Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei hitto. :D Naureskelin eilen kun täällä kämpässä oli niitä ""minulle osoitettuja viestejä" tekstihöpöhöpösisustuksessa plus maalaus, jossa oli Live Love Jere -kengät ananaksineen. Niin nyt vasta tajusin, että täällä on myös metulji-kello. :p Lisäksi siinä lukee kolme tai neljä paikkakuntaa, joista yksi on entinen asuinpaikkani.

- Joymuffin
 
vierailija
Jos tällä puolella on muualla K H mieserotiikkaa pohtinut palstailija, joka kirjoitti pidemmin, niin kerro ajatuksia täällä, jos jaksat vielä kirjoittaa niitä! Mulla ainakin kiinnostaisi lukea sun ajatukset aiheesta:)
 
vierailija
Thank you for your report, Joymuffin! Glad it all went well.
One more trip and you'll have visited more ex-Yu countries than me!
Well, I'm still not home for way too many hours so I don't feel ready to say the trip went well, but at least the JO parts did. Hopefully the next ex-Yu country I visit will be Slovenia itself, but we'll see. :) (Well, what else would it even be, if you go to e.g. Zagreb might as well go to Slovenia.)

And also not sure I've expressed it enough, but huge thanks to all the people here for your support, it's been really heartwarming. :)

- Joymuffin
 
  • Rakkaus
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Kiitos.
Tässä taustalla on mulla varmastikin se, että en itse arvosta itseäni fanina. Ne nuoret ja kauniit on omassa mielessäni faneja, joita joksut arvostaa eniten. Olen kyllä vähän päässyt tästä ajattelustani irti ja voin välillä jopa uskoa heidän arvostavan kaiken ikäisiä faneja.
Arvosta vain itseäsi - kyllä aivan varmasti JOkin arvostaa ihan kaikenikäisiä faneja (en usko, että edes haluaisivat olla bändi, jota arvostavat ainoastaan teinit). Vauvalla oli joku tunti sitten 32-v, JOn keikalle menossa oleva, jonka mies oli sanonut kurjasti hänen kertoessaan, että on menossa keikalle, ja ihmetellyt miten joku hänen ikäisensä mene katsomaan "jotain poikabändiä". Oli heti iso joukko tsemppaamassa ja kertoivat olevansa itse 40-, 50- ja 60-vuotiaita iloisesti fanittavia ja keikalle meneviä. Joku keksi myös muistuttaa SSOLn viestistä - kaikki tervetulleita omana itsenään. ❤
 
vierailija
Arvosta vain itseäsi - kyllä aivan varmasti JOkin arvostaa ihan kaikenikäisiä faneja (en usko, että edes haluaisivat olla bändi, jota arvostavat ainoastaan teinit). Vauvalla oli joku tunti sitten 32-v, JOn keikalle menossa oleva, jonka mies oli sanonut kurjasti hänen kertoessaan, että on menossa keikalle, ja ihmetellyt miten joku hänen ikäisensä mene katsomaan "jotain poikabändiä". Oli heti iso joukko tsemppaamassa ja kertoivat olevansa itse 40-, 50- ja 60-vuotiaita iloisesti fanittavia ja keikalle meneviä. Joku keksi myös muistuttaa SSOLn viestistä - kaik
ki tervetulleita omana itsenään.
Oli muuten kiva tänään lukea vauvalla just tuota, kun tyypit tsemppaavat toisiaan sen sijaan, että haukkuisivat tai väittelisivät. Oikein kiva tunnelma. Minulle tuo keskustelu kolahti, koska olen itsekin juuri tuota ikäjuttua pohtinut (olen täyttänyt 40) ja minuakin tietyllä tavalla hävettää fanittaa näin nuoria muusikoita. Samalla suututtaa, että edes ajattelen niin, koska ei iällä pidä olla näissä jutuissa mitään väliä. Rohkaistuna tuosta lukemastani keskustelusta, menin nyt sitten ostamaan itsellenikin lipun. Eli Carpe every f****** Diem! 🤘❤
 
vierailija
Oli muuten kiva tänään lukea vauvalla just tuota, kun tyypit tsemppaavat toisiaan sen sijaan, että haukkuisivat tai väittelisivät. Oikein kiva tunnelma. Minulle tuo keskustelu kolahti, koska olen itsekin juuri tuota ikäjuttua pohtinut (olen täyttänyt 40) ja minuakin tietyllä tavalla hävettää fanittaa näin nuoria muusikoita. Samalla suututtaa, että edes ajattelen niin, koska ei iällä pidä olla näissä jutuissa mitään väliä. Rohkaistuna tuosta lukemastani keskustelusta, menin nyt sitten ostamaan itsellenikin lipun. Eli Carpe every f****** Diem! 🤘❤
Minullakin samantapaisia ajatuksia ollut, mutta nyt suhtaudun näin:


(Ja todellakin menen kummallekin maaliskuun keikalle!)

