Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Kiits... Se olin mä joka kyseli aiemmin stressi-inkontinenssista ja istun tässä takki tyhjänä ja kirjaimellisesti omissa kusissani. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Kiits... Se olin mä joka kyseli aiemmin stressi-inkontinenssista ja istun tässä takki tyhjänä ja kirjaimellisesti omissa kusissani. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:mulla oli samaa ongelmaa. Lievästi sanottuna v...ttumainen vaiva. Meni ohi itsestään. Itkua väänsin harva se ilta vaivan takiaja lääkärit sano et voi voi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Kiits... Se olin mä joka kyseli aiemmin stressi-inkontinenssista ja istun tässä takki tyhjänä ja kirjaimellisesti omissa kusissani. :|
mulla oli samaa ongelmaa. Lievästi sanottuna v...ttumainen vaiva. Meni ohi itsestään. Itkua väänsin harva se ilta vaivan takiaja lääkärit sano et voi voi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Kiits... Se olin mä joka kyseli aiemmin stressi-inkontinenssista ja istun tässä takki tyhjänä ja kirjaimellisesti omissa kusissani. :|
mulla oli samaa ongelmaa. Lievästi sanottuna v...ttumainen vaiva. Meni ohi itsestään. Itkua väänsin harva se ilta vaivan takiaja lääkärit sano et voi voi.
Minkälainen vaiva toi on, en oo ikinä kuullut?