Aika ei vaan riitä, eikä voimat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt vai saamaton?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt vai saamaton?

Vieras
Että mua ärsyttää tää mun saamattomuus! Pesänrakennusvietti pahimmoillaan kun tässä ollaan raskaana ja viikkoja kasassa 33. Mutta kun ei jaksa. Työ vie viimeisetkin mehut ja sitten kaks mukulaa päiväkodista kotiin ja eikun ruuan laittoon. Sitten kun tenavat hiljenee ja olis aikaa laittaa VIHDOIN vauvaa varten kaikkea valmiiksi ja sisustaa tätä meidän uutta kotia niin mitä minä teen?!? Menen koneelle istumaan ja syömään. ARGH! Ehkä pitää vaan malttaa odottaa että äitiysloma alkaa. Jospa silloin saisi jotain aikaiseksi...

Miten te muut? Riittääkö teillä energia työpäivän jälkeen puuhailla kotona kaikkea?

Ei todellakaan riitä ja en edes ole raskaana! Meil kolme lasta...pitää hakee koululainen ja päiväkotilaiset. Yhtä hullunmyllyä, kun lapsetki toki kiukuttelee pitkän päivän jälkeen jne. hommiaon aina ihan liikaa. Ei oo työssäkäynti ja perhe-elämän sovittaminen helppoa EI! Ihan väsynyt aina ja illal mentävä maata heti ku lapsetki.

Vitsit, minä se vasta saamaton olenkin...

Raskausviikkoja kasassa saman verran, mutta olen nyt viimeisiä päiviä äitiyslomalla edellisestä (tähän väliin pitämättömiä lomia ja taaas alkaa äikkäri..), kotona siis päivät, enkä siltikään saa aikaiseksi kuin silloin tällöin tiineyshulluuden iskiessä.... Muuten menee kaikki energia lapsiin ja päivittäisiin kotitöihin :( Kun lapset ovat sängyssä ja alkaa tämä kuuluisa "äidin oma aika" istun hetkeksi alas lepuuttamaan selkääni, siivoan keittiön illallisen jäljiltä, ruokin koirat ja painun pehkuihin. Mutta hei, onneksi tämä raskauskin on vain väliaikaista (itse syytän sitä tästä saamattomuudesta) :)

Ihana kun lohdutatte! Mulla on vaan niin huono omatunto, kun en ole ehtinyt yhtään laittaa tätä vauvaa varten mitään. Kahta ensimäistä varten laitoin kaiken valmiiksi jo raskauden puolivälissä :D Ehkä tää tästä. Rehellisesti sanottuna, mä en muista oonko mä ollu missään välissä energinen ei raskaanakaan, koska sitä aikaa on ollu tässä viiden vuoden aikana vaan pari vaivaista välivuotta. Meillä siis kohta 4v ja kohta 2 v tytöt jo ennestään. Eli hormonimyrskyssä oon ollu viitisen vuotta putkeen. ;) Jospa tää tämän lapsen jälkeen helpottais, vaikka ollaankin puhuttu, ettei tämä jää viimeiseksi. Mutta pitää ehkä armahtaa itteä enemmän, oon vaan aikalailla perfektionisti.

Yhteistyössä