Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wilmiina:Voi miten lutuna :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Ihana :heart: hän on vähän sama näköinen kuin mun Jasmin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja def:Alkuperäinen kirjoittaja Wilmiina:Voi miten lutuna :heart:
ihan tavallinen lapsi,mitä ihmeellistä
Alkuperäinen kirjoittaja def:Alkuperäinen kirjoittaja Wilmiina:Voi miten lutuna :heart:
ihan tavallinen lapsi,mitä ihmeellistä
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Niin onOletko nähnyt minun Jasmini,hän oli just säman näköinen pienenä
![]()
Ihana lapsi sulla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:Mulle tuli sana täydellinen mieleen heti kun näin kuvan
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:melkein näyttää semmoselta hienolta nukelta, semmoselta oikeen näköiseltä, kun on niin virheetön otus.
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:melkein näyttää semmoselta hienolta nukelta, semmoselta oikeen näköiseltä, kun on niin virheetön otus.
HYI ne on ihan kamalia! |O
Oikeesti on arpi vasemmassa poskessa, ei vaan kuvaan välity. Oli vähän äkkilähtö maailmaan, ni viilsivät pieneltä vahingossa poskenki auki. :'( :heart: