aikaiset harjoitussupparit

Mulla tuli ensimmäiset n. rv 16. Pidin niitä jo varhaisina, mutta kuulemma normaalia. Mulla toisinaan päiviä että tulee useampia päivässä, toisinaan vain muutama. Mutta kyllä päivittäin täällä harjoitellaan. :p
 
kiitoksia teille. sillä vaan ajattelin kun aamuisin herään maha ihan hellänä ja pohdittiin että mahtaisiko yöllä supistella niin kivuttomasti etten sitä ees huomaa...? en nuku vatsallani ja viikkoja kasassa nyt 17.
 
Mulla tuli kanssa aluksi harjotussupparit lähinnä yöllä. Niin että saatoin herätä kauhiaan vatsakipuun, joka johtui sitten ihan siitä että olin nukkunut selälläni jalat suorassa ja ilmeisesti jo jonkinmoisen tovin koska vatsa oli todellakin kipeänä suppareista. Minulla siis myös huomaamattani öisin. Nyt sitten vältän selälläni nukkumista, vähintään tyyny toisen kyljen takana, jotta olen edes hieman kenossa. :p
 
Mulla harjotussupparit vetää kohdun sellaiseksi kovaksi ja pinkeäksi. Suppari ei tee kipeää, mutta tuntuu epämiellyttävältä. Nyt en välttämättä enää aina edes huomaa harjotussupparia, eli enää ei tunnu niin epämiellyttävältä kuin alussa. Nyt rv22+0 menossa.
 
mulla ne tuntuu pienenä kireytenä,epämiellyttävänä tunteena.ikäänkuin lievä menkkakipu koko vatsan alueella.
mulla ei ollut harjoitussuppareita ollenkaan ekassa raskaudessa.nyt nää alkoi 20 viikolla
 
Mulla alkoi tossa ~20rvk tienoilla. Tuntuu just ensin kovasti kireältä, ikäänku kasautuis jotain painetta masuun. Kestää yleensä parikymmentä sekuntia ja sit hiipuu. Joskus just lievää menkkamaista kipua liittyy näihin. Mut aina on menny levolla ohi ja siks ei oo neukkutätikään huolissaan. :)
 
Mullakin oli ekassa raskaudessa jo tosi aikasessa vaiheessa harjotussuppareita, mutta en niitä välttämättä edes huomannut, koska olivat kivuttomia. Tulivat usein, jos kävelin reippaasti tms. Huomasin vaan tosiaan välillä, että masu oli ihan pinkeenä.

Nyt on masun päällä vähän ylimäärästä, niin en edes huomaa, jos niitä harjotussuppareita on tullut... :ashamed:

RV 25
 
mulla tulee usein kun iltaisin pötköttelen pedissä tuota painontunnetta/menkkamaisia kipuja vatsaan. mutta kun elopainoa on reilusti ylipainon puolella, en NÄE tai välttämättä tunnekaan että kipristyykö se kohtu vai ei... mutta kaipa ne sitten supistuksia ovat. kipeää eivät tee, mutta varmaan paras mainita asiasta neuvolassa.
 
Ne alkoi ehkä noin rv20.
Iltaisin ne huomaa, kun maha kiristyy.
Voi niitä tulla päivälläkin, mutta silloin ei niin ehdi omaa olotilaansa tarkkailemaan.
Kivuttomia ovat, mutta jännän tuntuisia.
 
Mulla alko kivuttomat supistukset jo rv 13 paikkeilla. Muistan kyllä että kerran tuli tosi kipeäkin suppari niihin aikoihin.. Välillä oli sitten rauhallisempaa, mutta kyllä ne puolenvälin jälkeen koko ajan muistutti itsestään. Rv 26 olin osastolla yhden yön ja sain supistuksenesto lääkityksen. Nyt olen rv 36, ja kyllä huomaa että supistukset on muuttuneet kipeempään suuntaan, niinkun varmaan tässä vaiheessa jo pikkuhiljaa kuuluukin.
 

Yhteistyössä