Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hörhöilyä incoming, epähörhöt skipatkaa.

Päätin nostaa oraakkelipakastani kortin sille, näkevätkö Jere ja Bojan vielä toisensa ennen maaliskuuta. Sieltä valitettavasti nousi kortti, jonka mukaan eivät näkisi, sanoisin että se olisi koko pakan 2. nihkein kortti vastauksena tälle. Luotan tähän pakkaan tosi paljon, viime aikoinakin se on tuonut tosi hämmentäviä tuloksia ja aina kun olen ollut sitä mieltä, että tuo nyt ei ainakaan voi pitää paikkansa, niin se onkin ollut tosi osuva.

Toki vaikka uskoisi, että tulevaisuutta voi ennustaa, useimmat hörhöihmisetkin ovat sitä mieltä, ettei se ole 100% luotettavaa, koska ihmisellä on vapaa tahto. (Esim. jos maailman paras ennustaja sanoisi sinulle, että olet ikuisesti yhdessä kumppanisi kanssa, eihän se estäisi sinua jättämästä häntä.) Niinpä päätinkin katsoa teepussin mietelauseesta lisätietoa korttitulokseen. Joo, en ikinä tee mitään ihan näin naurettavaa normaalisti, vielä kun sieltä mietelauseista tulee yleensä jotain "Myötätunto on tärkeintä" tai "Sinä olet kaunis" -tasoista. Nyt sieltä kuitenkin pullahti "Some things are true only for a while". Hmm.

Itse tulkitsen tämän näin, että näillä näkymin aikajanat olisivat menossa siihen suuntaan että eivät näe kiertuetta ennen, mutta jos joku tönäisee niitä vähänkin, se voi vielä muuttua.

-energiamamma
Mä uskon, että näkevät tammikuussa, kun molemmilla on silloin ilmeisesti vapaata. Toki Jeren meno Sloveniaan viivästyy jonnekin pidemmälle varmaan, kun JO on alkuvuoden siellä Lontoossa, lukuunottamatta kiertuetta. Mutta Jerehän voi mennä Lontooseen, varmaan tykkäis ihan siksikin, kun siellä esim. saa todennäköisemmin liikkua rauhassa kadulla kuin täällä.
 
vierailija
Mä uskon, että näkevät tammikuussa, kun molemmilla on silloin ilmeisesti vapaata. Toki Jeren meno Sloveniaan viivästyy jonnekin pidemmälle varmaan, kun JO on alkuvuoden siellä Lontoossa, lukuunottamatta kiertuetta. Mutta Jerehän voi mennä Lontooseen, varmaan tykkäis ihan siksikin, kun siellä esim. saa todennäköisemmin liikkua rauhassa kadulla kuin täällä.
JO on tekemässä Lontoossa levyä, ne ei ole vapaalla. Ja jos Jerellä on vapaata silloin, olen varma että gf kainaloon ja lämpimään mahdollisimman kauas. Ei kyllä todellakaan lähde mihinkään Lontooseen silloin.
 
vierailija
Mä uskon, että näkevät tammikuussa, kun molemmilla on silloin ilmeisesti vapaata. Toki Jeren meno Sloveniaan viivästyy jonnekin pidemmälle varmaan, kun JO on alkuvuoden siellä Lontoossa, lukuunottamatta kiertuetta. Mutta Jerehän voi mennä Lontooseen, varmaan tykkäis ihan siksikin, kun siellä esim. saa todennäköisemmin liikkua rauhassa kadulla kuin täällä.
Ei kai vieläkään ole ilmoitettu niitä päivämääriä milloin he menevät sinne, jos sellaisia koskaan ilmoitetaankaan. Kiinnostavana kuriositettina, esim. Serbiassa joulu on useimpien ortodoksimaiden tapaan vasta 7.1. ja Bojanin synttärithän ovat 6.1., niin en tiedä voisiko heillä olla jokin perinne juhlistaa molempia suvun kanssa yhdessä, jolloin Bojan voisi haluta lähteä vasta sen jälkeen (Googlen mukaan Bosniassa joulu on tosin normaalisti 25.12., mutta en minä noista Serbitasavalloista yms kyllä ota selkoa.) Tällöin Jere ehtisi olla Sloveniassa muutaman päivän uudenvuoden ja tuon välissä, jos hänellä on vapaata. :) Spekua toki, mutta niin on kaikki muukin tuon ajanjakson arvuuttelu.

- Joymuffin
 
vierailija
JO on tekemässä Lontoossa levyä, ne ei ole vapaalla. Ja jos Jerellä on vapaata silloin, olen varma että gf kainaloon ja lämpimään mahdollisimman kauas. Ei kyllä todellakaan lähde mihinkään Lontooseen silloin.
Oletettavasti JO:llakin on esim. viikonloput vapaata Lontoossakin eikä työskennellä viikkokausia 7 pv viikossa, ei se luovaan työhön varsinkaan oikein sovellu. Ja jos Jerellä on lomaa pidempään kuin viikko pari, tuskin hän sitä kaikkea viettää etelän auringossa. En siis sano, että hän olisi menossa Lontooseen, mutta en näe sitä mitenkään mahdottomana.
 
vierailija
JO on tekemässä Lontoossa levyä, ne ei ole vapaalla. Ja jos Jerellä on vapaata silloin, olen varma että gf kainaloon ja lämpimään mahdollisimman kauas. Ei kyllä todellakaan lähde mihinkään Lontooseen silloin.
Aikataulullisesti on vapaata, kun ei oo keikkoja, ja ei ne todellakaan ole joka päivä jossain studiolla. Se studioaikahan maksaa, voi olla hyvinkin kallista. Eiköhän niillä ole aika paljon sellaista aikataulutonta vapaata hengailua ja jammailua, biisien ideointia ehkä yhdessä jne. Jolloin ehtii paremmin kuin hyvin hengailla pari päivää suomalaisen vieraan kanssa.
 
vierailija
Aikataulullisesti on vapaata, kun ei oo keikkoja, ja ei ne todellakaan ole joka päivä jossain studiolla. Se studioaikahan maksaa, voi olla hyvinkin kallista. Eiköhän niillä ole aika paljon sellaista aikataulutonta vapaata hengailua ja jammailua, biisien ideointia ehkä yhdessä jne. Jolloin ehtii paremmin kuin hyvin hengailla pari päivää suomalaisen vieraan kanssa.
Minä vähän pelkään, että Lontoosta tulee vähän enemmänkin hengailua, jammailua ja yhdessä bilettämistä. Vaikuttaa siltä, että Bojan pistää kovin mieluusti bilevaihteen päälle heti kun siihen on pienikin mahdollisuus. Nytkin muu porukka (Kris ehkä viettää aikaa tyttiksen kanssa) lähtivät "saunomaan", mutta eipä siellä ole Bojania kuvissa näkynyt. Erilaisissa bileissä ja keikoilla on kyllä heilunut - eikä siinä mitään, näin tietysti pitääkin.
Kunhan tässä vain mietin....
 
vierailija
Minä vähän pelkään, että Lontoosta tulee vähän enemmänkin hengailua, jammailua ja yhdessä bilettämistä. Vaikuttaa siltä, että Bojan pistää kovin mieluusti bilevaihteen päälle heti kun siihen on pienikin mahdollisuus. Nytkin muu porukka (Kris ehkä viettää aikaa tyttiksen kanssa) lähtivät "saunomaan", mutta eipä siellä ole Bojania kuvissa näkynyt. Erilaisissa bileissä ja keikoilla on kyllä heilunut - eikä siinä mitään, näin tietysti pitääkin.
Kunhan tässä vain mietin....
Toisaalta kun muut Joksut olivat Thaimaassa, varmaan ainakin semikosteissa tunnelmissa, puolet ajasta Bojan hengasi perheensä kanssa. Toki on voinut pämpätä ekan viikon putkeen, sitähän emme tiedä, mutta vähän epäilen. Enemmänkin minusta tuntuu, että hän nyt etsii itseään eri tavoin ja siihen voi kuulua myös vähemmän aikaa bändin kanssa, Lontoossa kun sitä sitten lienee taas enmmän.
 
vierailija
Minä vähän pelkään, että Lontoosta tulee vähän enemmänkin hengailua, jammailua ja yhdessä bilettämistä. Vaikuttaa siltä, että Bojan pistää kovin mieluusti bilevaihteen päälle heti kun siihen on pienikin mahdollisuus. Nytkin muu porukka (Kris ehkä viettää aikaa tyttiksen kanssa) lähtivät "saunomaan", mutta eipä siellä ole Bojania kuvissa näkynyt. Erilaisissa bileissä ja keikoilla on kyllä heilunut - eikä siinä mitään, näin tietysti pitääkin.
Kunhan tässä vain mietin....
Mitä ihmeen holhohamista tämä taas on?? Vähän pelkäät..? Eiköhän bilettäminen ole osa ihan normaalin nuoren ihmisen elämää, mitä sitä nyt kauhistelemaan? Eihän se nyt millään tavallaole outoa, jos nuori, sosiaalinen ihminen vaihtaa viihteelle lomallaan?
 
vierailija
Kyllähän oli se yks video missä bojan kris ja jure soitteli niitä rumpuja. Eli ovat samassa paikassa olleet jossain kohtaa koska Kris oli lyhentänyt hiuksensa niin video oli tuore. Jania ja Nacea ei siinä videossa näkynyt tiedä missä siinä kohtaa olivat :D
 
vierailija
Minä vähän pelkään, että Lontoosta tulee vähän enemmänkin hengailua, jammailua ja yhdessä bilettämistä. Vaikuttaa siltä, että Bojan pistää kovin mieluusti bilevaihteen päälle heti kun siihen on pienikin mahdollisuus. Nytkin muu porukka (Kris ehkä viettää aikaa tyttiksen kanssa) lähtivät "saunomaan", mutta eipä siellä ole Bojania kuvissa näkynyt. Erilaisissa bileissä ja keikoilla on kyllä heilunut - eikä siinä mitään, näin tietysti pitääkin.
Kunhan tässä vain mietin....
Nimenomaan sen kuuluu bilettää jos haluaa, sehän on 24 -vuotis nuori mies! Oishan se nyt ihan outoa jos ei yhtään bileet ja muut menot kiinnostais. Kyl se ehtii vielä
Koti-iltoja viettää jos haluaa. Anna mennä Boitsu👌🥰
 
vierailija
Olipa mieltä ylentävää lukea ketjua viime yön jäljiltä. Luulin että järki olisi tullut tiettyyn käyttäytymiseen, mutta ei, säännöllisesti pulpahtaa esiin jankkaus ja häiriköinti. Mulla palaa käämi todella nopeasti viime yön tapaiseen käytökseen, ponit mukaan lukien. Siksi tämä projektikin sai alkunsa. Säännöt ovat työn alla, moderointimahdollisuus on, mutta laitanko sen sinne ja että se oikeasti myös toimii, niin on vielä kysymysmerkki. Erilaisia ehdotuksia sivustoon liittyen saa laittaa tulemaan, otan ne huomioon mahdollisuuksien mukaan.
T. Saitinrakentaja
En tiedä millainen sivustopohja on ja onko tämä edes mahdollista, mutta sellainen ajatus tuli mieleen, että olisiko keskustelua järkevä jakaa jonkinlaisiin alaosioihin? Esimerkkinä vaikkapa jotenkin näin (ei siis tarvitse olla juuri tällaisia tai näillä nimillä):

-Kärtsän musa ja keikat -intoilu
-Joksujen musa ja keikat -intoilu
-K/B-shippaamiseen tarkoitettu alue
-Muille shipeille tarkoitettu alue
-Off topic -alue
-Joku alue jossa voi keskustella itse saitista
-(Mahdollinen K-18 alue jonne alaikäisiltä pääsy kielletty?)
-(Mahdollinen saunarekka-alue johon mennä heittämään löylyä jos kahdelle tai useammalle tulee vääntöä jostakin asiasta?)


Tällaisia nyt tuli mieleen. Jotta keskustelu pysyisi kaikille ystävällisenä, selkeänä ja positiivisena. Mutta Saitinrakentaja tietysti itse tiedät ja rakennat oman maun mukaan.🥰 🥰
 
vierailija
Olipa mieltä ylentävää lukea ketjua viime yön jäljiltä. Luulin että järki olisi tullut tiettyyn käyttäytymiseen, mutta ei, säännöllisesti pulpahtaa esiin jankkaus ja häiriköinti. Mulla palaa käämi todella nopeasti viime yön tapaiseen käytökseen, ponit mukaan lukien. Siksi tämä projektikin sai alkunsa. Säännöt ovat työn alla, moderointimahdollisuus on, mutta laitanko sen sinne ja että se oikeasti myös toimii, niin on vielä kysymysmerkki. Erilaisia ehdotuksia sivustoon liittyen saa laittaa tulemaan, otan ne huomioon mahdollisuuksien mukaan.
T. Saitinrakentaja
Mulle tärkein syy miksi odotan tuota sivustoa on se, että saa kaiken JO-matskun järjesteltyä järkevästi 🙂 Ärsyttää kun tieto ja linkit hukkuu monitoimiketjuun ja uutis-ja tietotoimistokin alkaa olla aika sekalainen kokoelma kaikkea mahdollista. Toivon siis että siellä olisi mahdollisimman paljon eri osastoja, joiden alle voi luoda lukuisia ketjuja. Sinällään mulle ei ole väliä onko kirjautumispakkoa, mutta toivon että esim. uutisosastolle (jonka oletan siellä olevan 😊) voisi luoda uuden ketjun vain kirjautumalla, jotta ensimmäistä postausta voi editoida tarpeen mukaan kun tietoa tulee lisää.
 
vierailija
Mitä ihmeen holhohamista tämä taas on?? Vähän pelkäät..? Eiköhän bilettäminen ole osa ihan normaalin nuoren ihmisen elämää, mitä sitä nyt kauhistelemaan? Eihän se nyt millään tavallaole outoa, jos nuori, sosiaalinen ihminen vaihtaa viihteelle lomallaan?
Luitko loppuun vai veditkö herneet nenään kahdesta ensimmäisestä lauseesta? Hänhän toteaa lopussa, että näinhän tietysti pitääkin.
 
vierailija
Hei, mulla on aukko sivistyksessä. Aitta ficci? Linkkiä, anyone?
Viitataan tähän wanhaan ficciin


(Apua, tiedostan näyttävän siltä, että itse olisin kyselemässä ficcini perään ja mainostamassa sitä, mutta ei, kyllä se oli joku muu😂🙈)

-🌿
 
vierailija
En tiedä millainen sivustopohja on ja onko tämä edes mahdollista, mutta sellainen ajatus tuli mieleen, että olisiko keskustelua järkevä jakaa jonkinlaisiin alaosioihin? Esimerkkinä vaikkapa jotenkin näin (ei siis tarvitse olla juuri tällaisia tai näillä nimillä):

-Kärtsän musa ja keikat -intoilu
-Joksujen musa ja keikat -intoilu
-K/B-shippaamiseen tarkoitettu alue
-Muille shipeille tarkoitettu alue
-Off topic -alue
-Joku alue jossa voi keskustella itse saitista
-(Mahdollinen K-18 alue jonne alaikäisiltä pääsy kielletty?)
-(Mahdollinen saunarekka-alue johon mennä heittämään löylyä jos kahdelle tai useammalle tulee vääntöä jostakin asiasta?)


Tällaisia nyt tuli mieleen. Jotta keskustelu pysyisi kaikille ystävällisenä, selkeänä ja positiivisena. Mutta Saitinrakentaja tietysti itse tiedät ja rakennat oman maun mukaan.
Discordissakin tuollainen rakenne olisi mahdollinen, mutta saitinrakentajan nähdessä isosti vaivaa olisihan sekin toki hienoa että sivunsa tulisi käytettyä hyödyksi.

Discordissa nimimerkki tai jokin tunniste on pakollinen, olisiko saitilla? Vai voisiko sitä ’säätää’ niin että osassa keskusteluista olisi mahdollista olla anonyymisti, osaan pääsisi kommentoimaan vain nimimerkillä? En siis tiedä mitään siitä millaisia sivuja voi rakentaa ja onko kuinka helppoa luoda esim.kirjautumispakkoa, kunhan pohdin.
 

Yhteistyössä