ihan tavallinen lapsi,mitä ihmeellistäAlkuperäinen kirjoittaja Wilmiina:Voi miten lutuna :heart:
Niin on! Ja vähän ku Turkilmaksen Peikkis (Daniel)...Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Ihana :heart: hän on vähän sama näköinen kuin mun Jasmin
Oot näköjään joka keskustelussa tunkemassa typeriä kommenttejasi..Alkuperäinen kirjoittaja def:ihan tavallinen lapsi,mitä ihmeellistäAlkuperäinen kirjoittaja Wilmiina:Voi miten lutuna :heart:
Kaikki lapset on ihmeellisiä ja sulosia! Onko huono päivä?Alkuperäinen kirjoittaja def:ihan tavallinen lapsi,mitä ihmeellistäAlkuperäinen kirjoittaja Wilmiina:Voi miten lutuna :heart:
Juu, on nähny molemmat tytöt. Kuvissa siis. Toinenhan oli silloin lehdessäki, eiks ollu? Vai oonko hakoteillä...?Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Niin on Oletko nähnyt minun Jasmini,hän oli just säman näköinen pienenä Ihana lapsi sulla
Oi KIITOS! :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja v:Mulle tuli sana täydellinen mieleen heti kun näin kuvan
HYI ne on ihan kamalia! |OAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:melkein näyttää semmoselta hienolta nukelta, semmoselta oikeen näköiseltä, kun on niin virheetön otus.
Sori, munkin mielestä ne on karmivia, mutta en kuitenkaan tarkottanut et poikas ois karmiva, vaan sitä, että se on todella kaunis ja virheetön.Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:HYI ne on ihan kamalia! |OAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:melkein näyttää semmoselta hienolta nukelta, semmoselta oikeen näköiseltä, kun on niin virheetön otus.
Oikeesti on arpi vasemmassa poskessa, ei vaan kuvaan välity. Oli vähän äkkilähtö maailmaan, ni viilsivät pieneltä vahingossa poskenki auki. :'( :heart: