Aikaisin hoitoon lähtevät lapset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
..annatteko mitään aamupalaa tai maitomukia tms aamulla lapselle ennen hoitoon lähtöä?

Monenko aikaan pitää herätä ja moneltako menee nukkumaan?

Kauanko menee teillä kotona aikaa ennen kuin pääsette liikkeelle?

Lapsi herää kuudelta, sit pestään sen hampaat ja lähdetään saman tien.
Menee arkena kuuden aikaa illalla nukkumaan. Tarhasta haetaan usein ennen puoltapäivää. Ei siis nuku päiväunia.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Menee arkena kuuden aikaa illalla nukkumaan. Tarhasta haetaan usein ennen puoltapäivää. Ei siis nuku päiväunia.

Kiitos vastauksestasi. Minkä ikäinen lapsi sulla? Kauanko teillä menee aamuisin aikaa, nnen kuin pääsette lähteen?

Silloin, kun lapset oli pväkodissa ja menivät aamulla ennen kuutta hoitoon, niin mä annoin aamupalaksi jogurtin tai leivän. Mun mielestä oli liian pitkä aika olla syömättä puoli kuudesta kahdeksaan.

mä en saa pojua nukkumaan kun kasilta aikasintaan ja mä puen sen sängyssä kun on ihan horroksessa tossa 05 aamulla.sit vien sen hoitoon ja se jatkaa unia siellä.herättyään syö aamupalan sie ja käy aamupesulla myös hoidossa.sit se nukkuu sie vie päikkärit ja mä haen sen niiden unien jälk.aamuvuoro on just kaikista rankin ton aikaisen aamun takia ja siinä se uni aina katkeaa hetkeksi,mutta ei voi mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Kiitos vastauksestasi. Minkä ikäinen lapsi sulla? Kauanko teillä menee aamuisin aikaa, nnen kuin pääsette lähteen?

Täyttää 4. Aikaa menee muutama minuutti, kun mies nostaa sen pedistä, pukee ja harjaa ne hampaat. Mut jos se ei ole saanut nukkua tarpeeksi, niin sitten se herääminen on kyllä hirveetä.

Poika herää 7-7.30, Vaihdetaan vaippa ja puetaan vaatteet, samalla saa pullosta maitoa. 7.45 mieheni vie pojan päiväkotiin, itse lähden yleensä 7.30 kouluun. Haetaan ennen päiväunia tai niiden jälkeen. Menee iltaisin nukkuun 19.30-20.00. Poika on nyt 11kk, ollut 2 viikkoa hoidossa.

Yhteistyössä