Aijemmin kirjottelin mun isästä tuolla... =*/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
:'( noniin,tänään koitti se päivä.olin isän knassa kahdestaan ja kerroin rakastavani ja miten tärkeä hän on.kyynel vierähti poskelle.(hoitaja sanoi että kyyneleitä ei kuulema tule "vahingossa".)

isä oli jo siinä kunnossa ettei puhunut,ei liikkunut,hengitti vain pinnallisesti.
lääkärin kanssa päätettiin että kaikki kivut pois,turha kiduttaa toista.oltaisiin siis lisätty lääkitystä.
mun mummo toi sitten kahvia ja sämpylät,kerettiin puolikkaat syömään kun isän hengitys muuttui,hengitti harvemmin ja sitten loppujen lopuksi loppui kokonaan.
muutaman kerran kieli liikahti.
isän lähtö oli siis rahallinen ja kaunis.
sain siis sanottua kaiken,en pelännyt h-hetkellä.jäin vielä 2tunniksi pitämään kädestä kunnes isä vietiin pois.
kiitos kaikille kauniista sanoista.
täällä ollaan vähän :snotty: mutta onnellisia sitä että isä pääsi kärsmyksistään.
tästä alkaa siis toipumisen aika.

oli ihanaa olla lähelä ja pitää kädestä kun hengitys lakkasi..se tuli niin yllätääen etten oikein ensin edes tajunnut.ja voikin olla että tajuan vasta jonki ajan kuluttua asian lopullisuuden.
oli niin hirveää katsella eilen niitä läpilyönti kipuja kun toinen selvästikkin kärsi.
tiesin että isä taisteli ja pelkäsi varmasti,ei välttämässtä kuolemaa vaan sitä että joutuu meidät jättämään.
teistä oli oikeasti iso apu

Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
En löydä ap:n aiempaa ketjua, joten mikä isääsi vaivasi jos saa kysyä? :ashamed:

maksa/haimasyöpä joka todettiin helmi/maaliskuussa,oli levinnyt jo keuhkoihin ja luultavasti luihinkin jo.
kuihdutti isän olemattomiin.. :snotty:
ei näyttänyt samalta mieheltä enää..
kuumetta oli tänään päivällä 40.8 astetta eli kuumeen takia syndän kai sitten pysähtyi.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
En löydä ap:n aiempaa ketjua, joten mikä isääsi vaivasi jos saa kysyä? :ashamed:

maksa/haimasyöpä joka todettiin helmi/maaliskuussa,oli levinnyt jo keuhkoihin ja luultavasti luihinkin jo.
kuihdutti isän olemattomiin.. :snotty:
ei näyttänyt samalta mieheltä enää

Nyt isäsi vapaa kivuista :hug:

Yhteistyössä