Tosta meni kaksi tyttöä ohi ja kuuntelin ku puhuivat siitä että joku heidän kaveri oli koko kesän kotiarestissa jostain ihmeen syystä.
Mikä voi olla niin paha teko että laittaa lapsensa koko kesäksi kotiarestiin? :ashamed:
Mulla on varmaa NE päivät tulossa ku kaikki on niin julmaa ja herkistyn ihan koko ajan mut tuo pisti miettimään. Arviolta tyttöjen ikä vois olla 13 tai 14v
Mikä voi olla niin paha teko että laittaa lapsensa koko kesäksi kotiarestiin? :ashamed:
Mulla on varmaa NE päivät tulossa ku kaikki on niin julmaa ja herkistyn ihan koko ajan mut tuo pisti miettimään. Arviolta tyttöjen ikä vois olla 13 tai 14v