Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 10:29 ElViIrAeLLi kirjoitti:mulla kans käynnistettiin kohonneen verenpaineen takia 38+2,toki oli ollut koholla jo monta kuukautta, mut ei muita myrkytysoireita ollut...
Esikoinen käynnistettiin 41+2 myrkytyksen takia,myrkytys iski muutamassa päivässä melko pahaksi..
Yleisesti käynnistys riippuu kai sairaalsta ja lääkäristäkin!
Mulla nyt sainoi toinen lääkäri, että odotellaan viikonlopun yli, mut sit seuraava lääkäri sanoi ettei odotella ja puhkoi kalvot!! siitä 3h ja poju sylissa!Jouduin siis kohonneen verenpainaan takia osastolle makaamaan...
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 10:36 Pantteri kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 10:29 ElViIrAeLLi kirjoitti:mulla kans käynnistettiin kohonneen verenpaineen takia 38+2,toki oli ollut koholla jo monta kuukautta, mut ei muita myrkytysoireita ollut...
Esikoinen käynnistettiin 41+2 myrkytyksen takia,myrkytys iski muutamassa päivässä melko pahaksi..
Yleisesti käynnistys riippuu kai sairaalsta ja lääkäristäkin!
Mulla nyt sainoi toinen lääkäri, että odotellaan viikonlopun yli, mut sit seuraava lääkäri sanoi ettei odotella ja puhkoi kalvot!! siitä 3h ja poju sylissa!Jouduin siis kohonneen verenpainaan takia osastolle makaamaan...
Silloin kun mulla oli kuopusta odottaessa tuo poliaika, niin tutkiva lääkäri ois laittanut mut osastolle lepäämään, mut ylilääkäri oli katsonut mun aikasempia papruja ja niiden perusteella teki päätöksen, että heti saliin käynnistykseen.
Ekaa odottaessa raskausmyrkytys ja käynnistys rv 38+jotain, kakkosta odottaessa käynnistetiin samoin rv 38+jotain ylävatsakivun vuoksi, kolmonen käynnistettiin rv 40 ja sit neljäs, kuten jo aikasemmin kirjoitinkin.