Äijä lähti hakeen mulle kebab pizzan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen herkutellut koko viikonlopun sipseillä, juustonaksuilla, karkilla, suklaalla ja pakastepizzalla, kun mies ei ole ollut kotona. Tosin tuo pakastepizza ei ollut kovin herkkua, joten saattaa olla tänään aika oikealle pitsalle :p Mies kotiutuu joskus illalla, joten jospa kävisin meille pizzat.

mitä kuuluu teijän paikallisen kebab pitsaan?? meillä on toisessa paikassa kebab, chili, rapu, tomsku, sipuli ja mustapippuri ja toisessa olis vihree chili, sipuli, kebab, tomsku ja aura.. Himottais ihan älyttömästi juurikin kebab pitsa mut tänään ei kehtais.. vai kehtaiskohan sittenkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja MinäMinäMinä:
mitä kuuluu teijän paikallisen kebab pitsaan?? meillä on toisessa paikassa kebab, chili, rapu, tomsku, sipuli ja mustapippuri ja toisessa olis vihree chili, sipuli, kebab, tomsku ja aura.. Himottais ihan älyttömästi juurikin kebab pitsa mut tänään ei kehtais.. vai kehtaiskohan sittenkin :)
Mä tilasin kotipizzasta.. =)

hitto ku saiskin pizzaa, mut eihän tääl perslävessä mitää kotiinkuljetuksia oo :'(
mies oli syönyt kaikki leivät ja eilisen ruuan lopun, tääl ei oo MITÄÄN ruokaa.
mä en jaksa lähtee kauppaan.

Mä olin ennen kotipizzassa töissä ja kebabpizza oli herkkua, tosin pikkusilal lisähöysteillä =) Ikävä kyllä se oli ainoa kotipizza lähimailla ja lopetettiin, nyt täytyy tyytyä näihin muihin joissa ei saa edes majoneesia siihen päälle. Mä niin tykkäsin siitä valkkarimajosta!!!!!

Yhteistyössä