T. 44 v
 
vierailija
Vähän saittipäivitystä taas. Nyt ei olis periaatteessa enää kuin yhden asian, tosin ison sellaisen testaus, ja sen jälkeen siirto oikeaan osoitteeseen ja testata vielä kertaalleen siellä että kaikki toimii. Järki ei oikein luista päänsäryssä kovin hyvin, mutta suunnitelmissa olisi julkistaa sivu ensi viikonloppuna, kun tänä viikonloppuna en pystynyt. Toivottavasti ongelmia ei ilmaannu siirrossa ja loppujutuissa.
T. Saitinrakentaja
 
I'm also in my 40s and I get teased about JO all the time. Honestly, I couldn't care less. In 2009, I went to Tina Turner's concert on an organized bus trip to Vienna just for the concert. The bus was full - I was the youngest on the bus. In my 20s and early 30s I also attended many concerts by old bands - men old enough to be my father or older. How come nobody teased me about that? 🤪
 
vierailija
Mihin K/B-mysteeriin tahtoisitte eniten saada vastauksen? 🕵️‍♂️

a) Mistä syystä Bojan myöhästyi silloin viisuissa lennolta?
b) Mihin B:n kännykkä oli viisuissa kadonnut?
c) Mitä alkuperäinen Are you? tarkoittaa?
d) Mikä on totuus NT:n takana - kuka pyysi/ehdotti yhteistä esiintymistä?
e) Mikä oli Bojanin paras viisumuisto Käärijästä, se, jota Bojan ei paljastanut haastattelussa?
f) Miksi Bojanin likapyykki löytyi Käärijältä?
g) Jokin muu, mikä?
 
vierailija
Mihin K/B-mysteeriin tahtoisitte eniten saada vastauksen?

a) Mistä syystä Bojan myöhästyi silloin viisuissa lennolta?
b) Mihin B:n kännykkä oli viisuissa kadonnut?
c) Mitä alkuperäinen Are you? tarkoittaa?
d) Mikä on totuus NT:n takana - kuka pyysi/ehdotti yhteistä esiintymistä?
e) Mikä oli Bojanin paras viisumuisto Käärijästä, se, jota Bojan ei paljastanut haastattelussa?
f) Miksi Bojanin likapyykki löytyi Käärijältä?
g) Jokin muu, mikä?
Kyllä se on tuo vielä melko ajankohtainen ja kutkuttava kostopitsin arvoitus eli kohta f 😄
 
vierailija
Mihin K/B-mysteeriin tahtoisitte eniten saada vastauksen?

a) Mistä syystä Bojan myöhästyi silloin viisuissa lennolta?
b) Mihin B:n kännykkä oli viisuissa kadonnut?
c) Mitä alkuperäinen Are you? tarkoittaa?
d) Mikä on totuus NT:n takana - kuka pyysi/ehdotti yhteistä esiintymistä?
e) Mikä oli Bojanin paras viisumuisto Käärijästä, se, jota Bojan ei paljastanut haastattelussa?
f) Miksi Bojanin likapyykki löytyi Käärijältä?
g) Jokin muu, mikä?
Ehdottomasti c. Kyllähän tuo f kiinnostaa myös 😄. Vastaus e kysymykseen on varmasti yksinkertaisesti se, että niitä ihania muistoja on niin paljon valittavaksi.
 
vierailija
Paluumatka onkin sitten näemmä kunnon fiasko ja menee varmaan huomisen vrk puolelle päästä kotiin, äh. Olen niin väsynyt, että näin jonkun valveunen, jossa K&B pussasivat. :p MRS=3

- Joymuffin
 
vierailija
Vähän saittipäivitystä taas. Nyt ei olis periaatteessa enää kuin yhden asian, tosin ison sellaisen testaus, ja sen jälkeen siirto oikeaan osoitteeseen ja testata vielä kertaalleen siellä että kaikki toimii. Järki ei oikein luista päänsäryssä kovin hyvin, mutta suunnitelmissa olisi julkistaa sivu ensi viikonloppuna, kun tänä viikonloppuna en pystynyt. Toivottavasti ongelmia ei ilmaannu siirrossa ja loppujutuissa.
T. Saitinrakentaja
Sä olet tehnyt ison työn. Arvostan.👍😊
 
vierailija
Mihin K/B-mysteeriin tahtoisitte eniten saada vastauksen?

a) Mistä syystä Bojan myöhästyi silloin viisuissa lennolta?
b) Mihin B:n kännykkä oli viisuissa kadonnut?
c) Mitä alkuperäinen Are you? tarkoittaa?
d) Mikä on totuus NT:n takana - kuka pyysi/ehdotti yhteistä esiintymistä?
e) Mikä oli Bojanin paras viisumuisto Käärijästä, se, jota Bojan ei paljastanut haastattelussa?
f) Miksi Bojanin likapyykki löytyi Käärijältä?
g) Jokin muu, mikä?
Ainakin c ja f vaikka mielellään voisin kuulla vastauksen kaikkiin näihin :D
 
vierailija
Mihin K/B-mysteeriin tahtoisitte eniten saada vastauksen? 🕵️‍♂️

a) Mistä syystä Bojan myöhästyi silloin viisuissa lennolta?
b) Mihin B:n kännykkä oli viisuissa kadonnut?
c) Mitä alkuperäinen Are you? tarkoittaa?
d) Mikä on totuus NT:n takana - kuka pyysi/ehdotti yhteistä esiintymistä?
e) Mikä oli Bojanin paras viisumuisto Käärijästä, se, jota Bojan ei paljastanut haastattelussa?
f) Miksi Bojanin likapyykki löytyi Käärijältä?
g) Jokin muu, mikä?
C, d ja f
Jos on aivan pakko valita vain yksi, niin sitten f
 
vierailija
Mihin K/B-mysteeriin tahtoisitte eniten saada vastauksen?

a) Mistä syystä Bojan myöhästyi silloin viisuissa lennolta?
b) Mihin B:n kännykkä oli viisuissa kadonnut?
c) Mitä alkuperäinen Are you? tarkoittaa?
d) Mikä on totuus NT:n takana - kuka pyysi/ehdotti yhteistä esiintymistä?
e) Mikä oli Bojanin paras viisumuisto Käärijästä, se, jota Bojan ei paljastanut haastattelussa?
f) Miksi Bojanin likapyykki löytyi Käärijältä?
g) Jokin muu, mikä?
e.-vaihtoehto ehdottomasti! Sieltähän vois kuulua vaikka mikä kaunis hetki, mutta ehkä hyvä vain, että ne on heidän! Silti kiinnostaa:D
 
vierailija
Vähän saittipäivitystä taas. Nyt ei olis periaatteessa enää kuin yhden asian, tosin ison sellaisen testaus, ja sen jälkeen siirto oikeaan osoitteeseen ja testata vielä kertaalleen siellä että kaikki toimii. Järki ei oikein luista päänsäryssä kovin hyvin, mutta suunnitelmissa olisi julkistaa sivu ensi viikonloppuna, kun tänä viikonloppuna en pystynyt. Toivottavasti ongelmia ei ilmaannu siirrossa ja loppujutuissa.
T. Saitinrakentaja
Kiitos vielä saitinrakentajalle! Mulla oli tarkoitus kirjoittaa vielä aiemmin tällä viikolla päivitetty kommentti osioihin liittyen, sillä kommentoin sitä aiemmin, mutta ajatukset muuttuneet sen jälkeen muiden kommentteja luettuani! Täältä ääni sille, ettei olisi kovin paljon hajautettuja aihe-pohjaisia keskusteluja, sillä sujuvasti aiheet soljuneet täällä yhden keskustelun alla ja ettei pirstaloituisi kovin, kun monet aiheet sopisi useamman alle. Luulisin myös, että yhdellä lavealla pääkeskustelulla, ja tarvittaessa toki muutamilla tai muilla sivuvirroilla, keskustelu säilyy elävämpänä, kun ihmiset törmäävät aiheisiin, joiden pariin eivät olisi ehkä alakeskusteluista hakeutuneet mutta jotka vetävät mukaan keskusteluun.

Alakeskusteluista ääni täältä lähinnä muut shipit -osiolle! (Ja ehkä omalta puolelta musa-osiolle, mutta arvelen, että tää on monelle tärkeä osa pääkeskustelua?)

Joka tapauksessa luotan kykyihisi ja arvioosi! :)
 
vierailija
Arvosta vain itseäsi - kyllä aivan varmasti JOkin arvostaa ihan kaikenikäisiä faneja (en usko, että edes haluaisivat olla bändi, jota arvostavat ainoastaan teinit). Vauvalla oli joku tunti sitten 32-v, JOn keikalle menossa oleva, jonka mies oli sanonut kurjasti hänen kertoessaan, että on menossa keikalle, ja ihmetellyt miten joku hänen ikäisensä mene katsomaan "jotain poikabändiä". Oli heti iso joukko tsemppaamassa ja kertoivat olevansa itse 40-, 50- ja 60-vuotiaita iloisesti fanittavia ja keikalle meneviä. Joku keksi myös muistuttaa SSOLn viestistä - kaikki tervetulleita omana itsenään.
Näin juuri, varmasti arvostavat kaikkia faneja. Jos ajattelee muusikon näkökulmasta, niin miksi ei arvostaisi ihmisiä jotka kuuntelevat ja rakastavat hänen/ heidän musiikkiaan ja haluavat tulla katsomaan heitä keikoille. Sehän siinä on ideana, koskettaa ihmisiä musiikin kautta. Uskon että heistä on vaan hienoa että kuuntelijoissa on monen ikäisiä ihmisiä eri puolilta maailmaa. ❤
 

Yhteistyössä