Aika uskomaton yhteensattuma... :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ylläriylläri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ylläriylläri

Vieras
Olen jonkun verran käynyt juttelemassa tuossa chatissa, suomi24:lla siis. Pidemmän aikaa olin yhden herran kanssa jutellut ja tuli aika että hän halusi lähettää kuvansa minulle. Järkytys oli aikamoinen kun hän olikin mun ex-appiukko... meni kyllä luu kurkkuun ja nyt en tiedä mitä tekisin. Tai siis selvä juttu että lopetan yhteydenpidon sitä kautta häneen... mutta että ilmaisenko kuka olen... niin hänellä on siis vaimo. :(

Älä sano mitään, ei se sulle kuulu jos akkaansa on kyllästynyt. Pieni seikkailu piristää ja taas se omakin akka on paljon parempi, aiheutat vain eron turhaan.

[QUOTE="vieras";22627289]Älä sano mitään, ei se sulle kuulu jos akkaansa on kyllästynyt. Pieni seikkailu piristää ja taas se omakin akka on paljon parempi, aiheutat vain eron turhaan.[/QUOTE]

aika hassusti sanottu, olisko se ukko kuitenkin se joka aiheuttaa eron itse tolla kieroilulla?? ja miten siitä ero tulis jos ap sanois miehelle tuntevansa hänet. tuskin mies siltä istumalta menis vaimolleen tunnustamaan :D.....
ap, sano vaan just niinku joku neuvoi; "taidetaan tuntea" tai jotain vastaavaa :D

Yhteistyössä