Tuntuu et tänää noi minuutit on paljo pitempiä ku eilen..
Nyt vihdoin ne mun treffit onnistuu ja ei millään jaksais oottaa! Ja kellokaan vasta ku kakstoista..
Illalla ku saan tytön unille kasin aikaan ni meikkaan itteni ihmiseksi ja lähen ysin tienoilla.. huoh.. taas meni yks minuutti..
Ei, pakko mun on alkaa tekee jotai! Tarkotuksella jätin eilen osan siivouksista tälle päivälle et on edes jotai järkevää hommaa

Illalla ku saan tytön unille kasin aikaan ni meikkaan itteni ihmiseksi ja lähen ysin tienoilla.. huoh.. taas meni yks minuutti..
Ei, pakko mun on alkaa tekee jotai! Tarkotuksella jätin eilen osan siivouksista tälle päivälle et on edes jotai järkevää hommaa