aikaisin tuleva linea negra

  • Viestiketjun aloittaja tm??
  • Ensimmäinen viesti
tm??
siis 8.raskausviikko menossa ja nyt on alkanut ilmestymään tuo viiva vatsaan..
Onko se merkki että hormonit on sekaisin,esim tuulimuna?vai ihan normaali ilmiö näinkin alussa.
 
En ole koskaan ollut tietääkseni raskaana ja viiva on ollut haaleana masussa n. 15-vuotiaasta lähtien. Siksipä en usko "poikaviiva"-juttuihin, tiedän kyllä että se on yleinen uskomus tai ennemerkki/mikälie. :)
 
"tyttö"
mulla kanssa näkynyt jonkin verran tuo viiva aina, odotusaikana lähti heti alkuun tummenemaan ja ylti lopulta napaan asti tosi tummana. Tyttö sieltä kuitenkin tuli :)
 
=)
Mulle tuli pojasta heti alkuviikoilla viiva ja se pysyi koko raskausajan ja raskauden jälkeenkin siihen asti kunnes aloin odottamaan tyttöä. En tiiä kuinka kauan se olis siinä pysyny ellen olis ollu tytöstä raskaana kolme kuukautta pojan syntymän jälkeen. Se poistui kyllä jännästi "kuin yhdessä yössä" eikä tullu takasin tyttöraskauden aikaan ollenkaan :D
 
fff
Jaaa.. Mulla on molemmissa raskauksissa tullu heti alkuviikoilla jo linea negra esille ja molemmat on tyttöjä.. Viivat on nousseet rintojen väliin asti, kun raskaus on viimeisillään.
 
Mulle tuli pojasta heti alkuviikoilla viiva ja se pysyi koko raskausajan ja raskauden jälkeenkin siihen asti kunnes aloin odottamaan tyttöä. En tiiä kuinka kauan se olis siinä pysyny ellen olis ollu tytöstä raskaana kolme kuukautta pojan syntymän jälkeen. Se poistui kyllä jännästi "kuin yhdessä yössä" eikä tullu takasin tyttöraskauden aikaan ollenkaan :D
Ihana tarina, sinähän oletkuin elävä urbaanilegenda :D
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu

Yhteistyössä