Aika häpeällinen tilanne...Apuja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en kehtaa mustana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en kehtaa mustana

Vieras
Eli mulla siis enemmänkin tällainen prykologinen vaiva. Mulla on vähän peräaukon ympärillä pieni suolenlaajentuma jota aina välillä juileksii ja jos paljon kokeilee niin on arka. No eihän siinä itse vaivassa mitään, mutta kun siihen "tuntuu" niin on pakko koittaa ettei se vaan ole isontunut. No nyt sitten tänään kokeilin sitä ja muutaman kerran kokeiltuani sormi oli ihan veressä. Säikähdin et mikäs siihen nyt tuli kunnes tajusin että ehkäpä se olikin kuukautisverta jota oli valunut sormeeni. Kun nimittäin kymmenen minuutin päästä koetin uudelleen niin ei verta tullut sormeen tippaakaan kuten ei aikasemminkaan. Kysymys kuuluukin kuinka helkatissa pääsen tästä "tutkimisesta" eroon? Kun eihän toi kuitenkaan mitään vakavaa ole ja en haluais koko ajan sormi persuksisa kulkea!

Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Peräpukama. Osta apteekista Seriprokt-voidetta ja käytä ohjeen mukaan.

Niin mäkin luulen että on, mutta kun ei kummemmin vaivaa niin en ole mitään siihen laittanut ja musta tuntuu että toi vaivaaminenkin on enemmän sellaista kun ajattelee että tuntuu niin sitten alkaa tuntumaan. tosin nyt on tämän päivän tutkimuksista arkana.

Yhteistyössä