Aika ilkeän kuullosta (kaks tyttöä jutteli)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Tosta meni kaksi tyttöä ohi ja kuuntelin ku puhuivat siitä että joku heidän kaveri oli koko kesän kotiarestissa jostain ihmeen syystä.
Mikä voi olla niin paha teko että laittaa lapsensa koko kesäksi kotiarestiin? :ashamed:
Mulla on varmaa NE päivät tulossa ku kaikki on niin julmaa ja herkistyn ihan koko ajan mut tuo pisti miettimään. Arviolta tyttöjen ikä vois olla 13 tai 14v
 
No tytöistä voi tuntua että joku saanut koko kesäksi arestia jos esim kuukausi tai 2 viikkoa arestia!!
Tuon ikäisistä se on koko kesä ja ikuisuus!!
Sekä se että ehkä eivät tiedä koko asiaa, kuten sinäkään.
Voi olla että liioittelevat tms...
Tuskin kukaan teini edes suostuis koko kesän arestiin!!

tai ehkä tuo vanhempi on kiukuissaan sanonut että koko kesä arestia mutta ei sitä tarkoita ees...

no nä ihan typerää spekulointia kun ei tiiä mitään....
 
varastaminen, juominen, huumeet...
en kyllä varmasti päästäis itekään mihinkään jos luottamus olis tyystin mennyt. kyllä mä niin paljon lastani rakastan että jos en voi luottaa ettei tee mitn tyhmää niin hän olkoon sitten kotona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:
Ryyppääminen, seksin harrastaminen, raskautuminen, rikosten teko, luvattomien kotibileiden järjestäminen -> kaikki paikat hajotettu/varastettu. Onhan noita.

Mut ne oli niin kiltin näkösiä :ashamed:
Nätit kukkamekot ja söpöt polkupyörät :snotty:
Eivät näyttäneet yhtään siltä että ryyppäisivät ja rellestäisivät vielä ainakaan.
Nooh, joka kakku päältä kaunis....
Niin ja ihmettelen siis että jos vaikka nää tytöt ei juo niin miksi olisivat sellaisen kaveri? Eikös juoppo ryhmittymät oo erikseen... Tiedä sitten, meillä ainakin oli niin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:
Ryyppääminen, seksin harrastaminen, raskautuminen, rikosten teko, luvattomien kotibileiden järjestäminen -> kaikki paikat hajotettu/varastettu. Onhan noita.

Mut ne oli niin kiltin näkösiä :ashamed:
Nätit kukkamekot ja söpöt polkupyörät :snotty:
Eivät näyttäneet yhtään siltä että ryyppäisivät ja rellestäisivät vielä ainakaan.
Nooh, joka kakku päältä kaunis....

Mut eikö se ollut joku heidän kaveri? Jos tuo kaveri ei olekaan niin kiltin näköinen.... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:
Ryyppääminen, seksin harrastaminen, raskautuminen, rikosten teko, luvattomien kotibileiden järjestäminen -> kaikki paikat hajotettu/varastettu. Onhan noita.

Mut ne oli niin kiltin näkösiä :ashamed:
Nätit kukkamekot ja söpöt polkupyörät :snotty:
Eivät näyttäneet yhtään siltä että ryyppäisivät ja rellestäisivät vielä ainakaan.
Nooh, joka kakku päältä kaunis....

Mut eikö se ollut joku heidän kaveri? Jos tuo kaveri ei olekaan niin kiltin näköinen.... ;)


Muokkasinkin jo tota tekstiä että en sitten tiedä mikä tämän heidän kaverin tarina on...
 
Juu, ulkokuori voi pettää ;)

Varmaan on ollut salaa juomassa viikonloppuna kun koulut loppuneet ja vaikka poliisi tuonut kotiin ympäripäissään. Vihaisena ja huolestuneena vanhemmat sitten sanoneet pitävänsä koko kesän kottarissa, harvemmin silti pitävät :)

Itse olin ulkopuolisien silmiin teininä tosi kiltin tytön oloinen, omasin moitteettomat käytöstavat, mutta todellisuus olikin jotain ihan muuta ja voin sanoa, että äitini oli kyllä kovilla kanssani sen pari kolme vuotta.
Eli kukkamekko ja saparot eivät joo kerro kaikkea ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Tuskin kukaan teini edes suostuis koko kesän arestiin!!

*huutonaurua*
Kysytäänkö teineiltä, että sopisko sulle tällänen rangaistus? Ei todellakaan. Rangaistus nasahtaa sen mukaan mitä pahaa on tehnyt, siinä ei paljoo piltin mielipidettä kysellä.
 
No, ehkei kannata ihan loppuun asti ja vakavasti ottaa kuulopuhetta...lapsetkin liiottelevat ja luulevat ja mitä noihin aresteihin tulee, niin niitä annetaan suutuspäissä ja niistä livetään tooosi helposti... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Mikä voi olla niin paha teko että laittaa lapsensa koko kesäksi kotiarestiin? :ashamed:

Aloittanut joukkotappelun lintsillä?
Pahoja tekoja on vaikka kuinka paljon mitä voi tehdä. Vaikka se, että lapsi oli varastanut isovanhemmiltaan, niiden säästörahat 5000 euroa ja törsännyt ne kavereiden kanssa pelikoneisiin tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiitana:
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
Tuskin kukaan teini edes suostuis koko kesän arestiin!!

*huutonaurua*
Kysytäänkö teineiltä, että sopisko sulle tällänen rangaistus? Ei todellakaan. Rangaistus nasahtaa sen mukaan mitä pahaa on tehnyt, siinä ei paljoo piltin mielipidettä kysellä.

Eipä kyselty multakaan kun puolen vuoden arestin sain.. Ja se piti!! :o
 

Similar threads

Yhteistyössä