Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No hitto tosiaan olisit! Jo pelkkä Joksujen nominointi mihinkään kansainväliseen palkintoon olisi ollut sinulle täpinäyliannostus, ja voitosta olisit saanut sydärin onnesta. Mutta mikä siinä K:n voitossa niin kismittää? Ei se ole joksuilta pois, kun eivät edes kilpaile keskenään samassa genressä, maailmanalueella tai samoista fanidemografioista.
No en ois. Ei mua tämä palkinto nytkään kiinnostanut.

vierailija
Kyllä aloin epäillä sitä. En itse ilman tätä ketjua tai näitä ketjuja ja täällä muistuttelijaa olisi äänestänyt yhtäkään ääntä. Annoin 50-100 ääntä, eli en toki hirveästi, mutta miten moni muun artistin fani tuossa antoi 1-5 ääntä?
Sen verran olisin itse antanut jos olisin ollut ilman tätä kehottajaa, (enkä ois ilman häntä antanut yhtäkään ääntä itseasiassa, koska itseäni ei toi kisa kiinnostanut).
Epäilen, että K voitti nuo muut reilusti.
Loreenin faniyhtrisössä oli myös muistuttajia ja moni panosri siihen ettei K voittaisi tätä. Toisin kävi

vierailija
No hei jos joku nakuttaa 1000 viestiä päivässä nii vääristää hieman tuloksia, jos muissa fandomeissa ei vastaavia hulluja ole. Tai koko palkinnosta kiinnostuneita.
Uskon että tuon verran ääniä antavat on kyllä aika marginaalissa Kärpylläkin. Pitää muistaa että äänestyskertojen välillä oli 10 sekuntia. Nykyajan tekniikan parissa varttuneille ADHD-tyylisille nuorille tuo olisi kauhistus tehdä tuollaista kärsivällisyyttä vaativaa nakuttelua. Toki jos osaa multitaskata ja siinä napsuttelee vaikka leffojen katsomisen lomassa niin sitten.

vierailija
Pakko sanoa, että tämä B:n somehallinta näyttää jo epäammattimaiselta. Jos ig ahdistaa, hän voisi joko poistaa sovelluksen ja kuvitella, ettei sitä ole olemassa tai antaa vastuun somevastaavalle, kunnes voi itse taas palata. Tuollainen poistaminen ja palaaminen on faneille ärsyttävää. Jotnekin tuntuu, että B palasi vain SSOL:in promon ajaksi ja tekee tätä aina kun jotain JO:hon liittyvää pitää promota.

vierailija
Loreenin fabeilla oli oikein oma liikekin tähän ettei K voittaisi. Olen somessa nähnyt useita postauksia tästä. Ovat myös runkuttaneet siellä nappia menemään. Eivät vaan sitten saaneet mitä toivoivat
Toivoivat varmaan tosi paljon että voisivat sanoa "katsokaa, kyllä se L oli yleisösuosikki kumminkin!", yhtä paljon kuin me toivottiin että K ei tulisi taas kakkoseksi L:lle.
Mutta tosiaan, vaikka L:än musa radioissa soikin niin ei se hirveästi kiinnostuneita faneja ole saanut niistä soitannoista. Ne sen aktiiviset taitaa olla samoja jotka on fanittaneet sitä tässä viimeiset 10 vuotta.

vierailija
Pakko sanoa, että tämä B:n somehallinta näyttää jo epäammattimaiselta. Jos ig ahdistaa, hän voisi joko poistaa sovelluksen ja kuvitella, ettei sitä ole olemassa tai antaa vastuun somevastaavalle, kunnes voi itse taas palata. Tuollainen poistaminen ja palaaminen on faneille ärsyttävää. Jotnekin tuntuu, että B palasi vain SSOL:in promon ajaksi ja tekee tätä aina kun jotain JO:hon liittyvää pitää promota.
Niinhän se itse sanoi jossain haastiksessa että palasi promoamaan SSOLia ja aikoo häipyä pian.

vierailija
Lähtö vaikutti kyllä tosi äkkinäiseltä, kun kuitenkin vielä tänään postasi niitä fanipiirroksia.

vierailija
Uskon että Lortsulla on ollut vähintään yhtä hulluja faneja. Yksikin teki jotain Youtube-vihavideoita Käärijästä, kuinka sen tanssijoilla on black face sun muuta :-D Ja teki ärsyttävännäköisiä hidastuksia Käärijästä lipomassa kieltä sekä nosti jotain Sofi Oksasen kommentteja esille. Yritti tehdä Käärijästä Venäjän tukijan.

Lortsukka jakoi omassa motherhood instaviestiryhmässä muistutuksen äänestämisestä. Kyllä Lortsun pakkomielteiscreizi fanikunnalla oli yhtälailla mahdollisuus nostaa Lortsukka voittoon ja heillä varmasti myös kiinnosti nostaa Lortsu voittoon. Mutta näin ei käynyt.

vierailija
...koska puhut K:n saavutuksesta alentuvasti. Jos voitto ei -oikeasti- kiinnostaisi tai ärsyttäisi sinua, et puhuisi siitä tai yrittäisi vähätellä sitä. Näen käärijän (kateuden) vihreän naamasi kilometrien päähän Mene vaikka kuuntelemaan niitä joksujasi, ja muista sitten olla iloitsemasta heidän seuraavasta paikallisesta hiihtokilpailun palkinnosta
Niin no siinä ärsyttää se, että sitä äänestystä hierottiin täällä koko ajan kaikkien silmille, eli todellakin kävi selväksi, että voitto on fanien typerän ajan haaskauksen kilpa.
Ja siis se ärsytti erityisesti, että tuollaisesta mielipuolisesta rynkytyksestä huolimatta vielä kehdattiin pelätä, ettei voiteta.
Ihmettelin, että onko muutkin ihmiset yhtä sekoja, enkä vain ole tiennyt siitä? Että onko tässä todellakin tuon toiminnan LISÄKSI uhka, ettette voita tuota K:lle?
Ja sitten hirveää huutoa kun te voititte. Ei mua teidän aktiivisuutenne kiinnosta. Juhlia sitä, siis.

Yhteistyössä