Aika erikoinen tämä meidän 7-kuinen kyllä on....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Ei nouse tukea vasten seisomaan itse, mutta osaa kävellä jo tukea pitkin :o :o :o johtuneeko koosta (12,5kg tänään) ettei itse nouse seisomaan.

Ryömii vauhdilla ja nousee kontalleen, mutta ei nouse tukea vasten seisomaan, mutta jos joku nostaa ylös niin kävelee tukea vasten...

Vähän erikoista vai mitä?? :)

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Voi mahtava mikä jössikkä! =) Mein 1v5kk painaa hädintuskin 10kg..

Nyt vasta huomasin tuon kilomäärän, onpas kokoa tosiaan. Meidän päälle 2v painaa 12 kg ja tuo 6,5 kk painaa 7,5kg, mutta syö kyllä tosi huonosti :/ . Mitenhän sais sen innostumaan enemmän ruoasta?

Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:

Nyt vasta huomasin tuon kilomäärän, onpas kokoa tosiaan. Meidän päälle 2v painaa 12 kg ja tuo 6,5 kk painaa 7,5kg, mutta syö kyllä tosi huonosti :/ . Mitenhän sais sen innostumaan enemmän ruoasta?

Samaa oon miettiny, saisi syödä hieman innokkaammin niin ei olis tommonen pulkan naru... ;)

ohhoh. meidän kohta 1v7kk on vasta 10,1kg :whistle:

mutta neiti se lähtikin vasta 1v2kk kävelemään ilman tukea. konttasi 10kk, vuoden ikäisenä nousi tukea vasten seisomaan ja otti muutaman askeleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:

Samaa oon miettiny, saisi syödä hieman innokkaammin niin ei olis tommonen pulkan naru... ;)

Meidän poika syö kerralla lihasoseen, maissisoseen ja hedelmäsoseen :p :p :p

Kaupassakäydessä pitää olla pari sosetta mukana, kun muuten alkaa kauhea huuto - ei juo pullosta mitään kuin aamulla ja illalla, ollaan opeteltu huonolla menestyksellä mukin käyttöä...

Meidän tuo nyt 3vee painoi 2-vuotiaana yhtä paljon kuin tämä jäbä 7-kuisena :o

Mun 6kk ei ryömi vielä yhtään. Eikä kyllä edes pahemmin haittaa, ehtii varmasti vielä :). Ja ei kai tää Niin epänormaalia loe, ettei ryömi, että siita tarttis surullinen olla?? Viitaten Vieraan 18:53 tulleeseen viestiin.