K
ketuttaa
Vieras
Olen olut 7 vuotta kotiäitinä,enkä siinä välissä ole muuta tehnyt kuin suorittanut yo-tutkinnon ja opinnot loppuun(oli lukio-opintoja jäänyt nuorempana kesken).Nyt olen kovasti hakenut työtä/opisk.paikkaa,että pääsisin eteenpäin tääkltä kotoa..Eilen sitten kävin siivousfirman työhaastattelussa ja ma aloitan työt!
Lisäksi alan kouluttautumaan työn ohessa alalle.Miehen veli sattui eilen olemaan paikalla anoppilassa,kun tulin työhaastattelusta(oma ukkeli oli iltavuorossa) ja tuumailipa sitten minun työnsaantiini,että "Jaah,lukion käynyt siivooja.." Enpä siihen sitten mitään sanonut,jäin vain miettimään,että jaah,mitähän sillä meinasi..itse ainakin olen innoissani,kun kotivuosien jälk.pääsen keräämään työkokemusta ja myöskin saamaan ammattia:asiat etenevät vihdoin!Ja en tietty tähän samaan firmana loppuelämäkseni jää vaan pyrin etenemään aina vain parempaan..
Jäi vähän tympimään tuo miehen veljen kommentti,näin paljon niitä siivousalan ihmisiä arvostetaan..Miehen veli on itse muuttomiehenä töissä,eli tavallinen duunari hänkin.
Jäi vähän tympimään tuo miehen veljen kommentti,näin paljon niitä siivousalan ihmisiä arvostetaan..Miehen veli on itse muuttomiehenä töissä,eli tavallinen duunari hänkin.