä yksinkertaisesti unohdin). :) SPOILEREITA tarinan alkupuolelle, ei viimeiseen kolmeen lukuun liittyen.






Yhdessä ideassa Bojanin kämppis olisikin ollut eksä, jota varten hän olisi muuttanut Suomeen, olisivat eronneet mutta jääneet asumaan yhteen ja tämä olisi kerrottu Jerelle vähän turhan myöhään ja rikkonut luottamusta.

Koko ajan oli tarkoitus, että Osku ei ole paljastanut hommaa ja oli ajatuksena, että hän lähettää Jerelle kivan tsemppiviestin asian tullessa julkiseksi, mutta sille ei löytynyt sopivaa kohtaa ja se vähän unohtuikin lopulta tämän takia (mutta omassa headcanonissani asia kuitenkin on näin). Ihan alkuvaiheessa pyörittelin ideaa, että ko. juudas olisikin ollut Oskun kumppani ja sitten he eroavat tämän takia, mutta draama olisi mennyt ihan yli ja vienyt fokusta.

Yksi syy miksi bändi/artistinimiä ei mainittu oli, että pidin harkinnassa vaihtoehdon, että nimet ovatkin vaihtoehtotodellisuudessa eri, en vain keksinyt niitä. Lisäksi harkitsin, että Joksujen kokoonpano olisi eri, esim. Martin ei olisi lähtenyt bändistä (ja Nacea ei siis olisi), mutta mietityttää myös se “hän on kieltänyt shippauksen” -jankkaaja ja tässä ei toki olisi shipattu häntä, mutta olen jättänyt hänet kuitenkin ficeistäni pois. Mutta tämäkin olisi voinut varastaa fokusta (koska se ei olisi vaikuttanut juoneen mitenkään).

Ljubljanassa piti olla kaksi muutakin kohtausta, yhdessä Bojan petaa patjaa lattialle ja vänkää, ettei tule Jeren viereen (mutta suostuu lopulta tulemaan kuitenkin) ja puhuvat siitä, mitä Kris sanoi (ei Bojanista vaan Jerestä), mutta tässä kohtauksessa ei ollut tarpeeksi jännitettä/sisältöä plus Bojanin välttelevyys oli epäuskottavaa. Toisessa kohtauksessa piti ajella ympäriinsä ja katsella paikkoja, ja siinä piti kai olla jokin konflikti tai pointtikin, mutta unohdin sen tms. :D

Hyvin alustavasti pallottelin myös kohtauksella, jossa olisi ollut jotain videopuheluseksiä tms vaikka olivat eronneet, mutta en muista enää edes miksi tämä olisi ollut. 2 min 55 s -jutun oli tarkoitus toistua vielä heidän ollessaan erossa, mutta senkin unohdin. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Hyvää huomenta! Lueskelen illan ja yön viestejä vielä puoliunessa, kun unihiekat lensivät silmistä: ”saa nimittäin helkkarin arvokkaan lastin nieltäväkseen”??!!! Olin jo lähdössä juoksemaan Müncheniin, mutta toisella lukemisella viesti näyttikin hieman erilaiselta. Joulu olisi tosiaan ollut, jessus sentään.
😂, Mä tuolloin yöllä kirjoitin ensin vielä että lastin kyytiinsä, sitten hekottelin sille hetken ja mietin että parasta muotoilla asia jotenkin toisin. Mutta olis pitänyt arvata että palsta ei petä siltikään.
 

Yhteistyössä