äijä vehtaa naapurin emännän kanssa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sarita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sarita

Vieras
viime tiistaina kun äijä lähti töihin, seurasin sitä ikkunasta. ihmettelin mitä naapurin emäntä tekee siihen aikaan meiän pihalla ja hetken päästä hävis miehen auto pihasta. kävin kattomassa pihalla, niin naapuri oli hävinny ja meiän auton kohdalla näky hangessa kahdet jäljet. eukko oli siis menny miehen autoon!!! |O |O illalla sanoin miehelle, että tiiän kyllä mitä aamulla tapahtu, mutta tuo näytteli viatonta. ja nyt, tänä aamuna TAAS SAMA JUTTU!!!! en jaksa enää, nyt saa ukko lähteä!!

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
kimppakyyti töihin? naapurin akalla auto rikki?

no onko aika kuluneita selityksiä...

mies vaan esitti tyhmää ja sanoi ettei tajua mitä tarkoitan, kun sanoin tietäväni mitä puuhaa mun selän takana. jätin sitten siihen ja narautan sen vielä rysän päältä.

Miksi ensimmäisenä tuli mieleesi että on kyse vehtaamisesta ja mitä sillä tarkoitit? Onko miehesi aiemmin ehkä pettänyt sinua? Entä naapurin emäntä, onko hänellä puoliso ja perhe? Ovatko molemmat työssäkäyviä ihmisiä? Kimppakyyti? Tarkoitan vain, että voisiko olla muitakin vaihtoehtoja, tulkintasi on kirjoituksesi perusteella kovin hätäinen?

tolle naapurin emännälle nyt kelpaa kuka vaan, se on nähty. mutta viimisen temppunsa tekee jos vielä kerran uskaltaa miestä tulla vikittelemään, siitä mä olen pitänyt huolen. odottakoon vaan!!! |O

Yhteistyössä