Aijai, myös Elon Musk ivaa Sannaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
’Tähän arvioon päätyy ulkoministeriön maakuvayksikön asiantuntija Meira Pappi.’

Rasittavaa lukea pitkää tekstiä, jossa vain jutun alussa mainitaan titteli ja etunimi.
Ehdin jo ihmetellä miksi pappi kommentoi twiittiä.
Sanna on hyvässä nosteessa maailmalla.
Suomi-kuva on aina ollut hyvä eikä siihen ole tarvetta haalia lisää suitsutusta.

Nyt ei ollakaan Voguen kannessa.

Mitä minä sanoin jo kesällä: Sanna kompastuu vimmattuun imagonrakentamiseensa, koska jättää silloin tekemättä oikeita ratkaisuja.
Hän on sairastunut imagojuttuihin (mieskin joku viestinnän alan hemmo).

Antakaa meille Krista Kiuru, vaikka olen hänen kanssaan eri mieltä korona-asioissa. Kiuru on julkisuudessa työnsä takia.
Tuskimpa Marin olisi julkisuudessa, jollei olisi pm.

Elon Muskin tviitit ja yhdysvaltalaisten talk show -isäntien kiperät kommentit eivät ole haitaksi Suomen maabrändille arvioi asiantuntija.

– Se mitä pääministeri voi tuoda omalla näkyvyydellään Suomelle on sellaista, mitä ei voi maakuvatyöllä tuottaa.

Jimmy Fallonin ohjelmassa Marinin baarikohua vertailtiin suoraan Amerikkaan ja sanottiin, että presidentti Biden ei pysyisi hereillä aamuneljään asti. Piikki kohdistui kotimaan politiikkaan.

Pappi sanoo, että sketsien rivien välistä on tulkittavissa, että Suomessa on niin turvallista ja vakaata, ettei työpuhelimen kotiin jättäminen edes haittaa.

– Kun käytetään tällaista meemiä, niin se vaatii meemilukutaitoa. Sitä on suomalaisenkin ihmisen vaikea analysoida, jos ei tiedä viestinnän tyyliä ja historiaa, Pappi arvioi.

– Katson, että tässä ei irvailla Marinille. Tämä seuraava tviitti vahvistaa sen, kun Musk kirjoittaa ”She seems cool”.
Usea ulkomaalainen ystäväni tykkää Marinista. Jopa fanittaa. He jakaa mulle uutisia hänestä ja kertoo, kuinka hyvä tyyppi se on. Itseä ei kauheasti kiinnosta, mut tiedän Marinista enemmän kuin muista pääministereistä:D
Ne on nää suomalaiset yrmyniskat vaan, jotka valittaa. Mut ne valittais muistakin. Paitsi yhtä ylistäis tietenkin, joka kerran huutaa aamen kun mestari lausuu maahanmuutto.

Usea ulkomaalainen ystäväni tykkää Marinista. Jopa fanittaa. He jakaa mulle uutisia hänestä ja kertoo, kuinka hyvä tyyppi se on. Itseä ei kauheasti kiinnosta, mut tiedän Marinista enemmän kuin muista pääministereistä
Ne on nää suomalaiset yrmyniskat vaan, jotka valittaa. Mut ne valittais muistakin. Paitsi yhtä ylistäis tietenkin, joka kerran huutaa aamen kun mestari lausuu maahanmuutto.
Jaa ulkkiksetko on parhaita arvioimaan oman maan ministeriä? Esim.ylistetyn Bidenin lisääntynyt parjaus on sen presidenttiaikana alkanu ihan jenkeistä. Sen touhut koskettaa heitä ensin, ei meitä.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Sinähän se ketjun Muskista aloitit. Nyt harmittaa kun pieleen meni?
Mä luulen että Musk säikähti ja katui, koska lähti arvostelemaan pienen maan naispääministeriä. Äijä itse kun on varmaan TOP5:n vaikutusvaltaisimman henkilön joukossa maailmassa.
Sannan asiat, oltiin niistä mitä mieltä tahansa, ei kuulu Muskille pätkän vertaa.

Usassa naisliike on paljon pidemmällä kuin täällä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Mä luulen että Musk säikähti ja katui, koska lähti arvostelemaan pienen maan naispääministeriä. Äijä itse kun on varmaan TOP5:n vaikutusvaltaisimman henkilön joukossa maailmassa.
Sannan asiat, oltiin niistä mitä mieltä tahansa, ei kuulu Muskille pätkän vertaa.

Usassa naisliike on paljon pidemmällä kuin täällä.

Elon Muskin älykkyysosamäärää on arveltu olevan n. 155.
Hän tekee nopeasti päätökset myös twiitatessaan eikä tee varmastikaan usein virheitä. Asiat ovat harkittuja juttuja vaikka ehkä meistä taviksista näyttävät joltain ehkä muulta.

Hän tekee nopeasti päätökset myös twiitatessaan eikä tee varmastikaan usein virheitä. Asiat ovat harkittuja juttuja vaikka ehkä meistä taviksista näyttävät joltain ehkä muulta.

Se on vähän kuin shakin peluuta, osa ihmisistä pystyy pohtimaan useita siirtoja eteenpäin ja eri vaihtoehtoja ajatellen ja miten pääsevät tavoitteeseen parhaiten.
Ihmiset reagoivat kuitenkin asioihin melko samalla lailla.

Eli tuo eka, keljuileva twiitti ei ollu virhe?

Mulla on taas jotenki semmonen fiba että megaälykkäät on sosiaalisesti kömpelöjä.

• Tykkää
Se on vähän kuin shakin peluuta, osa ihmisistä pystyy pohtimaan useita siirtoja eteenpäin ja eri vaihtoehtoja ajatellen ja miten pääsevät tavoitteeseen parhaiten.
Ihmiset reagoivat kuitenkin asioihin melko samalla lailla.
Vauvalla oli joskus hyvä ketju siitä, miten oikeasti älykkäät ihmiset ajattelee.

Tavis kesällä:"Jee, paistaa aurinko"
Älykäs:"Aurinko paistaa, mutta vain osittain. On mahdollista että pian lounaistuuli tuo pilviä, mikä viilentää ilmaa. Toisaalta kuivuutta se ei estä, koska maa tarvitsee ihan sadetta. Mutta kyllä muutama päivä menettelee ilman sadetta, mutta olisi kyllä hienoa saada sadetta kuitenkin jo sitä aikaisemmin."

Nyt alkaa käydä Sannaa jo sääliksi.

Plussaa:
-jospa Marin vihdoin lakkaisi turhakejulkkisten seuran hakemisen ja uhmakkaan&teinityttömäisen pm-imagon "uudistamisen", pm:n virka kun ei tartte uudistamista, eikä hänen tartte tuhlata aikaa patriarkaatin purkuun

Miinusta...
-Omat synkät mietteet:
Käykö rokotepakko-illu-porvarismiehet koronamaltillisen Marinin kimppuun?
Petteri Orpo kliinisine robotteineen ja EK:n tuella valmistautuu vaalivoittoon....

Ehkä surullisinta on se, että Sanna ei ymmärrä, että häntä pilkataan tällä hetkellä ympäri maailmaa. Jengi nauraa sille ihan huolelle ja Sanna kannattajineen kuvittelee, että hän on hyvää mainosta ulkomaille ja kateelliset vaan panettelee. Itse vätitän, että Sannan vakuuttavuus politikoinnissa sai viimeisen niittinsä. Hänen sanomisillaan ei ole enää minkäänlaista painoarvoa isoilla kentillä.

Elon Musk on tunnettu autismistaan, jonka vaikutus näkyy ensisijaisesti sosiaalisessa "kömpelyydessä". He sanovat mitä ajattelevat, kunnes joku lähipiiristä huomauttaa, että voit joutua kuseen tämän kommentin kanssa ja sanomisia paikataan vähän.

• Tykkää
Reactions: Echo

Yrittäjä ja miljardööri Elon Musk on valittu Time-lehden vuoden henkilöksi.

Twitterissä on hänellä yli 66 miljoonaa seuraajaa ja on maailman rikkain ihminen.

Musk twiittaa pääministeristämme kaksi kertaa ja positiivisesti kehuu "Hän vaikuttaa siistiltä tyypiltä"

Mistä Suomi saa näin paljon ilmaista mainosta?
Suomea ei saa tämän paremmi maailmalla tunnetuksi.
Sitä paitsi Marinin vastaus oli myös hyvä Muskille.

Palstan Perussuomalaiset; kuinka paljon kiristää tömä asia päätänne asteikolla 0-10?

Ihan ensimmäiseksi kysyisin, että miksi Suomea pitäisi mainostaa yhtään kenellekkään?
Toiseksi, kuvitteletko oikeasti, että tällainen tuo Sannalle poliittista uskottavuutta?
Sannan vastaus oli myös epätoivoinen yritys kääntää omat törttöilyt positiiviseksi Suomen mainostamiseksi.

Ymmärsitkö edes ylipäätään tuota ensimm. Twiittiä ja mitä siinä haettiin? Epäilen.
Siinä haettiin sitä, että pm on mennyt baariin, jossa huudetaan melussa toiselle = koronariski. Ja kun oli itse altistunut.

• Tykkää

Yhteistyössä