Aika huvittavaa huutikeseta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku

Vieras
Möin yhden kohteen ja postarit tuliki sit 60c halvemmaksi mitä olin ilmottanut, no mul omakuvauksessa lukee et maksan takas jos perin liikaa. Laitoin sit sp ostajalle niin hän ilmotti tilinumeron mihin voin maksaa sen 60senttiä. Eipä siinä rahaahan seki on... Itse olisin antanu olla!

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Möin yhden kohteen ja postarit tuliki sit 60c halvemmaksi mitä olin ilmottanut, no mul omakuvauksessa lukee et maksan takas jos perin liikaa. Laitoin sit sp ostajalle niin hän ilmotti tilinumeron mihin voin maksaa sen 60senttiä. Eipä siinä rahaahan seki on... Itse olisin antanu olla!

Riippuu vähän kohteen hinnastakin. 50senttiä on iso osa, jostain 1 ? huudosta toisin kuin vainna 10?:n.

Joo, mullekin yksi myyjä olisi palauttanut onkun 40c ja totesn vain, että annetaan olla, tuote oli mitä pitikin, joten aivan sama.
Jollekin tuntuu olevan tärkeää. No.. Ei minulle.

Mulle kanssa olis kerran myyjä palauttanut 20snt. Eka mietin että pitääkö se tilinumero nyt pistää,kun vaan ilmotti että anna tilinumero,hän palauttaa. Mutta päädyin kuitenkin sanomaan että ei kiitos tarvitse :D Niin pieni raha että tyhmältä tuntuisi..

Yhteistyössä