aikaista mietintää mutta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimmali

Aktiivinen jäsen
17.04.2007
3 784
0
36
Koulusta kysyttiin koska tulen takaisin kouluun..(opintojen keskeytyspapereihin tehdään merkintä)
Olen siis nyt vasta rv 14 paikkeilla..Olis viä 1kk koulua mutta tehtiin suunnitelma että en tuu enää tänä vuonna.
Aattelin ilmoittaa että menen työharjoitteluun mahdollisesti elokuussa tai syyskuussa 2009.Onko liian aikaista laittaa 10kk-11kk ikäinen vauva perhepäivähoitoon?Siis jos saa perhepäivähoitopaikan..Jos ei saa,sitten täytyy jäädä mun viä kotiin.

kiitos. :flower:

jos mä olisin sä niin menisin kouluun nyt tai ensi syksynä jos on vaan kuukausi jäljellä. itse olin raskaana viimeisenä opintovuotena ja kunnialla meni läpi vaikka tiukoille menikin, oma nyytti olikin sitten todistusta hakemassa kanssani ja hyvät paperit tulikin. jälkeenpäin mietittynä oli todella viisasta käydä koulu loppuun koska tulin aika pian uudelleen raskaaksi esikoisen jälkeen joten kouluun meno olisi taas viivästynyt

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
jos mä olisin sä niin menisin kouluun nyt tai ensi syksynä jos on vaan kuukausi jäljellä. itse olin raskaana viimeisenä opintovuotena ja kunnialla meni läpi vaikka tiukoille menikin, oma nyytti olikin sitten todistusta hakemassa kanssani ja hyvät paperit tulikin. jälkeenpäin mietittynä oli todella viisasta käydä koulu loppuun koska tulin aika pian uudelleen raskaaksi esikoisen jälkeen joten kouluun meno olisi taas viivästynyt

No juu mutta tällä kertaa se ei oo musta kii..Olisin ollu viä koulussa mutta koulun päätös..En jaksa syitä selostaa.Luulin aiemmin että oon koulussa viä syksylläkin mut mut..

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Miksi keskeytit koulun kun yksi kk enää jäljellä?? Mä olisin sinuna käynyt koulun loppuun.

Mulla oli viä 1v 1kk.Tästä keväästä vaan 1kk.Halusin jatkaa mut niinkun sanoin,koulun päätös että en pääse sinne enää.Taistelin tästä jutusta kauan koulussa

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Miksi keskeytit koulun kun yksi kk enää jäljellä?? Mä olisin sinuna käynyt koulun loppuun.

Mulla oli viä 1v 1kk.Tästä keväästä vaan 1kk.Halusin jatkaa mut niinkun sanoin,koulun päätös että en pääse sinne enää.Taistelin tästä jutusta kauan koulussa

niillä tarvii kyl olla todella pätevä syy siihen étet saanut jatkaa. eihän sun olis edes tarttenut kertoa raskaudestas vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
No kyllä mulla on nuorimmat hoitolaiset ollut 9kk kun ovat aloittaneet ja hyvin on kaikki aina mennyt, mutta itse en tuon ikäistä raskis hoitoon viedä

No juu emmäkään pitkäaikaisesti mutta kun saisin 6 vkon työssäharjoittelun pois niin siksi aikaa.. :)
Jos mummu ei voi ottaa

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:

niillä tarvii kyl olla todella pätevä syy siihen étet saanut jatkaa. eihän sun olis edes tarttenut kertoa raskaudestas vielä.

Oli pakko kertoo,ei ollu vaihtoehtoo.Eikä ollu kovin hyvä syy heillä sanoo..

Älkää nyt tuohon kouluun tarttuko,kysyin vaan että voiko 10kk tai 11kk ikäisen laittaa pph:lle..Siksi aikaa kun teen juttuja pois alta.

Voi laittaa ja moni joutuu laittamaan.Itse en laittais,ei mun sydän antais myöte

Yhteistyössä