Aika hyvä sketsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lyhyt yksinäinen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23813633:
Nauroin katketakseni melkein koko sketsin, toisaalta kaikki totta, mutta niin suoraan ja tylysti heitettynä.

Naiset ei kommentoi kun kaikkien naisten päiväuni Tommi Korpela heittää tommosta.
Ei sinun olisi tarvinnut enempää todistella oikeaksi sitä mitä sanoin..

Ei sinun olisi tarvinnut enempää todistella oikeaksi sitä mitä sanoin..

Mitä sulla on mua vastaan ? Eikö tuo sketsi ole mielestäsi hauska ? Eikö tuossa sketsissä ole paljon totuuttakin ?

Vähän tyhmää kun vastailee vaan parin rivin epäselvillä heitoilla... Käsittääkseni olit jonkun sortin mies olevinas. Eli puhu suoraan ja sano sanottavaksi äläkä töki

Muutin mieltäni ja katsoin osan sketsistä. Ei osunut arkaan paikkaan, miksi olisi osunut?
:) Enpä tuosta nyt ihmeempää kommentoitavaa keksi, sketsi mikä sketsi, en nauranut ääneen kertaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23813833:
Mitä sulla on mua vastaan ? Eikö tuo sketsi ole mielestäsi hauska ? Eikö tuossa sketsissä ole paljon totuuttakin ?

Vähän tyhmää kun vastailee vaan parin rivin epäselvillä heitoilla... Käsittääkseni olit jonkun sortin mies olevinas. Eli puhu suoraan ja sano sanottavaksi äläkä töki
On, sketsi on hauska. Sama sketsihahmo on myös puhunut länsimaiden jätteiden lähettämisestä ruuaksi Afrikkaan, koulukiusaamisen tarpeellisuudesta ja rumien alempiarvoisuudesta. Kyseinen sketsihahmo nimenomaan parodioi ihmistyyppiä "pidän itseäni arjalaisena supermiehenä", jonka mielestä naisilla on arvoa vain nuorina ja kauniina, miehillä komeina ja rikkaina, ylipäänsä vain länsimaalaisilla ihanteilla.

Tuo sketsi ei parodioinut naisihannetta, vaan sinunlaisiasi ihmisiä. Sehän tässä hauskaa oli, että se meni sinulta täysin ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23813833:

Totatota. Dechs on oikeassa. Sä et tajunnut sitä sketsiä.. :hug:

Mä en muuten tunne ketään naista, joka pitäisi Tommi Korpelaa seksikkäänä, hän on seksikäs miesten mielestä. Pidän kyllä hänen tuotoksistaan.

Viimeksi muokattu:
Totatota. Dechs on oikeassa. Sä et tajunnut sitä sketsiä.. :hug:

Mä en muuten tunne ketään naista, joka pitäisi Tommi Korpelaa seksikkäänä, hän on seksikäs miesten mielestä. Pidän kyllä hänen tuotoksistaan.

Olihan se jossain äänestyksessä naisten mielestä seksikäs. Ja yleensä miehet ei oo miesten mielestä seksikäs :)

Ja tottakai mä tajuun että noi sketsit vetää yli jne... Mutta kyllä homma menee aika usein noin ihan oikeesti. Eli oli siinä totuuden siementä. Noita muita sketsejä en oo nähnykkää, pitääpä kattoa...

Mä en ole vielä pitänyt dechsiä kovin kilttinä, mutta näköjään se on kun viitsii selittää vääntää rautalangasta noin tyhmälle ihmiselle ilman mitään takeita meneekö silti jakeluun <3

Eiköhän tyhm.. eikun lyhyt yksinäinen mies tämän(kin) jälkeen jatka sitä samaa valitusta, että lyhyys on ainoa syy miksi suomalaisnaiset ei häntä halua :)

[QUOTE="vieras";23813976]Mä en ole vielä pitänyt dechsiä kovin kilttinä, mutta näköjään se on kun viitsii selittää vääntää rautalangasta noin tyhmälle ihmiselle ilman mitään takeita meneekö silti jakeluun <3

Eiköhän tyhm.. eikun lyhyt yksinäinen mies tämän(kin) jälkeen jatka sitä samaa valitusta, että lyhyys on ainoa syy miksi suomalaisnaiset ei häntä halua :)[/QUOTE]

AI mä tyhmä. En ny sanos. Tienaan ihan hyvin ja ei mun hommis ihan idiootti pärjäis. Raha-asiat muutenkin kunnos, oon sijottannukkin ja tolleen. Täällä suurin osa tuntuu elävän pikavipeillä jne. jne. Että en sit tiedä oonko tyhmä.

Ja eiköhöän ton sketsin voi nähä monel tapaa... Se on älyy että osaa nähä sen monel tapaa. Ja mä osaan. Kyl mä tajuun tonkin puolen, että pilkataan tommosta asennetta. Ja taitaa tolla Korpelalla itellä olla ihan oman ikänen eukkokin.

Se kyl sais vaikka haaremin jos sormiaan napsauttais, mut kai se sit menee niin, että ku voi tehä ihan mitä lystää, ei teekkään niinkuin semmonen tekis joka vaan haaveilee siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23814169:
AI mä tyhmä. En ny sanos. Tienaan ihan hyvin ja ei mun hommis ihan idiootti pärjäis. Raha-asiat muutenkin kunnos, oon sijottannukkin ja tolleen. Täällä suurin osa tuntuu elävän pikavipeillä jne. jne. Että en sit tiedä oonko tyhmä.

Ja eiköhöän ton sketsin voi nähä monel tapaa... Se on älyy että osaa nähä sen monel tapaa. Ja mä osaan. Kyl mä tajuun tonkin puolen, että pilkataan tommosta asennetta. Ja taitaa tolla Korpelalla itellä olla ihan oman ikänen eukkokin.

Se kyl sais vaikka haaremin jos sormiaan napsauttais, mut kai se sit menee niin, että ku voi tehä ihan mitä lystää, ei teekkään niinkuin semmonen tekis joka vaan haaveilee siitä.

:headwall: Ihan oikeesti...Äh.:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23814193:
:headwall: Ihan oikeesti...Äh.:headwall:

Sanopa muuta :) Mä voin ihan hyvillä mielellä olla miestäni huomattavasti pitempi, mutta rasittaisi olla huomattavasti älykkäämpi :) Onneksi en ole blondi eikä mulla ole silikoneja, niin en todennäköisesti ole "superherkku", niin ei tarvitse pelätä että LYM tulee vonkaamaan.

LYM valittaa ettei suomalaiset naiset halua parisuhdetta hänen kanssaan, mutta musta tuntuu ettei hän itse ymmärrä mitä eroa on seksiorjan ja sisäkön työsopimukslla ja parisuhteella. Kannattaa ilmoittaa asioiden oikeilla nimillä mitä hakee, helpottaa kummasti.

Eikö LYM ymmärrä lukemaansa vai onko muuten vaan vaikeuksia erottaa omaisuus ja älykkyys toisistaan?

Yhteistyössä