Aika viimeistelty olo.

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Kiits... Se olin mä joka kyseli aiemmin stressi-inkontinenssista ja istun tässä takki tyhjänä ja kirjaimellisesti omissa kusissani. :|

Tohon on varmana saatavissa lääkitystä. :hug:

Kiits... Se olin mä joka kyseli aiemmin stressi-inkontinenssista ja istun tässä takki tyhjänä ja kirjaimellisesti omissa kusissani. :|

mulla oli samaa ongelmaa. Lievästi sanottuna v...ttumainen vaiva. Meni ohi itsestään. Itkua väänsin harva se ilta vaivan takia :( ja lääkärit sano et voi voi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:

mulla oli samaa ongelmaa. Lievästi sanottuna v...ttumainen vaiva. Meni ohi itsestään. Itkua väänsin harva se ilta vaivan takia :( ja lääkärit sano et voi voi.

Minkälainen vaiva toi on, en oo ikinä kuullut?

Mulla on ollut vajaa viikko yhtä helvettiä, huomasin sitten vaan samalla että falskaan. Ikinä ennen ei oo ollut mitään siihen viittaavaa vaikka oon synnyttänyt jne. Ajattelin yhtäkkiä sitten voisiko ne olla yhteydessä toisiinsa. Näemmä voi olla yksi syy.

"Inkontinenssityypit
On pääsääntöisesti neljää eri tyyppistä inkontinenssia
Stressi-inkontinenssi
Ponnistus-inkontinenssi
Seka-inkontinenssi ; molemmat edelliset inkontinenssimuodot
Ylivuotoinkontinenssi "

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:

Minkälainen vaiva toi on, en oo ikinä kuullut?

Tunne että rakossa on kokoajan tavaraa ( ei kuitenkaan samalla lailla kuin virtsarakon tulehduksessa ( koska pakottavaa vessaan menoa ei ole ), vatsakipua ja pissaa tulee "ohi" . Ja mulla synnytyksestä on aikaa vuosia ja lihakset on ollut ihan ok aiemmin eli vaiva alkoi ihan yhtäkkiä ja pikkuhiljaa on parempi. ( olen aikamoisen stressin alaisena kokoajan )