Joo, kyl mä tajusin. Kiitos! Mä en vaan aina ajattele kovin paljon nenääni pitemmälle ku näpytän...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sori, munkin mielestä ne on karmivia, mutta en kuitenkaan tarkottanut et poikas ois karmiva, vaan sitä, että se on todella kaunis ja virheetön.Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:HYI ne on ihan kamalia! |OAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:melkein näyttää semmoselta hienolta nukelta, semmoselta oikeen näköiseltä, kun on niin virheetön otus.
Oikeesti on arpi vasemmassa poskessa, ei vaan kuvaan välity. Oli vähän äkkilähtö maailmaan, ni viilsivät pieneltä vahingossa poskenki auki. :'( :heart:
Aijaa... Mun mies on sitte vissiin jotenki 'erityinen'.Alkuperäinen kirjoittaja Eric Cartman:Miehet eivät kylläkään piere tai röyhtäile, kuten te naiset teette!
En mäkään ku semmoseen kalmanukkeen vertasin.Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Joo, kyl mä tajusin. Kiitos! Mä en vaan aina ajattele kovin paljon nenääni pitemmälle ku näpytän...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sori, munkin mielestä ne on karmivia, mutta en kuitenkaan tarkottanut et poikas ois karmiva, vaan sitä, että se on todella kaunis ja virheetön.Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:HYI ne on ihan kamalia! |OAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:melkein näyttää semmoselta hienolta nukelta, semmoselta oikeen näköiseltä, kun on niin virheetön otus.
Oikeesti on arpi vasemmassa poskessa, ei vaan kuvaan välity. Oli vähän äkkilähtö maailmaan, ni viilsivät pieneltä vahingossa poskenki auki. :'( :heart: