Aika valita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sormustelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sormustelija

Vieras
Nyt on tullut aika valita sormukset. Kihla ja vihki. Mutta yhtään en tiiä millaset! Onko valkokulta jo pois muodista? Voiko sormukset olla toinen esim valkokultaa ja toinen kelta? Millaiset itse ottaisit? Tais inulla on?
Hinta saa olla yht 1500?

ööö...Muodissa? Siis ota sen väristä kultaa kun itse jaksat katsella! Voi tsiisös!!!

Ota sileä ja vähän leveempi kihla, vihki sormukseksi sitten vaikka 3 timantilla varustettu sormus ja kapeena mallina.

Ja jos ne sormukset on nyt muodissa niin mitäs sitten teet ku ne ei enää olekkaan muodissa?? :o Vaihdatko ne kenties? :whistle:

Ota sellaset ku tykkäät itse. älä mee muodin mukana, ties mitä iskevät käteen sieltä :)

joo, kihla- ja vihkisormusta mietittäessä ei kannata katsoa mikä on muotia... Ost sellaiset mistä todella itse tykkäät.

Jos saisin valita, ottaisin valkokultaisen tai platinaa jossa koko sormuksen ympäri timantteja. Vihkisormus samaa tyyliä, ja siinä yksi timantti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
todellakin en halua mummomaista, vaan aikaansa kuvaavan sormusparin, onko jotain pahaa?
Kolmella timantilla on liian halpa, joten...?

Buahahhaa, liian halpa? Sulla on liian halpoja kiviä. Ota vaikkapa kolme puolenkaraatin flawless-riveriä, niin hintaa alkaa löytymään.

Alkuperäinen kirjoittaja Martsuli:
Ja jos ne sormukset on nyt muodissa niin mitäs sitten teet ku ne ei enää olekkaan muodissa?? :o Vaihdatko ne kenties? :whistle:

Ota sellaset ku tykkäät itse. älä mee muodin mukana, ties mitä iskevät käteen sieltä :)

sit mennään uudestaan naimisiin, heh :D

Yhteistyössä