Aikaani vain kuluta ja Tämmösiä vaatteita löysin!! KUVIA!!

Ihanat nuo viimesen kuvan haalarit :)
Harmi kun oma äiti heittänyt kaikki menemään olisi ihana omalle muksulle noita käyttää..
Ja huuto.netissä niistä maksetaan niin hurjia summia ettei minulla ole vara ostaa :(

Meillä nuo kaikki (paitsi potkuhousut ja kietaisupaidat ) on lähinnä ollut lasten leikeissä kun joskus leikkivät milloin isää ja milloin äitiä yms ja piti olla vaatetta!
Nyt siivotessa otin kaiken pois ja mietin mitä tekis.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Noi alimmaiset pinkkiruskeeraidalliset housut on niiiiiin nätit! Mitä kokoa? Paljolla myyt?

En tiijä kokoa, olkapääsaumasta lahkeensuuhun n.76cm ja haarukkeesta lahkeensuuhun n.35cm.

Ja ne on oranssit raidat :D

Mutta ihanko tosi että jotkuu noita vaatteita vois jopa ostaakkin :o
Pitääkö minun sit laittaa nuo tuonne minun ilmotukseen kirppikselle??

Mineen oo oikee huutis-ihmisii :D
Liikaa opettelua ja vaivaa moisesta!! Tuonne kirpparille ne laitan kunhan saan vaan itestäni aikasiks joskus!!
Pitäs sit vissiit pestäkin nuo :whistle: ja haalarin vetska toimii mut siin ei vaan oo sitä vedintä mist pietään kiinni!! Siinä joskus oli semmonen rengas vetimenä mutta aika söi sen :D

HEi, kandee opetella tai pyytää jonku tutun laittaa huutikseen. Tsekkaa siel hintoja, ku joskus hinnat on noussu yli 100? reilusti. Sieltä ihmiset ostaa ja on valmiit maksaa kunnolla. Tuossaki monet eri vaatteet ni tienaat oikeesti tonnin niistä:)

Mut jos kirppariosiolla myyt, menee pilkkahintaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
HEi, kandee opetella tai pyytää jonku tutun laittaa huutikseen. Tsekkaa siel hintoja, ku joskus hinnat on noussu yli 100? reilusti. Sieltä ihmiset ostaa ja on valmiit maksaa kunnolla. Tuossaki monet eri vaatteet ni tienaat oikeesti tonnin niistä:)

Mut jos kirppariosiolla myyt, menee pilkkahintaan.

Mitä noista housuista maksaisit? Ei ne oo menny ees tuolla hinnalla! Paitsi siniset o menossa.
Nekin on sieltä jostain 80-luvun alusta, piti iskältä tänään kysyä :D

Samettihaalarit, viininpunaset 100cm, siniset 98cm, vaaleet 95cm, 2e/kpl

Uusimmat

Yhteistyössä