Aika härskiä touhua...

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Naapurin mies tekee töissä pitkää päivää ja vapaa-ajalla rakentaa, nainen on lasten kanssa kotona. Kun mies lähtee töihin, niin tilalle tulee toinen mies naapurista :( Alkuvuodesta asti, mä en ymmärrä kuinka kauan mies voi olla huomaamatta... eikä lapset paljasta, kun vanhin lapsista on kuitenkin jo yli 3-vuotta.

Deleted member 70007
[QUOTE="xxx";24306278]Kertosin totuuden miehelle jos näin oikeasti olisi vaikkei mulle kuuluisikaan, sen verran hävytöntä olis..[/QUOTE]

Joo, ja sit viel sillai jos ei uskois sanoisin et ota joskus töistä vapaa ja vaimolles sanot et lähet töihin ja sit meet tarkkailemaan mitä tapahtuu.
Tai sit menisin sille vaimolle muina miehinä sanomaan, että kerrotko sinä vai kerronko minä.

[QUOTE="ccc";24306425]Ai miehen vika jos nainen pettää kun paiskii töitä elättääkseen perheensä ja sen päälle rakentaa perheelleen vielä kotia.. :D
Mutta joo, "nainen" (lue lapsi) tarvitsee lelunsa...[/QUOTE]

Pettämisestä en puhunut mitään.

tuttu setä kylässä
Mullaki käy täällä toinen mies mut en mä sen kanssa pane. Kummasti kyllä tuntuu muita aina kiinnostavan mitä me tehdään. Oma mies on vaan tyytyväinen kun mulla on seuraa. Luottamus katsokaas kunnossa.

sfsggs
Kröhöm. Meilläkin käy mun miehen poissaollessa usein vieras mies. Melkeinpä päivittäin. SE ON MUN VELI! Että saa kyllä mies olla huoletta, en saletisti petä sitä. Ja joo, me ollaan naurettu useinkin ihmisille jotka soittelee/kertoilee mun miehelle tai veljen vaimolle että siellä se sun puolisos oli jonkun vieraan kanssa. Heti ollaan kuvittelemassa pahinta eikä tule mieleenkään että voi olla veli, kaveri tms. No sitten tietty jos näkee ne jossain intiimeissä touhuissa niin tietää ettei ole veli tms. mutta jo ihan yhdessä liikkumisesta ihmiset kuvittelee vaikka mitä.

Alkuperäinen
Tuo mies taitaa olla turhan tumma veljeksi, ja aika harva veljensä kanssa nuoleskelee ja halailee partsilla, rapussa... :D Mutta kukin tyylillään :) Ja aika vaikee on olla näkemättä, kun ne sielä partsilla notkuu, kun käy tupakalla... ei tuu nenän jälkiä lasiin =)

popop
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;24313029:
Tuo mies taitaa olla turhan tumma veljeksi, ja aika harva veljensä kanssa nuoleskelee ja halailee partsilla, rapussa... :D Mutta kukin tyylillään :) Ja aika vaikee on olla näkemättä, kun ne sielä partsilla notkuu, kun käy tupakalla... ei tuu nenän jälkiä lasiin =)
Toi nikki huomiohuokailijan tapa olis hyvä. Muka viattomasti kysyt mieheltä onko jotai rempaa tms. jota tehdään ja että taitaa olla iso kun noin kauan kestäny...

Yhteistyössä