Aikaistuneet Aamut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unikeko-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Unikeko-äiti

Vieras
Kohta 10 kk ikäinen vauva on alkanut heräillä 7-7.30 sijaan jo kuudelta. Yöt nukkuu levollisemmin kuin ennen, mutta toisaalta herättyään on heti väsynyt. Ennen jaksoi kello 11-12, jolloin ekat päikkärit. Mikään ei tunnu auttavan, imetystä en aio edes kokeilla, koska haluaisin päästä yöimetyksistä muutenkin eroon. Imetän kello 4-5 eikä nälästä ole kysymys...

Vauva menee nukkumaan 20-20.30. Nukkuu päivällä yhteensä n. 3 tuntia, joko yksillä tai kaksilla päikkäreillä.

Vinkkejä?

Meilläkin herättiin noihin aikoihin kuudelta, sitten meni jonkun aikaa että nukkui kahdeksaan, nyt 1v. herää 6-7. Aikaista on, ja olen myös varsinainen unikeko, aamu-uninen, mutta minkäs teet.. herättävä vaan on!

Niin täälläkin! Poika pian 10kk. Ennen nukkui kahdeksaan, tänään huuteli jo klo 5.40. On heti herättyään tosi kiukkuinen ja väsynyt, mutta takaisin nukkumaan ei saa millään.

Tänään istuttiin aamulla vaan pimeässä huoneessa. Silittelin ja rauhottelin josko ois vielä nukkunut. Puol 7 pistin sitten vasta valot päälle.

Vinkkejä kehiin vaan!

Tyttö nyt hieman yli 9kk ja jostain kumman syystä samoin on käynyt myös täällä. Ennen nukuttiin ysiin, sit kasiin ja nyt tyttö herää jo puol 6. EIKÄ! ;) Tänään sain vielä tainnutettua takas mutta pystys oli taas puol 8. Ja ennen illalla mentiin nukkuun ysiltä aikasintaan ja nyt neiti on alannut oleen ihan poikki jo ennen kasia.

Mun poika ollut aina huono nukkuja. Mutta samoin tuoss 9 kk tienoilla alkoi levottomat yöt, PAHENTUEN ja jatkuen melkein 1,5 vee saakka. Olisko liikkeelle lähtö tuonut levottomuutta. Samoin kiineteiden syöminen, eroahdistus, hampaat, kaikki yhdessä..

Rankaa oli, olen myös aamu-uninen. Nyt on muutama kk ollut helpompaa flunssaa ja mahatautia lukuunottamatta jotka veivät yöt rikkonaisiksi. Nyt taas kun 2vee päivä lähestyy olen huomannut öiden muuttuneen levottomiksi...jeeee sai tässä kuitenkin tankata muutaman kuukauden suht pitkillä yöunilla!