AIKA IHMEELLISTÄ - kiltit auttakaa

Tein 5 päivää sitten mammaksin herkällä testillä haamujen haamun. Kävin samana päivänä yksityisellä lääkärillä verikokeissa, josta todettiin että olen raskaana. Tänä aamuna tein sitten huvikseni mammaksin sekä herkän että normaalin testin, koska niitä saatui olemaan vielä muutama kaapissa (taas aamuvirtsasta niinkuin 5 päivää sitten, ja oletin tietenkin kunnon viivojen ilmestyvän kumpaankin testiin..). Ja herkkä testi näytti edelleen vain todella haaleata viivaa ja vähempi herkkä testi oli negatiivinen!!!!??? Ja on siis kulunut 5 päivää siitä, kun tein ekan haamun herkällä testillä ja raskaus todettiin verikokeessa. Eikö 5:ssä päivässä viivan olisi jo pitänyt vahvistua? Kiertopäiviä en osaa sanoa, koska viimeiset kaksi kiertoa olivat yli 50 päivää (nyt menossa suunniilleen kp40 (jos nyt kp:istä enää voi puhua, koska raskaus todettiin jo alkaneeksi)...

Onko kellään ollut samanlaista tilannetta, että haamu ei ole vahvistunut useassa päivässä, mutta kaikki ollut kuitenkin ok? Mitkä tahansa vähänkään vastaavaanlaiset kokemukset auttaisivat tällä hetkellä - SUURKIITOS TEILLE jotka viitsitte vastata edes jotain.
 
Jens
Mulla ei mammaksin herkät testit antaneet plussaa ollenkaan vaikka menkat oli jo viikon myöhässä, odotin 3 päivää ja apteekin testi antoi haamun ja vielä toiset 3 päivää ja taas haamu. Ja raskaana olen edelleen, rv 17. Sama juttu oli ekassa raskaudessa mulla. Luulen et vieläkin olis pelkkä haamu jos testaisin...
 
joillakin
tavalliset raskaustestit ei näytä plussaa kuin vast aika pitkällä raskaudessa. OOn kuullu juttuja että plussan ois saanu vasta peräti 7-9vk. Joten mitä tuota murehtimaan, kerta verikoe sen osoittaa. Nakkaa koko testit roskiin.
 
Hei

Kyllä mullakin tuli viikon verran haamuja ja yhden kerran jollain Prisman halpistestillä tosi haamujen haamu vaikka järjen mukaan olisi pitänyt vahvistua runsaastikin...oli aina pari päivää välissä. Sitten kolme päivää menkkojen myöhässä olemisen jälkeen oli haamu vahvistunut mutta ei ollut vieläkään mikään tasavärinen kontrollin kanssa. Olin kanssa huolissani ja ajattelin että kesken menee, mutta nyt jo 30rv =)
Jätin ton viimesimmän haamun jälkeen testit kaappiin ja aloin ajatella että raskaana ollaaan! Onnea sulle raskauteesi, kaikki voi kuiten olla hyvin!
 
odottele vaan
Muistaakseni minulla meni 8-10 päivää ennen kuin sain vahvemman viivan kuin ensimmäinen joka oli haalea haamu. Monta kertaa yritin testata erimerkkisillä testeillä ja aina vaan haamua. Nyt raskaus kohta jo puolivälissä.
 
odottele vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 13:59 odottele vaan kirjoitti:
Muistaakseni minulla meni 8-10 päivää ennen kuin sain vahvemman viivan kuin ensimmäinen joka oli haalea haamu. Monta kertaa yritin testata erimerkkisillä testeillä ja aina vaan haamua. Nyt raskaus kohta jo puolivälissä.
ja lisään vielä että apteekin omalla raskaustestillä tuli tuossa välissä yksi negatiivinen! Mulla kp taisi olla ekan kerran kun testasin haamun 26/29 ja kun vihdoin sain sen kunnon viivan oli muistaakseni 35/29 eli jo aika monta päivää menkat myöhässä.
 
Kyllä kanssa luulen, ettei sulla ole mitään hätää, haamu on yhtälailla plussa..

Tunnen myös yhden, jolla ei mitkään testit näyttänyt koko aikana plussaa ollenkaan, vaikka oli kovinkin raskaana, tyttö nyt melkein eskari-ikäinen.. =)

Jonna
 
Mulla eka testi merkki näytti haalean + ja muutaman
päivän päästä sama testi näytti vahvaa plussaa. Myöhemmin eri testi antoi haalean +, silti mennään raskauden puolivälissä. Eli testien tulos voi vaihdella vaikka olisi raskaana.
 

Yhteistyössä