Aika harva kai haluaa nelosolutta kauppaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijauu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijauu

Vieras
Kepulaista hölmöjen hommaa. Sen sijaan olisi hyvä jos kaupoissa myytäisiin viinejä. On typerää, että joutuu menemään erikseen viinakauppaan jos haluaa ruoan kanssa viiniä.

Mä oikeastaan haluaisin.

En siksi että iitä usein ostaisin tai siksi että haluaisin juoda keskiolutta vahvempaa vaan siksi että on tiettyjä oluttyyppejä joiden kuuluu olla hieman tuhdimpia ja ois kiva voida ostaa illanistujaisiin myös ne vaikkapa Prismasta.

Toki ne viinitkin voisivat lla kaupassa. Mä en usko että mitään kuluu yhtään sen enempää ellei niitä kuljeteta yöllä tai aamukrapulassa kotipihalle. Itseasiassa ehkä ois fiksuinta vapauttaa myynti kokonaan mutta niin että niitä myydään vasta puolenpäivän jälkeen.

mulle on ihan sama, jos niitä haluaa, niin kyllä ne jaksaa alkostakin hakea, tai taas sekään ei haittaa, vaikka kaikki viinat sais ruokakaupasta

Käytit ehkä maailman huonointa perustelua ikinä, huomasitkos? Siis minä en halua asiaa X. Jos joku haluaa, nähkööt turhaa vaivaa sen saamiseksi. Koska... ööö.. No koska minä en tarvitse, niin toisen pitää nähdä vaivaa... Eiko tarkotin... ööö..

Mä en tarvitse kissanruokaa, koska mulla ei ole kissaa. Mun mielestä se joka kissan ruokaa tarvii, kyllä jaksaa hakea ne R-kioskilta ylihintaan. Missään muualla ei kissan ruokaa tarvitse myydä, ei Prismoissa, Alepoissa tai K-lähikaupoissa. Se kuka kissan ruokaa tarvii, jaksaa sen kyllä ärrältä hakea ja kantaa.

Käytit ehkä maailman huonointa perustelua ikinä, huomasitkos? Siis minä en halua asiaa X. Jos joku haluaa, nähkööt turhaa vaivaa sen saamiseksi. Koska... ööö.. No koska minä en tarvitse, niin toisen pitää nähdä vaivaa... Eiko tarkotin... ööö..

Mä en tarvitse kissanruokaa, koska mulla ei ole kissaa. Mun mielestä se joka kissan ruokaa tarvii, kyllä jaksaa hakea ne R-kioskilta ylihintaan. Missään muualla ei kissan ruokaa tarvitse myydä, ei Prismoissa, Alepoissa tai K-lähikaupoissa. Se kuka kissan ruokaa tarvii, jaksaa sen kyllä ärrältä hakea ja kantaa.
et lukenut koko kirjoitusta, vaan vastasit vilkaisemisen perusteella

Lisää viinaa ruokakauppohin ja saadaan lisää turvattomuutta myyjille kun kaiken maailman hörhöt haluaa alkoholia ilman rahaa/uhkaamalla myyjää jne.
Alkossa on parempi vartiointi, pitäkööt viinansa.

Yhteistyössä