Aikainen ovis..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiiJane76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MiiJane76

Jäsen
19.03.2010
818
0
16
Espoo
No johan tää mun kroppa käyttäytyy oudosti.. Mulla tosiaan maanantaina tuli täti ferrarilla kyläilee vaikka kp´t oli vasta 26. Mutta mutta, mitäs ihmettä.. Mahaa nippailu ja juilinu siihen malliin, että eilen päätin tehdä ovistestin.. Melkein plussa.. Tänään tein, ja vahvistunut entisestään.. En tiiä, tuleeko aikanen plussa vai onko nää taas PCO´n ihania ylläreitä.. :laugh:

Kp on vasta 5, mutta uskon tikkuihin ja nippailuihin.. Ei auta muu kuin pupuilla pääsiäisen kunniaksi.. ;)

Munarikasta pääsiäistä kaikille!

Itse pohdin samaa. Nyt olisi kp8 ja eilen siis kp7. Töissä ollessa alkoi tuntua nippailua ja juilimista alavatsalla ja ajattelin ensin, että on vain mahakipua. Sitten tajusin, että taitaakin olla ovis tässä nyt näinä päivinä. Nyt sitten eilen pupuiltiin ja huomenna pupuillaan ja niin edelleen. Lauantaina pitäisi virallisesti ovis olla, mutta ken tietää...
Tänä aamuna sitten heräsin tosi voimakkaaseen vatsan vihlontaan. Aivan samanlaista kipua kuin menkkojen alkaessa ja todella voimakasta. Lähinnä nämä voimakkaat vihlaisut ihmetyttää. :O

Oli niin ihmeen lyhyt kierto, että nielin vaan ISON pettymyksen ja porskutan eteenpäin.. Reilun viikon lyhyempi kuin normaalisti.. Ovistesti ennen menkkoja oli viivaton-- tai no yksi viiva oli.. ;)

Ennen vuotoa olin varma raskautumisesta, mutta ei oo enää ees mielessä käynnyt.. ;) Tosin pojan kohdalla tuli yhdet normimenkat, vaikka olinkin raskaana..

että heitän ovistikut mäkeen ja pupuilen koko kierron läpi ilman tikkujen kyttäilyjä.. ;)

Jotenkin kroppa ihan sekasin.. Viime kierrossa ennen plussaa oli haaleampi viiva ed.pvänä kuin nyt tänään.. Mietinkin, jos viime kuussa plussa oli kp15 ja nyt n.10, niin mun kiertohan on vaan 20 pvää.. :laugh: No joo... Nyt jo lähtis ulkoilee miehen kanssa..

:laugh:

Menin sitten sellasella herkkysluokan 25 testillä testaa ja mä en tiiä, onko siinä viiva, ilmestyi heti, jos ilmestyi.. Menkkojen oisi pitänyt vasta nyt viikonloppuna alkaa, mutta eih.. Rupes itseäänkin mietityttää tuo, mutta en mä näköjään siis ole pieniin päin.. Ovulaatiota siis odotellessa..

En oo koskaan tuollasella testillä testaillut ja en tiiä, mihin sen viivan ees pitäis tulla.. :D

Tosin noihin liuskatesteihin en luota... Siksi niitä onkin tuolla kaapissa jemmassa..

Oiskos jollain kuvaa vanhasta testistään tai vaikka ovistestistään, missä näkisin sen viivan.. Itsellä se tulee sinne aikas reunaan.. Pakko katsoa muista pinoista.. Se on kyllä niin hento viiva, ilmestyi heti, että emmä tiiä, mikä huijaus tuo on taas kropalta. 5 päivää jo vuotanut + 2 tuhrupäivää, jote epätodennäistä, että raskaana oisin.. Ottaen huomioon, että vuoto alkoi viikko ennen varsinaisten menkkojen alkua..

Yhteistyössä