Aikaisin se alkaa, tuo vanhempien häpeäminen :D

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Mua on jostain syystä tanssittanut tänään koko päivän. Tai no, voiko tuota nyt tässä tilanteessa tanssimiseksi sanoa, mutta hytkyin nyt kumminkin musiikin tahdissa ruokaa laittaessani, kun poika kuunteli HeviSaurusta.

Yhtäkkiä havahduin katseeseen, poika tuijotti mua alta kulmiensa. Kysyin, että mitäs katselet, niin 5 vee oli, että äiti, sä oot niin nolo kun sä jammaat.

Myöhemmin sitten ruokapäydässä kysyin pojalta, että haluaisiko hän joskus HeviSauruksen keikalle (olin lukenut aamulla lehdestä, että ovat 5.11. täällä Jyväskylässä, en tosin pojalle kertonut tätä vielä). Poika hihkui riemusta, että jee, joo totta kai haluan - mutta meni sitten vakavaksi ja lisäsi, että isin kanssa.

:D :D :D

Tulin äärettömän hyvälle tuulelle tästä itseni nolaamisesta ;).

hih, tuttu tunne :D mulle on moneen kertaa jo painotettu, että sä et sitte tuu mun joulu tai kevätjuhlaan ku saa hävetä silmät päästä ku sä poraat siä :O|O:xmas:

hei vähä nolooooooooooooo :|

Mun 6v oli nolona kun itkin ainoana vanhempana koulun pihalla vuolaasti ekana päivänä. Seuraavana päivänä ilmoitti ettei enää tartte saattaa kouluun.
Toisen kanssa säästin sitten itkut kotimatkalle.

meillä lapset on hyvin pienestä ilmottanu isälleen et isä älä laula kun tuo on katsonut tarrtu mikkiin yms. äiti kuulemma saa laulaa mut isin pitää olla hiljaa :)

Yhteistyössä